En dan kom je er achter...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

En dan kom je er achter...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 03:11

Ja, net zat ik nog ff wat te beppen met mn ouders die net terug waren van mn tante want die was jarig geweest.
Maargoed, t is vreemd maar s nachts en s avonds laat schijn je met mijn ouders de beste en meest diepgaande gesprekken te kunnen voeren Verward *LOL*
In iedergeval kwam ik er dus achter dat mijn vader ook weer wat had geleerd over paarden;
Ja ja, een paard moest bewegen vanuit de achterhand en het gewicht moest op de achterhand komen. En nog een intelligent praatje wat ie daarna nog had over de les die hij had gezien die ik had gehad met Goldy. Want hij had tijdens de les met de vader van mijn instruktrice lopen praten en die had hem daarover een aantal dingen uitgelegd *LOL*
Dus jullie begrijpen wel, mijn vader word ook een echte paardenkenner Haha! Ik stond er toch wel even versteld van hoor Tong uitsteken


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:06

haha, leuk toch!
mijn vader kreeg ik na een tijdje zover dat hij ook rijlessen ging nemen, hardstikke gezellig.

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:33

Mijn vader denkt dat ie er wat van snapt maar dat is juist niet zo... Kan behoorlijk irritant zijn!!! >;)

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:50

Margo schreef:
Mijn vader denkt dat ie er wat van snapt maar dat is juist niet zo... Kan behoorlijk irritant zijn!!! >;)


Ja, dat heb ik dus ook Clown

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:55

haha, m'n vader kan zo met mij erover meepraten, bij m'n vader kan ik alles wat er gebeurt is daarmee erover kwijt, hij doet 't met plezier. Hij heeft vroeger ook vaak dingen met paarden gedaan... dus dat is wel fijn!!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:58

Wel heel leuk dat hij echt geïnteresseerd is in de paarden

Even off-topic, ben je al weer eens met de trailer weggeweest?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Kendra

Berichten: 8728
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:10

Weet nog goed dat mijn nichtje voor het eerst priveles kreeg van mijn instructrice. Omdat mijn zwager, haar vader dus er niks van begreep, ging onze instructrice zelf voordoen (gewoon op twee benen, dus niet te paard) hoe je een keertwending moest stappen. 'Doe ook maar eens', riep ze in haar enthousiasme!! Zie nog mijn zwager volledig verbijsterd naast de juf in de bak een keertwendig stappen.
Zelden zo gelachen!!


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:16

pas maar op hoor, nu vind je het nog leuk, dadelijk zegt hij, stap er eens vanaf , zal het wel even voor doen!!!!!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:34

Leuk zo'n vader die er wat van begint te begrijpen.
Mijn vader begrijpt helemaal niets, niet eens het verschil tussen een paard en een pony Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:47

Mijn ouders hadden vroeger nooit wat met paarden, maar sinds ik een echte paardengek ben geworden gaat mijn vader er zich ook steeds meer voor interresseren. Helemaal nou ik eigen paarden heb. Hij heeft zelfs de stallen helemaal zelf gebouwd, omdat hij wil dat mijn paarden het beste van het beste krijgen! Soms is hij een beetje te hoor, dat wel. Als het een beetje erg begint te regenen haalt hij mijn paarden al onder dak, omdat ze anders zo nat worden. En ik hem dan maar vertellen dat een beetje regen heus geen kwaad kan!

Spanning is wie je denkt te moeten zijn, ontspanning is wie je echt bent.

Diddles
Berichten: 371
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Paarden Land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:28

Volgens je profiel ben jij 120 jaar, hoe oud is je vader dan wel niet..?

Speechless

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 20:39

Ja wij hebben een hele oude familie Tong uitsteken
Nee grapje Tong uitsteken Ik ben 19

En mn pa op Goldy, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren gelukkig Tong uitsteken Dan kan ie bijna meelopen *LOL*
Maar op t paard van mn zusje, das een ander verhaal, dat beest haalt de 1.80 wel dus daar past ie wel op! (Of het verantwoord is is weer een ander verhaal Knipoog)
Maar ik vond het wel grappig, want hij denkt overal altijd heel simpel over, huppakee en rijden maar, maakt niet uit hoe Clown
Maar hij begint dr wat meer van te snappen nu. Ik zei al tegen m, nou straks zelf ook maar eens een paard aanschaffen, ofniet? Pling
Nou hij zou er gek genoeg voor zijn!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:21

Nouw mijn vader begint al te niesen als ik het woord paard zeg Tong uitsteken die is echt super allergish en niet geintresseerd in paarden

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:56

Mijn vader had eerder ook nooit wat met paarden. Maar toen mijn zus helemaal gek van paarden was, lessen had, verzorgpony etc toen ging mijn vader ook steeds vaker mee.
Hij reed met de trailer, bracht ons naar stal.
Dus uiteindelijk heeft mijn zus mij en onze vader ook aangestoken met het paardenvirus.
Mijn vader hield dan wel geen paard vast, maar verder wel geinteresserd.
Totdat hij 50 werd en van ons het koetsiersbewijs kreeg. Toen moest hij er dus echt zelf aan geloven, poetsen, optuigen etc etc. En hij heeft het nog in 1x gehaald ook!!
En nu 4 jaar later is hij helemaal fanatiek met het mennen, gewoon voor de hobby, maar heeft al het vertrouwen erin en ondertussen heeft hij mij weer aangestoken met het menvirus Lachen

Nieuw profiel! Eindelijk

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:39

zo zo inderdaad een kenner aan het worden.
Mijn vader die snapt er werkelijk nog niets van hij ziet iemand anders met zijn/haar paard van alles uithalen en dan is het zo Nic dan moet je ook leren en dan denkt hij vervolgens dat het een fluitje van een cent is... pffff vaders..

gr

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:51

Die van mij kwam wel ns naar wedstrijden kijken, waar hij steevast riep: kun je geen rustiger paard nemen, deze is zo wild. Die bijvoorbeeld (en dan wees hij naar een rustige manegepony)..... Ja paps.....

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:58

jep me moeder praat ook heel veel na de priveles en bij de wedstrijden is mijn moeder ook altijd erbij en zegt altijd rustig rustig en goed vlechten hoor en rechtop zitten maar jah soms moet ik wel lachen het zijn trouwe fans van me


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HypoStore, Vagabondo en 89 bezoekers