mountainhorse highriders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

mountainhorse highriders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 16:38

ik wil heel graag de mountainhorse highriders hebben maar bij divoza zijn ze nog 400 gld. wat hebben jullie ervoor betaald??


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:39

325 gulden

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nijntje

Berichten: 186
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:50

Zijn dat schoenen??? Verward

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 16:56

nee lederen laarzen maar dan heel luxe. met rits en heel erg sportief.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:05

Iemand ervaring met Mountain Horse Rimfrost? Die heb ik namelijk besteld.
Die high-riders zijn ook superstoer, alleen vond ze ook te duur..

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 17:19

hoe zien die eruit dan?? staan ze ergens op i net zodat ik een plaatje kan bekijken?? en wat kosten ze?

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:39

365 gulden bij van Rijs in Zevenhuizen nov vorig jaar.
Maar ze piepen bij mij erg bij het lopen, iemand ervaring en weet hoe ik dit kan verhelpen?

Hoefje van Gamble


Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

grappig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:57

ik had die dingen wel zien staan in winkel maar vond ze ietwat duur Verdrietig
maar...deze week kreeg ik een paar (arctic) van iemand die stopt met rijden..voor nop...6 x gedragen ..gloednieuw...was dus heel blij ermee want ze zitten als gegoten en perfect voor naar het bos.
Ik heb zelf gekeken op website: www.mountain-horse.com maar kon dit type niet vinden.
Deze zijn zwart en gaan dicht met klittenband en hebben op achterzijde reflectie 3 hoekjes...absoluut waterdicht..ik ben ook wel benieuwd of iemand deze laarzen heeft en wat die er van vind.
groetjes
p.s. piepen??het is toch geloof ik allemaal zacht kalfsleer dus ik zou ze ieg heel goed invetten..lijkt mij
Verward

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:07

Hier de Mountain Horse High rider:

Sublieme laars in een ontwerp gebaseerd op veel van Mountain Horse's erkende functiesystemen. Het stoere ontwerp van de zool is hetzelfde als dat van de Mountain Rider schoen met zijn Sirrup Control System. Het elastische inzetstuk langs de kuit zorgt voor een altijd perfecte pasvorm. Het sterke en zachte leer zorgt voor een uitstekend contact met het paard. De laars mag gedragen worden bij wedstrijden.

Afbeelding

Afbeelding



Hier de Mountain Horse Sportive Highrider:

Hightech laars in een elegant ontwerp. het Zip'nRide systeem zorgt voor een uitstekende pasvorm. De ingenaaide elastische banden langs de kuiten en het elastische ritsstuk tot op de hiel maken het nog makkelijker om de laars aan en uit te trekken. De laars mag gedragen worden bij wedstrijden.

Afbeelding



Hier de Mountain Horse Rimfort Rider:

Een hoogwaardige winterlaars. Een combinatie van onze klassiekers Stalon Winter Rider (ook nog uit voorraad leverbaar) en het nieuwe ontwerp van Mountain High Rider. Warmte-isolerende binnensokken van waterdicht, luchtdoorlatend Thermolite. Zacht, zeer sterk voetstuk van Hydro-Tech. Het elastische inzetstuk met rits biedt de volmaakte pasvorm bij elk weer.

Afbeelding

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:34

Ik heb dus Mountain Horse Rimfrost Paddock, dit zijn schoenen geen laarzen. Ze waren 139,95 gulden bij divoza. Die kreeg ze alleen pas weer in Augustus dus nu heb ik ze via een ruitershop in Zeeland ergens..

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:17

let wel op dat je zwarte laarzen hebt als je ze wilt dragen op de wedstrijden! Ik heb de bruine laarzen, ze zitten echt ZALIG! maar helaas op wedstrijden (dressuur) mag je alleen met zwarte of blauwe laarzen rijden Boos!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 19:11

weet iemand of je die laarzen ook in verschillende kuit maten hebt?? ik heb nu de sportive aangehad maar die zitten te strak bij mijn kuit.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:14

De High riders zijn zeker weten verkrijgbaar in twee verschillende kuitmaten.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 19:20

bij divoza hadden ze maar 1 kuitmaat en die paste niet. zij wist niet of ze ook in andere wijdtes te verkrijgen zijn. hoe zou ik daar nu achter kunnen komen? die sportive zijn t eccht wel voor me. hardstikke mooi. maar ik moet dus een iets mbredere maat hebben.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:23

Ze zijn in 2 wijdtes verkrijgbaar! de mountain horse highrider is tot 45 cm en de sportive 43 cm in de 'wijdte maat'.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:27

Ook de sportive highrider is in 2 kuitmaten verkrijgbaar normaal en wijd, ze hebben de normale bij divoza op voorraad en de wijde moeten even besteld worden.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 20:46

ik heb ze dus een boze mail gestuurd. Ik voel me een beetje beduveld. ik heb navraag gedaan bij een winkel in almelo en ze zijn er dus idd wel in 2 maten. Ook geven ze bij divoza geen garantie op de rits terwijl mountainhorse dat wel geeft. dus nu heb ik een mail gestuurd met uitleg. ben benieuwd wat ze hier op zeggen. slechte service is dit van zon groot bedrijf.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:05

Dat Divoza geen garantie op die rits geeft vind ik heel begrijpelijk, dit omdat er veel problemen zijn met die ritsen. Maar als Mountain Horse hier wel garantie op geeft, dan maakt dat garantieprobleem toch niets uit? Dan kun je evt. schade aan de ritsen altijd verhalen op Mountain Horse. Officieel is een fabrikant ook verantwoordelijk voor de garantie, maar er wordt vaak gedacht dat dit de verantwoordelijkheid is van een winkelier (in het algemeen, dus niet alleen Divoza Knipoog ) Terwijl die wettelijk gezien hiertoe niet verplicht is. (Was toevallig een paar weken geleden zo'n kwestie op de televisie in Radar of Kassa ofzo Schijnheilig )

En dat wat die maten betreft? Kan iemand zich daar niet in vergist hebben?

BTW.. dit is niet aanvallend bedoeld hoor Knipoog

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 21:09

tja ik heb bij hypodrama gewerkt en als ik niet zeker wist of ik iets in andere maten kon bestellen ging ik dat navragen bij de leverancier. dat is een stukje extra service dat je je klant geeft. een van de betere medewerkers is er zelfs nog bijgeweest toen ik ze paste en die zij ook niet dat hij het na kon vragen. waarom geeft divoza geen garantie op de rist als de maker van het product het wel doet?? als ze nu zelf voor de garantie moeten opdraaien is het logisch maar de kosten worden totaal vergoed door mountainhorse dus ik zie het probleem niet.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 21:18

inmiddels heb ik dus mijn antwoord al van een divozamedewerkster gehad. het is idd zo dat ze wel besteld kunnen worden. slechte zaak dat ze dat niet even hebben nagevraagd voor me. maar ik ga ze dus wel opnieuw passen als de bredere kuitmaat binnen is. dione bedankt!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 36 bezoekers