Search bar boven aan de pagina...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Search bar boven aan de pagina...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 08:02

Ik heb al een tijdje problemen met allerlei search programma's..

Zo heeft er een tijdje constand een search pagina aan mijn explorer gelinkt gezeten, zodat als ik explorer opende die site naar voren kwam. En hoevaak ik dat ook veranderde, telkens kwam het na 1 of 2 keer explorer openen weer terug. Intussen heb ik explorer maar ingesteld op about:blank

Nu heb ik weer een of andere search bar bovenaan. Ik heb de gewone knoppen van explorer, dan een yahoo toolbar, die ik zelf geinstalleerd heb. En vervolgens een of andere search bar. Ik kan hierop niet rechtsklikken. Terwijl als ik op de rest rechtsklik ik alles uit kan klikken, behalve die ene bar.

Die bar komt ook pas te voorschijn naar verbinding met internet. Dus ik start explorer op. About:blank komt tevoorschijn. ik typ bijvoorbeled bokt in, en zodra de pagina verschijnt, verschijnt ook die searchbar.


[edit] overigens besloot ik net dan ook maar even al mijn tijdelijke internetbestanden weg te gooien en mijn cookies, maar heb nu al 3 pogingen gedaan, en telkens loopt het venster, instellingen voor internet explorer vast zodra ik de opdracht geef tot het weggooien van de bestanden

Ik vind het echt GRUWELIJK irriant.

Inmiddels heb ik spybot gedraait, die kon wel iets van search achtig gedoe vinden, heb hem alles laten repareren, maar die bar is niet weg.

Iemand enig idee wat ik kan doen om dit te verwijderen? hebben meer mensen dit gehad?? STOM SPYWARE... word er knetter gek van.

Iemand tips waarmee ik kan voorkomen dat deze onzin op mijn computer komt. Ik heb norton, en zeer regelmatig spybot... pffffffff

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 08:11

Ja ik heb zo'n blauwe search-bar, waar ik gister dacht vanaf te zijn.
Maar vanochtend zat die er weer... Norton vind wel iets maar kan het niet verwijderen, ik heb Spybot ook al gedraaid en die vind elke keer wel weer wat en zegt dan dat hij het verwijderd, maar laat je hem nog een keer zoeken dan vind hij wéér wat Rolleyes
Ook al op internet instructies gevolgd om de searchbar te verwijderen, gister was die dus echt weg...
Nu zit die er weer, krijg ook telkens reclame popups ook bij Bokt, dus ik heb de Google Toolbar maar geinstalleerd Scheve mond

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 08:44

Nou ik was dus gisteren mijn desktop aan het ordenen. Verschijnt er ineens een hele hoop rotzooi...

Inmiddels is het me gelukt mijn tijdelijke internet bestanden weg te gooien, net als mijn cookies. Heb spybot nu al aantal kereng edraait, hij vond hem, weggegooid, weer gedraaid vond hij hem niet meer. Vervoglens explorer gestart, was die weg... dus ik denk, nou ff opnieuw opstarten dan! dus ik op nieuw opgestart en jah hoor!!! zit hij er weer ....

Word er echt moedeloos van.

Fabske heeft er dus ook last van. En vast nog wel meer mensen. Wie weet een remedie!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:32

Ik had hem een maand geleden, en nu toen ik dit topic zit te lezen is ie er opeens weer Boos!
Ik heb wel een programmatje: hijackthis
Ik weet niet waar je het kan downloaden, want dat heeft me broer gedaan Tong uitsteken
enuh het is zoon programma dat je het handmatig moet verwijderen en als je dan het verkeerde verwijderd, kan je computer weer crashen.
en nog iets: Als je het verwijderd en je start de computer weer opnieuw op dat is het er al weer!
dus echt veel zin heeft het niet, het duurt maar 5 sec. om het te verwijderen maargoed...

Lachen


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:43

Ik heb hem ook opeens!! Ik open Marktplaats en opeens verschijnt er een blauwe searchbar bovenaan, en ik weet zeker dat ik dit nergens gedownload of iets heb! AdAware draait nu, maar ik heb weinig hoop.
Opeens staan er ook allemaal vage iconen op mijn desktop? Ik heb hem willen verwijderen bij mijn configuratiescherm, maar ik weet niet welke het precies is, er staan meerdere vage dingen waarvan ik niet weet of ze moeten blijven staan of dat ik ze moet verwijderen Boos!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:47

CORRECTIE..
Hij is weg!! Rechtermuisknop -> en dan onder een van de kopjes staat disable. Je moet een nummer invoeren en dan verdwijnt 'ie gewoon Haha!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:48

Jap heb ik ook!
niks gedowload ofzo
en ook die iconen en allemaal troep bij favorieten, met ad-aware gaat het niet weg

Lachen

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:49

Ilse schreef:
CORRECTIE..
Hij is weg!! Rechtermuisknop -> en dan onder een van de kopjes staat disable. Je moet een nummer invoeren en dan verdwijnt 'ie gewoon Haha!


Ja!!!
Yes, bedankt OK dan! Lachen

Lachen

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:27

Mysearchbar is dat?
Die krijg ik telkens na het downen van kazaa (of uppen)

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 22:10

YEs bedankt Ilse... maar betekend niet dat dat ding nu niet van mijn computer is verdwenen.. hij komt alleen niet meer tevoorschijn.

Nah jah, ik ga binnenkort maar eens een goede vriend naar mijn computer laten kijken... die kan hem wel weer een beetje opschonen

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:19

Ik ben blij dat mijn vriend ICT doet en alle zooi er eens in de zoveel tijd afhaalt, is echt niet normaal wat een zooi er overal vandaan komt.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 16:27

hmmmz zodra je de computer opnieuw opstart komt ie weer terug Verward

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:41

Om hem weg te halen moet je doen: naar uitvoeren (bij t start menu) daar in typen regedit, daar tussen zoeken naar de mysearchbar en verwijderen (LET wel op dat je ZEKER weet dat je het juiste verwijderd)

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:29

Shiloh schreef:
hmmmz zodra je de computer opnieuw opstart komt ie weer terug Verward


raar bij mij blijft hij gewoon weg Verward

Lachen

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:19

Hij blijft bij mij nu ook wel weg, maar krijg nu wel allemaal pop ups Boos!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:37

Ilse schreef:
CORRECTIE..
Hij is weg!! Rechtermuisknop -> en dan onder een van de kopjes staat disable. Je moet een nummer invoeren en dan verdwijnt 'ie gewoon Haha!

dankje voor de tip. EINDELIJK dat rotding weg!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 09:34

Bij mij komt hij wel weer terug 1 keer in de 3 dagen ofzo...
Dat is nog niet erg maar die vervelende dingen op je bureau blad en bij favorieten wel!

Lachen

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:14

Leoniez schreef:
Bij mij komt hij wel weer terug 1 keer in de 3 dagen ofzo...
Dat is nog niet erg maar die vervelende dingen op je bureau blad en bij favorieten wel!


jep inderdaad, merkte ik ook al. En elke keer als ik internet opendoe krijg ik een of andere bar onder aan de pagina, deze kan je gelukkig wel wegklikken maar het is super irritant..
Wie weet de echte helpende hand? Ik kan hem niet in mijn bestanden en alles vinden Scheve mond

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:32

Summertje schreef:
Ja ik heb zo'n blauwe search-bar, waar ik gister dacht vanaf te zijn.
Maar vanochtend zat die er weer... Norton vind wel iets maar kan het niet verwijderen, ik heb Spybot ook al gedraaid en die vind elke keer wel weer wat en zegt dan dat hij het verwijderd, maar laat je hem nog een keer zoeken dan vind hij wéér wat Rolleyes
Ook al op internet instructies gevolgd om de searchbar te verwijderen, gister was die dus echt weg...
Nu zit die er weer, krijg ook telkens reclame popups ook bij Bokt, dus ik heb de Google Toolbar maar geinstalleerd Scheve mond



ik heb net hetzelfde als jij... ik word er echt knetter van Scheve mond

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Reen
Berichten: 352
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:39

Ilse schreef:
jep inderdaad, merkte ik ook al. En elke keer als ik internet opendoe krijg ik een of andere bar onder aan de pagina, deze kan je gelukkig wel wegklikken maar het is super irritant..
Wie weet de echte helpende hand? Ik kan hem niet in mijn bestanden en alles vinden Scheve mond


Hier heb ik ook last van. Echt heel irritant

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:51


Assumption is the mother of all fockups...

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:52

Niet de tools d/l, alleen alles handmatig doen wat er op die site staat.

Assumption is the mother of all fockups...

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:52

Mysearch Uninstall step1: Uninstalling 'My Search Bar', 'MyWay Speed Bar' by selecting it from 'Add/Remove Programs' in the Control Panel.
Mysearch Uninstall step2: For the MyWeb variant, be sure to also remove 'Fun Web Products Easy Installer'.
Mysearch Uninstall step3: Reset your home page if it has been changed, and search settings by choosing Internet Options->Programs->Reset web settings in your Internet Explorer.

Mysearch Uninstall step4: Remove these registry items (if present) HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{014da6c9-189f-421a-88cd-07cfe51cff10} HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{014da6cd-189f-421a-88cd-07cfe51cff10}
Congratulations, you have successfully removed MySearch from your computer by following our mysearch uninstall and removal instruction.

Assumption is the mother of all fockups...

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:59

ook kun je in je hosts-file het adres van www.mysearch.com op 127.0.0.1 zetten. Hiermee laat je het programma dat naar die site wil op de lokale pc kijken, en krijg je een foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden. Oftewel; je kunt daar niet meer komen, wat dus een hoop ergenis voorkomt.

Assumption is the mother of all fockups...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:08

Ik weet het!! Eindelijk!

Hij hoort bij Messenger Plus, dan kun je er accoord mee gaan om ook de 'sponsors' te installeren.
En als je dan iets te snel wilt installeren en niet goed leest zoals ik, lees je daarover heen Lachen

Dus even Messenger Plus eraf gooien, tenminste dat werd mij verteld Lachen

Het leven is een gebakje!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers