Chicago live...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Chicago live...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 20:14

op stal thelen!! Clown

ongelofleijk wat er voor een diernebeulen rond lopen.. maar even in het kort te vertellen:

ik kom gister rustig op stal aan en verheugde me want lana een goede vriendin van mij had samen met der moeders vriend (B), der zus (Tara) en der moeder (anja) 2 nieuwe paardjes gekocht. een 3 jarige bruine merrie en een hoogdrachtige zwarte merrie.
opeen heel veen herrie en k stond nog boven op het erf, hoorde mensen schreeuwen, paarden angstig hinniken, veel hoefgetrappel en noem maar op. opeens kwamen de 2 paarden naar boven gerend. k pakte snel de bruine merrie en zette der in een lege stal en B had ondertussen al de zwarte.
wat bleek nu achteraf, anja wou zelf het paardje van de trailer pakken maar dat mocht niet van B maar anja deed t toch en B draaide door.
toen gingen tara en lana zich ermee bemoeien en flipte B helemaal en probeerde het bestje de trailer op te trekken (de hoogdragende merrie dus) t dier wilde niet meer en verzette zich met alles wat ze in zich had met al gevolg dat ze steigerde, met der hoofd tegen de bovenkant van de trailer klapte, met der voorbenen tegen de stang aansloeg en met de achterbenen van de klep afgleed. toen bemoeide tara zich er weer mee dus B pakte tara bij de hals en sloeg der met der hoofd tegen de motorkap, pakte t paard en rende naar beneden de weien in. ondertussen was de politie er (3 auto's en 2 bussen).
politie haalde B, werd veel gepraat en uiteindelijk mocht B gaan als ie maar niet meer aan het paard kwam.
B kwam de auto halen maar had t vuile lef gewoon via de weg naar beneden t bos in te rijden en proberen de merrie in te laden. politie er direct achteraan en B werd weg gestuurd. maar hij bleef daar rond zwerven dus bleef half thelen tot half 3 snachts daar.
karin een andere vriendin van mij is om 5 uur gaan kijken uur. toen was de merrie nog daar. (de merrie kregen we niet meer gevangen ze was t overstuur en te bang) toen zei nico kom naar huis t is licht nu gebeurt niks meer.
en ja hoor karin komt om 10 uur op stal en de merrie was weg. B had der dus tussen 6 en 8 van de wei gehaald.
half 11 zijn karin, mijn vader, rian en k de merrie gaan zoeken. en na een half uur hebben we der gevonden in de wei van de paarden van thelen die een eindje verderop ligt. we hebben der voorzichtig gevangen en zijn terug naar thelen gegaan. iedereen dolblij dat de merrie ongedeerd en terug was.
je zou kunnen zeggen eind goed al goed. maar helaas zal B niet opgeven totdat ie alletwee de merrie's mee naar groningen heeft. maar we zullen er alles aan doen dat de twee beestjes veilig op stal thelen blijven en dat de merrie rustig der veulen kan krijgen Lachen

sorry voor het lange verhaal en dat k het zo laat getypt heb (was zaterdag avond gebeurt) maar moest het even kwijt Bloos

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:24

wat een lang verhaal zeg...
maar die B is wel erg stom bezig Boos!
heeft die geen gevoel ofzo...
arme merrie zeg

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:41

jeetje wat een verhaal, sommige mensen kan dr met mn verstand niet bij

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 20:47

nee k ook niet
hij had (is echt serieus) zijn pilletje niet gehad en is dus helemaal door gedraait.. t arme beest

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:25

Mja ik had t al gehoord!

Hoop dat het snel beter gaat... Ach gut

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:36

je had het mij ook al vertelt ja.

wat een verhaal...echt waar ik kan er echt niet bij dat iemand zoiets doet, echt niet!

hou me op de hoogte!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 22:45

zal k zekers doen
sarina en de 3jarige merrie (heeft nog geen naam Knipoog) maken het allebei goed.. sarina krijgt al wat meer uier dus hoop dat er snel een gezonde baby op de wereld komt

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 06:16

Ik heb dit verhaal echt met verbijstering gelezen. Onbegrijpelijk dat de politie hem zo maar heeft laten gaan. Scheve mond Is alles goed met dat meisje wat met haar hoofd tegen de motorkap werd geslagen?

Ik zal voor jullie duimen dat hij de paarden verder met rust laat.

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 06:28

ik hoop dat hij ze niet mee krijgt!!! en mocht het lukken ik woon in groningen en ik zoek ze op en zet ze bij mij of ik kom ze lekker brengen!!! Tong uitsteken
Veel suc6 ermee!!!
KiZz...

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 17:20

sorry voor de late reactie *schaam*
vet druk gehad gisteren..
idd hoop ook dat ie geen moeite meer doet om de beestjes mee te nemen... maar dan krijgt ie met ons aan de stok *whehe* Knipoog
met tara's hoofd gaat gelukkig alles goed, ze heeft alleen maar een bult
en de paarden maken het ook goed Lachen