waar startkaart stopzetten?vereninging of knhs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

waar startkaart stopzetten?vereninging of knhs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 12:53

me paardje is verkocht en moet dus me startkaart stop zetten, moet ik dit bij de knhs doen of bij me vereninging?

en dan nog een vraag ik moet dus een startkaart aanvragen voor me nieuwe paard, maar moet ik nu nog het volle bedrag betalen voor dit jaar?(aangezien we al over de helft zitten)ik heb wel eens gehoort van een winterstartkaart hoe zit dit precies?

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:22

Je moet je afmelden bij de vereniging, die stuurt een lijst aan het eind van het jaar met alle afgemelde combinaties/leden naar het KNHS.

Als je nu nog een startkaart aanvraagt voor dit jaar, hoef je niet het hele bedrag te betalen, ik geloof dat het de helft is, maar durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 18:45

okej bedankt!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:06

Ik zeg zelf mijn startkaart op bij de KNHS, via de vereniging vraag ik een nieuwe startkaart aan voor het nieuwe paard.

ingvdh

Berichten: 6372
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:05

Ik heb het destijds bij de KNHS gedaan, omdat het vrij laat in het seizoen was en ik er anders weer een jaar aan vast zat. Wel schriftelijk doen.

Een nieuwe heb ik via de vereniging aangevraagd.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:16

Bij de KNHS is het ook niet echt duidelijk waar je je startkaart zou moeten opzeggen.
Vorig jaar ben ik van vereniging veranderd en heb zelf bij de KNHS mijn startkaart afgezegd voor de oude vereniging en een nieuwe via mijn nieuwe vereniging aangevraagd. Mijn vriendin deed precies het zelfde en haar afmelding werd geweigerd want volgens de medewerkster van de KNHS zou dat via de vereniging moeten gaan.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:32

Winterstartkaart geldt vanaf oktober, ik heb een paar weken terug een startkaart aangevraagd maar moest gewoon het hele bedrag betalenen. Winterstartkaart kost de helft.