startcoupons opsturen zonder eerst telefonisch...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

startcoupons opsturen zonder eerst telefonisch...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 10:41

...op te geven?

Ik wil me nl inschrijven voor een wedstrijd, maar de telefoon wordt steeds niet opgenomen... Kan ik dan gewoon coupons opsturen? Met een aan mezelf gerichte envelop erbij, mocht het volzitten.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:42

YEP.

Die envelop zou ik niet doen (je moet het ze niet te gemakkelijk maken om het terug te sturen namelijk........... Haha! ................ hoezo VOL........... dat woord kén je toch niet!!!)

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:44

Dit is wel heel vervelend maar bij kun je je niet inschrijven voordat je even telefonisch kontact heb gehad. Dus ik weet niet of dat bij deze vereniging ook zo is?Dat van die envelop is een goed idee, doe er anders even een briefje bij dat je niet te pakken kreeg. Misschien zijn ze op vakantie. Succes ermee...

http://www.galgolovefoundation.nl
http://www.charmeur.info
Theeleuter :9k

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:03

Ik bel nooit vantevoren, ik stuur ze gewoon op naar het wedstrijdsecretariaat.
Wel meestal 6-8 weken vantevoren.
Als de wedstrijd al binnen 2-3 zou plaatsvinden dan zou ik wel even bellen.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:06

Ik bel nu meestal even van te voren om te vragen of ik er nog bij kan, maar anders stuur ik ze gewoon op. Dat is meestal ook de bedoeling. Je ziet je dan wel op de startlijst staan(of niet..Tong uitsteken). Soms geef ik ook nog wel een wedstrijd een paar dagen van te voren op, dan bel ik sowieso altijd, maar een paar weken van te voren bel ik nooit.

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:14

Misschien werkt dat in het noorden. Hier in zuid-holland en helemaal de indoor wedstrijden moet je toch echt even bellen. Het inplannen van de combinaties is echt een heel geregel hoor...ik zou het jammer vinden als iemand denkt te kunnen starten en ik ém niet meer op de lijst kan plaatsen. Dus voor zuid-holland...eerst even bellen.

http://www.galgolovefoundation.nl
http://www.charmeur.info
Theeleuter :9k

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:17

Zou de coupons op sturen, en in de tussentijd nog proberen of je het secretariaat telefonisch kan bereiken.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:46

Ik stuur bijna altijd mijn coupons zonder eerst te bellen op. Tenzij het kort van te voren is, dan vraag ik eerst of ik me nog op kan geven.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:56

KarinvdM schreef:
Ik stuur bijna altijd mijn coupons zonder eerst te bellen op. Tenzij het kort van te voren is, dan vraag ik eerst of ik me nog op kan geven.

Ik vertel altijd even dat ze me er nog even bij moeten zetten.......

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:11

Ik stuur ze meestal direct op. Wel het nadeel is dat je altijd vanuit gaat dat je erbij zit, wanneer dat niet het geval is, ben je toch wel lichtelijk teleurgesteld...

:){

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:02

Als echt iedereen gaat bellen, krijg ik het nog druk.... We hebben meer dan 500 deelnemers. Ik krijg al rode oren als ik er aan denk. Haha!

Als het heel ver van te voren is, gewoon opsturen. Als je verwacht dat het vol is kun je wel bellen of anders even op de website van de vereniging of bij startlijsten kijken of er informatie staat over rubrieken die vol zijn.

Bij ons kun je ook per e-mail aanmelden of vragen of er nog plek is. Dat heeft voor iedereen voordelen: geen coupons die terug moeten, geen telefoontjes van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en geen verkeerde spelling van de naam van je paard door het telefonisch opgeven. Mensen die telefonisch opgeven hebben altijd paarden met lastige namen Schijnheilig

CGJ12 schreef:
Ik vertel altijd even dat ze me er nog even bij moeten zetten.......

Je kunt me wel meer vertellen... Tong uitsteken

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:37

"Ik vertel altijd even dat ze me er nog even bij moeten zetten......." Familie van iemand???

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:30

Kijk wij hebben geen "grote"concoursen dus ook een maximale aantal starts. Bij 500 deelnemers kan ik me voorstellen dat je ze gewoon kunt opsturen.

http://www.galgolovefoundation.nl
http://www.charmeur.info
Theeleuter :9k


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:45

Gewoon opgeven, doe ik ook al jaren! Eerst moest ik nog wel eens bellen voor een adres ofzow en als het dan bijna vol zat liet ik me op de lijst zettten. Ik heb wel al een paar keer (1 of 2 keer Tong uitsteken) gehad dat ik me coupons terug kreeg met een brief erbij dat ze vol zaten, maar ik zou dus echt geen envelop erbij in stoppen!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:08

Ik deed het springen bij ons op de club en dan kreeg ik nooit coupons, werd meestal alleen gebeld Knipoog Sommige mensen kwamen zelfs gewoon zonder opgeven...heel irritant Clown

Ik stuur meestal gewoon op, als het vol zit dan hoor ik het wel

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:49

Ik bel altijd eerst, moet ook wel bij ons in Zuid-Holland. Zoals Tazz al zei zijn er bij ons wedstrijden in de buurt die al 2-3 maanden van te voren al vol zitten. De paard en sport kunnen ze net zo goed niet opsturen, want vaak zitten een hoop wedstrijden dan al vol. Boos! Huilen
Als je ze niet telefonisch te pakken krijgt zou ik desnoods een briefje meesturen met je telefoonnummer, kunnen ze je bellen als het vol zit. Maar dan nog zou ik proberen contact op te nemen, gewoon voor de zekerheid. Kun je desnoods nog inschrijven ergens anders. Knipoog

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:42

Ik spreek op het antwoordapperaat in of de wedstrijd vol zit zoja dan kun je op de reservelijst en meld je alleen je telefoonnummer, als er nog plek is horen ze dat en sturen ze gewoon hun coupons op.

http://www.easpstamboek.nl
http://www.woefslaghoeve.nl
De woefslaghoeve te spijkerboor stelt voor 2009 de hengsten Boviet ,Boforce en Baruch ter dekking

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:35

Ik bel nooit...stuur ze altijd meteen op...Haha!

http://www.vanderwijstfotografie.nl
Prachtige trouwfotografie http://www.theysaidyesfotografie.nl

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 07:39

ik bel ook nooit. maar als ik 2 weken van te voren me nog op wil geven bel ik wel even.
had ik ds 2 weken terug ook wou me nog opgeven voor een wedstrijd tel. namen ze niet op dus ik dacht stuur de coupons er gewoon heen ben ik ook nog geplaatst en staan iets van 100 op de wachtlijst

*

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:28

Tazz schreef:
Kijk wij hebben geen "grote"concoursen dus ook een maximale aantal starts. Bij 500 deelnemers kan ik me voorstellen dat je ze gewoon kunt opsturen.

Dat maximale aantal hebben wij ook wel. Ik verwacht dat ik over een week de eerste rubriek al vol heb. Maar dat zet ik dan ook direct op de website, zodat iedereen daar kan zien voor welke dagen/rubrieken nog ingeschreven kan worden.

Als iemand wel op de wachtlijst komt, bel ik die persoon altijd even om het te melden. Maar ik heb het idee dat de meeste verenigingen dat niet doen. Ik hoor tenminste regelmatig dat iemand pas een week voor de wedstrijd er achter komt dat hij/zij niet geplaatst is. Wat is jullie ervaring daarmee?

Overigens wordt er echt steeds vroeger ingeschreven. Ik kreeg nu al een aanmelding voor eind maart 2005.....

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:32

ik bel ook vrijwel nooit
alleen als het adres er niet bij staat Haha!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:39

ik bel eigenlijk altijd wel....

dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben! (en heb ik direct een adresje!)

.....

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:47

AnoeskaB schreef:
Dat maximale aantal hebben wij ook wel. Ik verwacht dat ik over een week de eerste rubriek al vol heb. Maar dat zet ik dan ook direct op de website, zodat iedereen daar kan zien voor welke dagen/rubrieken nog ingeschreven kan worden.

Als iemand wel op de wachtlijst komt, bel ik die persoon altijd even om het te melden. Maar ik heb het idee dat de meeste verenigingen dat niet doen. Ik hoor tenminste regelmatig dat iemand pas een week voor de wedstrijd er achter komt dat hij/zij niet geplaatst is. Wat is jullie ervaring daarmee?

Overigens wordt er echt steeds vroeger ingeschreven. Ik kreeg nu al een aanmelding voor eind maart 2005.....


Ik ben altijd heel zuinig op m'n reserve's. Het komt inderdaad dus ook veel voor dat je door de vroege inschrijvingen afmeldingen heb. Voor de indoor wedstrijden gaan onze eigen (degene die op de manege staan) eerst, daarna komt het in de P&S en dan zit ik binnen een week vol. Ze kunnen bij ons ook niet voor een heel seizoen inschrijven, dit om iedereen gelijke kansen te geven.

ingvdh

Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:01

Ik bel altijd even op, de wedstrijden zijn hier vrij klein (1 of 2 ringen) en die zitten zo vol. Bij mijn eigen vereniging vooral, die zit vaak 6 weken van te voren vol.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: onpaard, Roosje01, SentiBot en 11 bezoekers