viertal van vandaag..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

viertal van vandaag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 23:27

hallo vandaag hadden viertal in zevenaar bij de boleemruiters..
we moesten al vroeg weg ja niet zo vroeg maare kwart over vijf gingen we vertrekken..
toen we aankwamen moesten we gelijk al de pony`s doen dus schroeven er in draaien en pony opzadelen..toen hadden we hallf uur om los te rijden..dus naar een kwartier gingen we weer even oefenen voor dat we moesten rijden..
dat ging wel goed nou toen moesten we hem rijden het ging aardig goed..!!ik had het later nog een keer terug gekeken en zag de goed uit..
toen moesten we lang wachten op de prijsuitreiking en allemaal waren we zenuwachtig..!!er deden veertien er aan mee dus was wel spannend waren namelijk egt super goede in..!!toen waren ze bij de laatste vijf wij al helemaal blij dat we zoviezo daar tussen waren toen waren ze bij drie wij helemaal blij..toen werd het spannend we waren eerste of tweede en tweede is geworden bla bla bla Tong uitsteken en eerste is geworden de nijgraaf *LOL* Haha! Haha! wij egt heel superr blij..!!waren heel trots op onze vereniging Knipoog zelf moest ik ook nog los dresuur rijden daar had ik 162 punten voor!!L1 ik ook blij maarja dit was een verslage van onze leuke dag.!! Tong uitsteken foto`s volgen nog!!


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:15

Wow wat zijn er bij jullie veel viertallen!!! En dan helemaal super dat je wint zeg!! Hebben jullie het echt wel goed gedaan!! Bij ons zijn er hooguit 3 viertallen.. is wel jammer. Maar hoeveel punten hadden jullie met het viertal?? Nog gefeli met je wp in de L1!! Super!!!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:15

foto's zijn onderweg Knipoog zit ze onder wedstrijden..
zal zo wel ff de link geven Knipoog


Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 09:39

zelf hadden we ook 162 punten met viertal..
en idd er zij veel viertallen bij ons

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:40




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers