Zomaar een vraag: emigreren wat regelen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Zomaar een vraag: emigreren wat regelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 15:27

Het is zomaar een vraag en idee.
Ik zou ooit wel naar Frankrijk willen emigreren, maar eerst wil ik hier iig 1 studie af hebben (spw doe ik nu naast mijn werk) en daarnaast nog een gaan doen (weet nog niet wat)...

Maar gewoon alast bekijken hoe en wat...

Wat voor zaken moet je dan allemaal regelen?
En ook waar moet je dat regelen?


Iemand ervaring mee met emigreren?

Qua huizen enz, ik zou voor 1 jaartje of 2 ofzo bij een vriendin kunnen wonen (heeft een zolder over)..


Alle info is welkom...
Mag ook via pb of mail (san_de_san@hotmail.com)

Sanne is verliefd 16 September 2007 4.15u bevallen van zoon Thomas Maarten Zeinstra!! 18 oktober 2008 18.18u bevallen van dochter Yolanthe Saar Zeinstra!! 3 Juli 2010 om 2.45 bevallen van dochter Lotte Fabienne Zeinstra!! :D


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:11

Hmmm, tja, acht jaren geleden immigreerde ik naar Amerika...en wat een gedoe dat was zeg! Begon met de papierwerk...visa...in juni 1995 en vertrok naar Amerika in februari 1996. Ik moest dan ook constant naar Amsterdam voor mijn visa en papieren in orde te maken. Shauni was toen 1 jaar oud en die most ik ook overal meenemen voor haar visa. Buiten dat was het ook zo vreselijk koud...dus ik was allang blij dat ik kon vertrekken in februari. Ik weet niet hoe het is met Frankrijk, maar wat een gedoe om naar Amerika te immigreren zeg!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:24

2x...in de meeste landen is het het belangrijkste dat je financieel onafhankelijk bent...eerst werk zoeken dus ! (oh ja, Nieuw-Zeeland en Belgie dus)


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:25

Voor emigratie naar een EU-land gelden uiteraard andere regels dan voor emigratie naar een niet-EU-land.

Misschien heb je iets aan deze site: http://emigratie.pagina.nl/

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:46

Allemaal erg bedankt...

Heb al 1 baan die ik zou kunnen gaan doen (ok nu dan, misschien dan ook nog, maar ik zie het dan wel, het is nu nog niet ter zaken want het duurt nog wel een jaartje of 3 voordat ik er echt mee zal gaan beginnen om zoiets te gaan doen)
In de paarden (zadelmak maken/inrijden/ buitenritten begeleiden, kleine kindere les geven enz (en stallen doen etc)

Sanne is verliefd 16 September 2007 4.15u bevallen van zoon Thomas Maarten Zeinstra!! 18 oktober 2008 18.18u bevallen van dochter Yolanthe Saar Zeinstra!! 3 Juli 2010 om 2.45 bevallen van dochter Lotte Fabienne Zeinstra!! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Antonius, Asvinia, c_alsemgeest, Eliine, GrapeshotBot, hagelslag, Janneke93, karinmanon, Marije112, miereneter, MoSt81, Paardennamen, RanjaRietje, RenskeFrea, Roosch, Sanniejtjuh, SentiBot, xU_Blinghx en 202 bezoekers