Hopelijk alsnog een paar studiepuntjes :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Hopelijk alsnog een paar studiepuntjes :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 16:11

Afgelopen periode moest ik een waanzinnig interessant essay schrijven over Bluetooth techonlogie, minimaal 5 kantjes Huilen

Uiteraard was ik weer veel te laat begonnen en heb ik met behulp van een zekere Bart er nog wat aardigs van kunnen maken. Moest het inleveren voor 12 uur: 11.59 uur gemaild Haha! Was weer precies op tijd dus.

Krij ik afgelopen week mijn cijfer, een 4 Boos! Verward Snapte er dus helemaal niks van en baalde er stevig van aangezien ik die punten erg hard nodig heb. Ik die docent een mailtje sturen dat ik mijn essay graag nog ff in wil kijken. Krijg ik een een mailtje terug of ik even wil controleren of ik hem wel de goeie versie had toegestuurd... Wat bleek nou, hij had een of andere versie gekregen die nog lang niet af was en 3 kantjes bevatte ipv 8 Haha! Frusty Had het ook niet ff gecontroleerd ofzo... Goeiemorgen Nienke! Frusty

Gelukkig kon ik de complete versie wel weer vinden en heb ik die alsnog maar gestuurd Haha! Slechts 3 weken, 2 dagen en 3 uur te laat Haha! Nu dus ff nog het resultaat afwachten!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:14

Ah dat wordt wel een voldoende joh!! Die zekere Bart heeft mij geloof ik ook al eens aan een voldoende geholpen Schijnheilig Ook last-minute...

Ik had laatst trouwens een 5,2 op een tentamen, ik stuur een mailtje of ik het nog even in mag kijken, krijg ik een mailtje terug dat hij het nog even bekeken had en dat het een 5,5 was Tong uitsteken Knipoog
Sjah anders kost het hem weer moeite en tijd Gaaaap Dan geef je toch een 5,5?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 19:33

Ik heb nu een 7 gekregen!!! Die docent heeft het meteen nagekeken. Voor het eerst dat ik iets goeds vind van de Hanzehogeschool, of beter, die docent dan.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:36

Haha gefeli!!!!!!!
En dat allemaal dankzij ons alles Bart! GOOD OLD BART!! Haha! Lovers

Maar wel super dat je nu een 7 hebt zeg! Heb je iig weer een puntje erbij! (hee, misschien haal je je P nu dan wel! Tong uitsteken Knipoog Haha! )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 20:39

Nog 10,5 punt te gaan voordat ik mijn P heb Huilen

En aangezien ik nog een paar vakken heb wat Bart een eitje vind, kan ik nog veeeel meer mooie cijfers halen Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:46

wat studeer je dan? Een of ander technisch iets?

Iig vet beter dat je nu een 7 hebt! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 20:49

Ik doe Informatiedienstverlening en -management. Gaat dus veel om informatie, informatiesystemen, desk research, maar ook wat technische dingen idd, zoals bv. computer en netwerkconcepten (waar dit essay voor was) en databases. Voor de rest veeeeeel management (nu 2e jaar) en dat is saaaaaai... zit ook heel erg in dubio of ik hier daadwerkelijk mee door wil gaan. Eerste jaar was leuk, veel algemener maar nu blijkt dus pas waar het echt om gaat en daar word ik niet echt gelukkig van Scheve mond

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:00

Know the feeling... alleen kwam dat bij mij direct na mijn diploma. Ik wilde helemaal niet verder studeren. Ik wilde mijn paard niet kwijt en die zekerheid kreeg ik alleen maar als ik ging werken met evt doorgroei/leer mogelijkheden. Heeft ff geduurd, maar die heb ik nu ook gevonden.
En mijn baas is supertevreden, en ik ook. Heb iig achteraf geen spijt dat ik niet ben gaan studeren (had geen flauw idee wat). Nu moet ik wel cursussen gaan volgen, maar hey, da's niet zo erg!
Ga misschien wel een opleiding doen via LOI oid, ik weet het nog niet.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 21:49

Idd know the feeling too...
Is misschien beetje offtopic om er even over door te babbelen, maar kga het er toch even bijzetten...
Ik volg momenteel toegepaste economische wetenschappen (tweede jaar) en ben zo hard aan het twijfelen of dit het wel echt is wat ik wil, ik wil meer tijd voor mezelf hebben, meer praktijkgericht, ... dus heel hard twijfelen... en het moeilijke is... Nobody knows the answer but you...

Succes in het oplossen van de twijfels voor iedereen die twijfelt bij deze...


Enne, k hoop dat je resultaat nog goed meevalt...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie