ben ik dan egoistisch?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

ben ik dan egoistisch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 13:14

de vader van mn vriend heeft hele erge reuma, nu had hij weer een ontsteking in zn voet, bij zn teen, en kan daardoor al 4 weken niet lopen. waardoor de doorbloeding van zn hele voet erg verminderd is, vorig jaar had hij hetzelfde aan een andere voet, en was er al gesproken over amputatie van een teen
uiteindelijk is de ontsteking weggegaan maar er werd wel gezegd dat ee volgende keer beter voor amputatie van een teen kan worden gekozen

maargoed, al 4 weken zat hij thuis(hij is begin 60 maar heeft nog een eigen zaak) en maar klagen en mopperen en wilde niet naar een dokter, alleen naar de masseur waar hij altijd heengaat
omdat hij thuis alleen maar zat te klagen, zat mn schoonmoeder dus heel de dag bij mij en bjorn in ons nieuwe huis, heeft ons veel geholpen met poetsen, maar ze ging ook dingen verplaatsen en mij de les lezen etc dus je snapt, ik ontliep mn eigen nieuwe huisje een beetje

nu ging hij vandaag toch maar naar een dokter, want zn voet was al heel het weekend gevoelloos op de huis, en er kwam bijna geen bloed meer bij zn tenen
dus direct naar het ziekenhuis doorgestuurd, en wrsch wordt die teen met de ontsteking dus geamputeerd
maar nu moest bjorn ineens met spoed mee naar het ziekenhuis, dus die belde me op mn werk, redelijk overstuur, en dat ie niet wist of ie vandaag nog thuis kwam., of dat ie vannacht in t ziekenhuis, of thuis bij zn moeder(4 straten van ons huis vandaan maargoed) bleef slapen

maar ik had zoiets van hoezo dat? je moeder heeft een rijbewijs, en rijdt je vader altijd al overal naartoe als ie dat zelf niet kan naar de masseur etc, maar nu ie naar het ziekenhuis moet, voor wrsch amputatie, wat ze vorig jaar al wisten dat dat eigenlijk moest, nu ineens moet bjorn er dag en nacht bij zijn?
sorry als het nou levensbedreigend was, maar dat is het niet

tuurlijk is het heel vervelend, maar zn vader zei laatst zelf nog liever zonder mn teen verder en zonder pijn, dan met mn teen, en met pijn


ik ga dus niet in mn eentje in mn huis daar slapen, ivm mn ex, die zag ik vanmoprgen bij zn neef, 4 huizen bij mij vandaan(ex heeft me al eerder bedreigd, 1x van de weg gereden, 1x bijna aangereden, heeft straatverbod gehad etc, dus ik durf niet alleen te zijn nu ik nog niet weet hoe hij er op reageerd dat ik weer in 'zijn' wooplaats woon, zit daar nu sinds 1,5 week, en hij ziet het als zijn woonplaats, waar ik niet mag komen, pas na de koop van het huis kwam ik er achter dat zijn neef 4 huizen bij mij vandaan woont)

maargoed, bjorn weet dat ik absoluut niet alleen wil zijn 's nachts tot ik weet hoe mn ex reageerd, en nu laat ie mij stikken, omdat zn vader naar t ziekenhuis moest, terwijl alle andere keren zn moeder er ook gewoon alleen met zn vader naartoe ging, en er niets levensbedreigends is


maar iedereen die ik het vertelde vond me egoistisch en snapte wel dat bjorn daar dag&nacht bij bleef, en als zn vader in t ziekenhuis blijft vannacht en zn moeder thuis slaapt, dat ie dan bij haar bleef slapen

sorry, en ik dan?? maargoed dat mocht ik dus volgens de meeste mensen niet zeggen

maar ik ben mn verhaal weer kwijt Lachen kan nu relaxed naar de fysio voor mn nek, en dan nog even gaan bokken, heb in bergeijk nog geen internet, zit nu ff bij mn ouders

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:19

Tja, ik snap jullie allebei wel eigenlijk.. Hem dat 'ie bij zijn moeder blijft en jou dat je liever niet alleen thuis zit.

Kun je anders niet 1 nachtje bij je ouders blijven?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 13:26

ja ik snap wel dat hij nu overdag mee is naar het ziekenhuis, maar dat hij zelf zegt dat ie bij zn moeder blijftvannacht, snap ik niet
ze is wel vaker alleen als die vader in t ziekenhuis was, snap niet wat nu het verschil is, ja dat er nu wrsch toch een teen wordt geamputeerd, wat andere keren niet zo was

maar hij weet dat ik als de dood ben om alleen in ons nieuwe huis te blijven ivm mn ex, en zn moeder woont maar 4 straten verder, als er onverwachts iets is, dan is ie er ook zo, dus dat ie er overdag heel de dag bij wil zijn, dat snap ik nog wel, maar 's nachts Verward hij woont al jaren niet meer thuis! en zn broer blijft ook gewoon in zn eigen huis slapen dus waarom doet hij dat dan niet ook gewoon?

ik kan opzich wel in hoogeloon blijven slapen, moet dan alleen wel rotzooi opruimen voordat mn bed zichtbaar is Clown maarja ik kijk wel wat ik doe, moet er nog ff goed over nadenken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:32

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het met al die anderen eens ben. Het is toch niet zo moeilijk een keer begrip voor een nare situatie op te brengen?! Het is wel zijn vader!! Het is voor jou mischien geen grote ingreep, voor hun mischien wel! Wat zou jij doen als jouw vader dit overkomt en je vraagt bij hem te blijven?!
Sorry maar ik vind je gedachten wel egoistisch.
En die ex. Dat wist je voor je daar ging wonen. Ik vind niet dat je dat moet betrekken bij dit verhaal.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:43

Ik vind je helemaal niet egoistisch en begrijp je angst heel goed. Anderen moeten het waarschijnlijk eerst zelf meemaken voordat ze kunnen begrijpen hoe bedreigend zoiets is. Of worden pas wakker als er iets ernstigs gebeurd is.
Verder begrijp ik niet goed waarom je schoonmoeder niet alleen zou kunnen slapen Verward
Komen die mensen ook bij jou slapen als jouw vriend ooit in het ziekenhuis ligt?

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:45

kun je niet mee naar het ziekenhuis dan?

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:47

Tja, meis... Mannen en hun moedertje.... Die kun je niet van elkaar losrukken. Ik begrijp dat het niet leuk is, maar ik vrees dat je er weinig tegen kan doen. Kan je niet vragen of een vriendin bij je blijft slapen?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:51

Ik snap wel dat je vriend graag bij z'n vader en moeder is, als z'n vader in het ziekenhuis ligt. Maar ik kan me goed indenken dat jij bang bent als je ex je al eerder dingen heeft aangedaan. Vind je ook niet egoistisch, maar ik denk ook niet dat je moet proberen om je vriend naar jullie huis te krijgen. Probeer even een volwassen oplossing te vinden, zodat jullie allebei tevreden kunnen zijn. Kan je niet een (paar) nachtje(s) naar je eigen ouders?

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 14:16

Sorane schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het met al die anderen eens ben. Het is toch niet zo moeilijk een keer begrip voor een nare situatie op te brengen?! Het is wel zijn vader!! Het is voor jou mischien geen grote ingreep, voor hun mischien wel! Wat zou jij doen als jouw vader dit overkomt en je vraagt bij hem te blijven?!
Sorry maar ik vind je gedachten wel egoistisch.
En die ex. Dat wist je voor je daar ging wonen. Ik vind niet dat je dat moet betrekken bij dit verhaal.


mijn vader is ook ziek, heeft hemofilie, hepatitis A, B en C en kan bijna niet meer lopen, is een oog kwijt etc en is pas 49
ik ben dus gewend aan een zieke ouder, misschien dat ik er daarom wat te gemakkelijk over denk ofzo
maar zijn vader, daar kan hij eigenlijk niet goed mee overweg, zn vader is er zelf ook erg nuchter onder, t is het eigen initiatief van mn vriend, om bij zn moeder te blijven, zonder dat zn vader of moeder dat heeft gevraagd

dat de neef van mn ex 4 huizen verder woont, wist ik pas NA de koop van het huis, dat was voor mij een reden om eigenlijk alsnog te proberen onder de koop uit te komen
ik heb het daar toen heel veel met mn vriend over gehad, en die heeft me toen gezegd dat hij me zeker in het begin niet alleen zou laten daar, en snapte dat ik me niet op mn gemak voel als ik weet dat mn ex bij zn neef is, en dus een paar deuren verder zit...
dan heb ik alle ramen dicht en deuren op slot....terwijl ik normaal nooit bang was om alleen te zijn, gaat er dus echt alleen om dat mn ex dan in de buurt is en ik niet weet wat hij doet.

maar ik snap wel dat hij nu bij zn familie wil zijn, maar vind het nogal vreemd dat hij steeds degene is die alles opzij zet en naar zn moeder gaat, terwijl zn broer dat niet doet
die gaat ff langs in het ziekenhuis, en misschien vanavond nog ff langs bij hun moeder, als die thuis is, die slaapt gewoon in zn eigen huis bij zn vriendin, en maakt zich er niet meteen zo druk over

maargoed, zoals ik meer naar mn vader toe trek, trekt mn vriend heel erg naar zn moeder toe, en denk idd dat ik me daar beter bij neer kan leggen
dat ie nu overdag zn afspraak met mij afzegt maakt me echt niets uit, ik kan ook in mn eentje wat klussen aan ons huisje, maar dat ie me danvannacht alleen laat, dat is het enige wat me dwars zit

woensdag halen we onze 'waakhond' op uit het asiel, denk dat ik me dan ook meer op mn gemak voel en het de volgende keer niet erg vind om alleen te zijn, maar nu heb ik alleen wat vissen en 2 parkieten en ja die kunnen me ook niet echt helpen als mn ex iets doet, maar misschien houdt ie zich wel gewoon rustig, hij zag me niet, weet nml niet dat ik in een belgische auto rondrij, hij denkt dat ik nogsteeds geen rijbewijs heb en dus nog op mn scooter rondscheur, maar ik zag hem het huis van zn neef binnengaan, heb ook geen idee hoelang hij er nog blijft, tussen de middag stond zn auto er nog wel.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:25

Ik weet niet... 't is aso van jou, maar ook van je vriend... Je kan ook met hem meegaan naar het ziekenhuis, dan steun je hem (blijkbaar heeft hij het er toch moeilijk mee), en ben je niet alleen.

Heb je er al met je vriend over gepraat?

Misschien heeft ie ook even wat ruimte nodig, dat ie dit als aanleiding neemt even niet in z'n nieuwe huis te slapen... (hoeft niet, kan.)

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:37

Ik kan het me van alle kanten goed voorstellen. Waarom ga je niet gewoon ook bij je schoonmoeder slapen, of nodig je haar uit om bij jullie in de logeerkamer te duiken? Als ze maar 4 straten weg woont, zie ik het probleem niet?
Als iedereen nou effe met de ander meedenkt, is er helemaal geen probleem.

Sterkte voor je schoonvader!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:33

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Aan de ene kant begrijp in niet helemaal waarom je vriend vannacht bij z'n ouders wil blijven. Ik begrijp dat hij z'n ouders wil steunen, maar daarvoor hoef je toch niet te blijven slapen?! Hij weet dat je bang bent alleen, maar vorige keer had hij ook al zo'n rare uitspraak met dat huis, dat hij er sowieso zou gaan wonen, of jij nou meeging of niet. Dat klinkt niet echt als een gelijkwaardige relatie.

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:39

Ik snap allebei de kanten, dat jij niet graag alleen bent omdat je ex daar in de buurt is, en dat je vriend bij je ouders wilt zijn. misschien mag je 'n nachtje bij 'n vriendin of schoonmoeder slapen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 15:44

tsja als iedereen(vriend, zn moeder en ik bedoel ik dan dus) meedenkt en overal mee instemt dan zou er geen probleem zijn
maar ik werd op mn werk9toen het net eengekkenhuis was in de winkel) gebeld door mn vriend, dat hij met spoed naar t ziekenhuis ging, naar zn ouders toe, en dat ie dus niet wist of ie me nog zag vandaag en dat ie dus of in t ziekenhuis, of bij zn moeder zou slapen, en toen hing ie op en ja ik was op mn werk, dus had mn gsm niet bij me dus kon ook niet ff berichtje sturen over hoe en wat precies enzo
maar nu staat zijn telefoon uit, en ik weet dus nix
weet nbiet hoe het met zn vader is, weet niet of ze naar ebrgeijk komen vandaag, of iig hij en zn moeder

ze hebben bij zn ouders alleen maar 1 eenpersoons-logeerbed, dus daar alle2 blijven slapen wordt vrij krap Clown en zij wil niet bij ons slapen, want de logeerkamer is nog niet gepoetst, daar staan alle spullen opgeslagen die in de andere kamer komen, waar afgelopen weekend een nieuwe vloer is gelegd

maar ik ga zometeen naar bergeijk, mn hondenluikje schilderen Haha! en dan zie ik wel, vanaaf nog ff terug naar hoogeloon voor de paarden(kan ik nu nix mee doen ivm horzels) en dan slaap ik denk ik vannacht toch maar gewoon in bergeijk, met mn telefoon in mn hand zodat ik meteen iemand kan bellen als er wat gebeurd Clown

Tessebes, toen deed hij idd ook vreemd, omdat ik pas na de koop hoorde dat de neef van mn ex er woonde, en hij wist dat dus al langer maar had het niet tegen me gezegd, en wilde zelf sowieso in bergeijk gaan wonen, en dit huis was ook echt een koopje en zou ook zonde zijn als het niet doorging, maar toen deed hij vrij egoistisch en nu idd weer.

terwijl hij normaal echt alles voor me doet, meegaat naar mn paarden, helpt met de stallen, met longeren met voeren, komt kijken bij wedstrijden etc
ik snap er soms echt nix van, als het om zn moeder gaat dan doet hij gewoon vreemd, en vergeet ie aan mij te denken lijkt t wel, terwijl hij normaal echt alles voor me doet wat hij maar kan
maarja ik zie/hoor wel of hij thuis komt vannacht, ik ga me ig niet uit mn huis laten jagen door mn ex, eerst vorige week bleef ik daar weg omdat mn schoonmoeder alles ging ontsmetten en dingen die ik poetste opnieuw deed, en mn spullen steeds ging verzetten etc, zette ik het weer terug, zette zij het weer op een plaats waar zij vond dat het hoorde, dus ik heb na een weekje poetsen met haar, dr een beetje ontlopen
en nu is ons huisje binnen bijna af, en dan zou ik er zeker niet gaan slapen, omdat mn ex er niet tegen kan dat ik in 'zijn' woonplaats woon

nu zeg ik dat wel heel stoer, ben benieuwd of ik dat vanavond ook nog vind, maarja ik zie wel wat er vanavond gebeurd, maar ik slaap in mn nieuwe huis Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:45

Ik vind het niet egotisch van je, ik snap dat je bang bent.
Snap het niet echt waarom je vriend bij zijn moeder wil slapen..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:47

Waarom ben je daar in hemelsnaam gaan wonen als je zo bang bent? Ik zou een ander huis gekocht hebben.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:53

faye schreef:
Waarom ben je daar in hemelsnaam gaan wonen als je zo bang bent? Ik zou een ander huis gekocht hebben.


LEZEN Frusty

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:56

Idd MoonChloe! Er staat hierboven dat ze geprobeerd hebben om onder de koop vandaan te komen! Maar zo makkelijk kom je daar niet vanaf!!

Kan er niet iemand bij jou komen slapen dan? Een vriendin oid?? Dan ben jij ook niet alleen! Snap best dat je bang bent hoor...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:02

er staat idd dat ik pas NA de koop van mn huis wist dat de neef van mn ex bij me in de straat woont
kijk in hetzelfde dorp als mn ex, maar dan helemaal aan de andere kant, daar heb ik geen problemen mee
maar die neef daar kwam hij zeker 3/4 avonden per week over de vloer in de tijd dat ik nog wat met hem had, daarom wilde ik er toen ik hoorde dat die neef er woonde(die was daar gaan samenwonen met zn vriendin, waarvan ik niet wist dat ze daar woonde) er zelf niet meer wonen
kijk die neef heb ik geen problemen mee, alleen hij gebruikt&drinkt vrij veel, mn ex ook, deed dat altijd samen met die neef
en dat gedoe wil ik niet vlak bij me hebben
nou scheelt het wel dat die vriendin een geneeskunde studente is, en dus ook niet dat gerotzooi in dr huis wil hebben(na dat gebruiken flipt mn ex meestal en zn neef wordt dan ook vrij lomp) maargoed, is mn ex nuchter en clean, dan zal ie hoogstens schelden, of me proberen aan te rijden zoals een paar maanden geleden

heeft ie gebruikt, dan draait ie door, heeft hier met een brandende soort fakkel bij de stal gestaan, gedreigd de stal aan te steken....
zegt wel genoeg denk ik, waarom ik dus niet alleen thuis wil zijn als mn ex een paar deuren verder is....


maar volgens vrienden van die neef, is die neef geminderd met drank&drugs, ivm zn vriendin, dus ik heb de hoop dat ook mn ex weinig tot nix gebruikt als ie bij hun is, omdat dat meisje er zelf dus niets van moet hebben. en dan is er niets aan de hand, dan zal ie geen achterlijke dingen doen(ff afkloppen)

maargoed, omdat mn vriend toch graag daar wilde wonen, hebben we afspraken gemaakt

1) tot we mn ex zijn tegengekomen blijf ik niet alleen thuis, dan weten we nml zijn reactie pas

2) gebeurt er iets, of voel ik me er toch klote, dan verhuizen we alsnog ergens anders naartoe

maar dit is gewoon een superhuisje, voor een superprijs, en daarom zijn we er toch voor gegaan

maar ik baal dat nu we er 1,5 week wonen mn vriend die afspraken alweer is vergeten
snap dat ie nogal met zn vader zit, over hoe het verder moet, maar hij weet waarom ik niet graag aleen ben in ons huis.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:04

Ik ga volledig met Carola mee. Heb het ook meegemaakt. Was getrouwd met mijn man...nu ex...en zijn moeder.
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet hierover denken. Vind het best wel belachelijk dat hij daar moet blijven slapen hoor. Steun, ja...maar om daar nu te moeten blijven slapen. Hmmm, moeilijk hoor.
En ik kan best voorstellen dat je bang bent met die ex van je. Misschien inderdaad kijken of je een vriendin hebt die wilt overnachten???

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:07

Sorry, mar ik had gewoon weer verkocht, als je bang bent in je eigen huis ben je er nooit "thuis"

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:15

Ik snap best dat je bang bent, kun je niet vragen of er een vriendin wil blijven slapen ?
Of dat je iemands hond een nachtje te logeren neemt ? Haha!

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:17

faye schreef:
Sorry, mar ik had gewoon weer verkocht, als je bang bent in je eigen huis ben je er nooit "thuis"

Ze zegt toch dat het niet kan!! Frusty

Ik vind het heel rot voor je dat je vriend dit doet... Maar aangezien er geen andere oplossing is dan dat je dus echt alleen moet slapen, moet je de postieve punten maar even gaan in zien... Ik denk namelijk dat als je dit nachtje hebt overleeft, dat je dan de volgende keer weer wat minder bang bent... Je wordt er wel sterker door!

Succes er mee!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 16:24

het huis meteen weer doorverkopen was geen optie, en onder het koopcontract uitkomen lukte ook niet, en ik vond het een leuk huis en overal lekker dichtbij dus hebben we afspraken gemaakt en zijn we er gaan wonen. na 1,5 week, en nog geen reactie van mn ex, weet ik dus niet waar ik aan toe ben met die ex, of hij zich er overheen kan zetten dat ik in 'zijn' woonplaats woon, want voor t zelfde geld doet hij niets, en dan zou ik voor niets zo'n leuk huis hebben doorverkocht, waarbij we aardig wat geld zouden 'verliezen' bij directe doorverkoop
dus ik wilde het gewoon proberen, en in een goecde week tijd, kan je je nog niet echt thuis voelen, ik voel me er super op mn gemak, behalve als ik de auto van mn ex zie staan.


ik zat er al aan te denken om de 2 ridgebacks die bij mn ouders zijn, mee te nemen, 2 betere waakhonden zijn er niet Haha!
gelukkig komt woensdag onze eigen hond, zie onderschrift Lachen

en als ik deze nacht in mn eentje overleef(klinkt wel heel dramatisch Clown ) dan voel ik me wel zekerder in mn eigen huis denk ik!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:26

Tja, ik kan begrijpen dat je het wat overdreven vindt, zou ik ook hebben (ben ik dan ook egoïstisch Knipoog). Als het bij één nachtje blijft zou ik het niet zo erg vinden. Neem een telefoon mee naar boven zodat je gelijk 112 kan bellen.

En speelt het ook niet een klein beetje mee dat je je schoonmoeder net een beetje zat bent op dit moment? Logisch dat je dan ook minder van haar kunt hebben.

There is no reality, only perception.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, angrywolf, Anoukjuuuhh, IASCrawler, Ik_is_Ik, Janneke2, Josien_, KimD, Milando, Pferdchen, Roquen, Saranghea, swatch en 56 bezoekers