Weer onder het mes ;( 2de maal dit jaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Weer onder het mes ;( 2de maal dit jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 16:59

Vandaag bij de gyn geweest en ik moet 20 augustus weer geopereerd worden Verdrietig . Hij zei wel dat de cellen minder waren en dat er weer een stukje weg wordt gehaald. De hele baarmoeder wilde hij niet weghalen.

Henk heeft dan vakantie. Hij kan de stallen doen en Bep maar een week of 2 vakantie geven. Ik weet wat me te wachten staat, dus minder gestresst zal ik zijn.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:08

Verveldn dat je weer geopereerd moet worden.

Wat voor cellen moeten er dan weggehaald worden?

Veel sterkte de komende tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:12

He jakkie meid, dat is vervelend. Maar op zich goed nieuws dat ze niet je hele baarmoeder eruit willen halen. Dat is gematigd positief toch?
Idd weet je nu een beetje wat je te wachten staat, dat scheelt misschien weer.
Gelukkig kun je vrij snel geholpen worden. Sterkte maar weer dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:19

He bah dat is geen goed nieuws. Heel veel sterkte!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 23:09

spokie79 schreef:
Verveldn dat je weer geopereerd moet worden.

Wat voor cellen moeten er dan weggehaald worden?

Veel sterkte de komende tijd.


Als je een jaar of 30 oud bent, dan krijg je elke 5 jaar een oproep van je huisarts om een uitstrijkje te laten maken. Ze halen wat slijm weg bij je baarmoederhals. Dat gaan ze onderzoeken en kijken of je daar cellen heb die kanker kunnen veroorzaken. Ik was erop tijd bij. Er zijn wat cellen gevonden. Ze hebben de eerste keer een stukje weggehaald. Dat stukje is onderzocht en daar waren nog verkeerde cellen aanwezig. 20 augustus halen ze weer een stukje weg. Dan weer kijken of ze alles weg hebben genomen waar de cellen kunnen zitten. Nu maar hopen dat ze genoeg weg halen zodat het niet verder kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:13

Heel veel sterkte.
Het is te hopen dat ze deze keer wel genoeg weghalen, zodat het niet meer terugkomt.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:26

Sterkte PhiaBink!
Ik hoop dat je er gauw vanaf bent zodat je niet meer terug hoeft en je geen zorgen meer hoeft te maken.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:31

He bah, wat vervelend..... Hopelijk lukt het nu om voldoende en het goede stukje weg te halen.
Sterkte Ach gut

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:38

He wat vervelend..
Heel veel sterkte

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:40

Heel veel sterkte zeg... ik hoop dat ze alles wat fout zit wegsnijden.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:19

Sterkte, en ik hoop dat dit de laatste behandeling is en dat je er dan vanaf bent!
Bij mij hebben ze ook net wat stukjes weggehaald en gelukkig waren de randen schoon maar ik zit toch in spanning tot ik weer een uitstrijkje heb gehad, dus ik weet een klein beetje hoe je je voelt.
Sterkte met de behandeling maar vooral met het wachten op de uitslag, want dat is nog rottiger. En niet te veel zorgen maken he, want het is "gelukkig" relatief goed te behandelen!

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:25

He jeetje zeg, hopelijk is het dan daarna wel voorgoed voorbij met die ellende!
heel veel sterkte

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 22:40

Delphi2 schreef:
Sterkte, en ik hoop dat dit de laatste behandeling is en dat je er dan vanaf bent!
Bij mij hebben ze ook net wat stukjes weggehaald en gelukkig waren de randen schoon maar ik zit toch in spanning tot ik weer een uitstrijkje heb gehad, dus ik weet een klein beetje hoe je je voelt.
Sterkte met de behandeling maar vooral met het wachten op de uitslag, want dat is nog rottiger. En niet te veel zorgen maken he, want het is "gelukkig" relatief goed te behandelen!


Het is al schrikken dat je op ****24 december Boos! een belletje van je HA krijg. Die had al een afspraak gemaakt bij de gyn na de kerst. De gyn vroeg of mijn HA wel goed wijs was om dit voor de feeestdagen te vertellen. 20 februari ben ik voor de eerste keer en voor het eerst in mijn leven geopereert. Dan weer wachten op de uitslag, niet goed dus. 10 juni weer een uitstrijkje en de uitslag was dus Boos! Ik hoop dat hij nu iets te veel weghaald, dan is er weer een stress punt minder. Henk moet 17 aug door de MRI scan voor zijn rug. Hij heeft waarschijnlijk een hernia. Ik hopelijk beter en dan mag hij de lappemand in. Gewoon om en om.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:46

Wat voor behandeling krijg je, de zgn. "conusbehandeling"?
En als je mag kiezen, wel voor een ruggeprik kiezen hoor dan ben je zo weer op de been!
Het is altijd schrikken als je zulk bericht krijgt, maar vlak voor kerst is niet zo tactisch.
Ik wist gelukkig wat mij te wachten stond, want mijn vriendin had een maandje ervoor precies de zelfde uistalg gehad, dus wij hebben de zelfde behandelingen gehad, zij nog een ingreep meer maar bij haar was het na de tweede keer ook goed hoor, dus Pia voor jou na deze keer hopelijk ook goed nieuws!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 23:11

Ik ga onder narcose, geen ruggeprik. Vaak moet je dan een nacht blijven. Dit ook op aanraden van een vriendin die op de recovery werkt. Ik weet wat me te wachten staat en als het 't zelfde gaat als de vorige keer, dan mag ik niet klagen. Henk heeft vakantie en kan mooi gaan mesten en mijn paard longeren.

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 23:17

Bah Phia, het zit je ook echt niet mee ! Ach gut
Heel veel sterkte en we hopen hier natuurlijk op een goede uitslag !

Gr. Britt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 07:55

Balen Phia.
Ik zal voor je duimen en hopen dat dit de allerlaatste keer is. Beterschap!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 09:23

Ik hoop dat ik er nu vanaf ben. Ik ben toch al vanaf december bezig en nog geen moer opgeschoten.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:15

He, wat balen voor je. Ik hoop dat ze alles goed verwijderen.
Sterkte Ach gut

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:59

hey veel sterkte!!...erg hé..
Ik ken het ik was er bijna niet meer en heb in 4 maanden net 8 opertaies gehad en erg pijnlijke dus veel moed!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:03

Jeetje, dat is echt balen. Ik hoop dat ze deze keer wel alles verdwijderen.

Sterkte!! Ach gut

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:56

Das kl0te zeg. Heel veel sterkte, en hopelijk is alles na deze keer weg. Ach gut