mijn 1e gave vakantie op Rhodos

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

mijn 1e gave vakantie op Rhodos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 16:33

Verslag vakantie

Datum vertrek: 8 juli
Bestemming: Rhodos
Plaast: Trianda
Terugkomst: 23 juli
Vliegmaatschappij: Martinair Holland

Donderdag 8 juli zijn we met trein vetrokken naar schiphol, we hadden de trein van 11.10 uur.
Eenmaal bij schiphol aangekomen naar boven een broodje gegeten want we hadden honger gekregen.
Rond 13.30 uur gingen we met onze koffers naar balie om in te checken, daarna Hans uitgezwaaid ( me broertje) en naar de douane om je paspoort te laten zien en je hand bagage te controleren.
Niks aan de hand we konden rustig doorlopen.
Daarna begint het lange wachten en dit keer echt lang want we zouden om 16.10 uur vliegen maar…. We vlogen pas rond 18.30 uur!
En dat werd nog later nog later want ze waren nog niet klaar met schoonmaken wordt ie helemaal mooi! Boos!
We vlogen dus uiteindelijk na 19.00 uur.
Reden: vliegtuig had technisch mankement en was daardoor niet op tijd terug op schiphol en er werd zelfs gezegd dat voor week ook de reden was met hetzelfde vliegtuig.
Maar goed naar een tijd wachten toch eindelijk de lucht in
Was voor mij 1e keer vliegen dus best spannend maar ging goed niet overgeven ofzo.
De reistijd was 3 uur en 6 minuten dus dat viel mee.
Eenmaal op het Rhodos aangekomen dat was rond 12 uur >( Nederlandse tijd) in Rhodos moet je er 1 uur bij optellen dus reken maar uit dat was dus 01.00 uur nachts, vliegtuig uitgegaan met een trap naar beneden want een slurf hebben ze niet zoals op schiphol dan met een busje verder naar de hal gebracht om je koffers op te halen wat vrij snel ging.
Dan is het naar je hostess gaan op te vragen in welke bus je zit die naar je hotel brengt, dat was ook gauw een klein half uurtje.
Onze hostess van Sylvia van Arke.
En dan eindelijk ben je bij je hotel Haha! en dan denk je maar 1 ding ik wil slapen!
Dit het de site van het hotel waar we zaten> http://www.rodosnet.gr/sunbeach/Index.htm
Maar daar over later meer…
Na lekker geslapen te hebben even een dagje bij komen om te acclamatiseren (geen flauw idee hoe je het schrijft).
Ochtends tussen 7.00 en 10.00 uur kon je ontbijten en dan ook echt! ontbijten niet normaal wat ze daar allemaal hebben, het is heel uitgebreid van broodjes tot stukjes fruit het hele rattenplan zat erbij.
En je kon zoveel eten als je wilde, daarna zijn we dacht ik gaan zwemmen bij het zwembad weet het niet meer eigelijk *schaam* .
Zwembad is ook mooi met gratis ligstoel en parasolen en je moest er vroeg bij wezen zeker ruim voor 8 uur anders had je geen ligstoel om op de leggen.
Middags een broodje gegeten je moest dan zelf voor je eten zorgen, dus gewoon brood uit de supermarkt gehaald bij ons het hotel.
Avonds kon je tussen 18.30 tot 21.00 uur eten, en dat was ook uitgebreid, je kon eten van het buffet pakken maar je kon ook kiezen uit 3 hoofdgerechten en als je drinken bijv wijn wilde hebben moest je daar apart voor betalen.
Avonds gingen we meestal even lopen langs winkels en restaurants en dan ergens wat drinken.
En de 2e en 3e dag ook aan het zwembad gezeten, 3e dag was het ook gelijk raak bij me en nee dan niet doordenken:P!
Was gelijk goed verbrand, me scheenbenen en me wreef van me voet( alle 2) en me schouders.
Oeiii wat deed dan pijn, als ik in de zon stond leek het net of ik in fik stond.
Heb ruim een week met koude washandjes na ze eerst in de koelkast te hebben gelegd, op me benen en later ook me schouders gelopen en goed ingesmeerd met aftersun en veel in de schaduw gelopen/gezeten.
Me hele rechtervoet was wat opgezet, later begon me huid te trekken voor me rechterscheenbeen oeffff dat deed zeer als ik had gezeten en dan ging lopen.
Slapen zo ging wel goed eigelijk was ik wel blij mee.
Elke dag waren er ook activiteiten georganiseerd dat het anamation team:D
Behalve op donderdag want dan waren ze vrij, avonds was er wel muziek maar die werd verzorgt door Alex en Lisette.
Echt een heel gezellig team was dat, je had Paulo en Gogo, Marco, Jennie,Vladimir, en nog een waarvan ik de naam niet meer weet, als ik het goed heb zijn dit ze.
Paulo deed: water aerobic, de musicquiz en de bingo enzo.
Hij kent veel talen stuk of 5 dacht ik, in ieder geval engels, Frans, Duits vloeiend beetje Nederlands.
Gogo deed dan vollyball, waterpolo en darten, hij is echt grappig moet je mee maken gewoon.
We beginnen de dag om 10.30 uur met darten, daarna om 11.30 uur meestal paar min laters water aerobic, dan om 12.00 uur ook paar minuten later vollyball Haha!:D, om 15.00 een quiz en om 15.30 uur waterpolo, en dan had je om dacht om 16.30 uur mini soccer (voetbal).
Avonds was een avondprogramma, met om 21.00 uur mini dicso voor de kids, 21.30 uur bingo en om 22.00 bijv music quiz dat wisselde steeds af daarover later meer.
We zijn ook nog naar Rhodos stad geweest, je stapt daar op de bus je koopt altijd! een enkele reis en die kost je dan 1.60 p.p
Dan ben er met 15 minuten, daar heb je veel restaurant waar ze je proberen naar binnen te sleuren niet letterlijk natuurlijk.
Je zit er ook dan ook gelijk bij de Mandraki haven, echt heel mooi om te zien, zeker een aanrader.
In Rhodos stad heb je een nieuw en oud gedeelte het is als het waren door een grootte vesting muur omringt.
We hebben 3 excursies’s gedaan, we zijn naar Lindos geweest met de bus, met de boot naar Simi, en weer met de bus maar dan een rondrit over het eiland Rhodos.
Vrijdag hadden we onze 1e excursie* en die ging naar Simi*, we vertrokken eerst met de bus die kwam ons om 7.55 uur ophalen vanaf ons hotel, na ook nog wat andere gasten vanuit andere hotels opgehaald te hebben naar de Mandraki haven.
De boot ging daar om 9.00 uur en het was een uurtje varen.
Op Simi kregen we het een en ander uitgelegd over het eiland de cultuur enzo, we kregen nog een demonstratie hoe sponzen worden gemaakt, wel intressant om te weten hoe dat gedaan wordt.
Simi wordt ook wel het eiland van de sponzen genoemd.
Daarna zijn we met de boot naar een klooster wezen kijken wel mooi om te zien.
De 2e excursie* was de rondrit over Rhodos eiland die vond ik het leukst, we werden om 7.35 opgehaald *gaaap vroeg* .
Na eerst weer mensen te hebben opgehaald gingen we op weg naar de vlindervallei, erg mooi om te zien en lekker koel om daar te lopen vanwege de vele bomen die daar staan.
De entree was dacht 6 euro p.p maar zeker de moeite waard op dat te zien, ook zijn we bij een pottenbakkerei wezen kijken daar kregen we een demonstratie hoe dat gedaan wordt en hoe het later geschilderd werd.
En de 3e excursie was naar Lindos en die was een halve dag en daar verstaan we onder een ochtend dat vanwege de warmte.
We hebben daar de Acropolis bezocht, het is een hele klim om naar boven te komen maar je kan ook kiezen om met de ezel naar boven te gaan maar dan moet je er wel voor betalen.
Het uitzicht wat je heb is echt mooi om te zien, wel te moeite waard maar ga dan wel ochtends vroeg vanwege de warmte.
(Dit betekend * hele dag.)
Alles bij elkaar waren we iets van 280 euro kwijt weet de prijs niet meer precies en dat waren er dan maar 3 maar ja dan heb je wel wat.
Wat heb ik verder nog uitgespookt zal je je afvragen?
Het einde van de 1e week zon beetje heb ik wat leuke mensen leren kennen waaronder een gezin met hun 2 kinderen en een moeder die met haar zoon Martijn en haar dochter Marjolein.
Met Marjolein heb ik veel bij het zwembad gezeten en naar de BEACHPARTY geweest, dat was echt super gezellig.
De beachparty is elke dinsdag van 21.30 tot 0.30 uur aan het strand de kosten zijn 12 euro p.p en dan kan je gratis eten en drinken.
Drank bestaat uit bier, sangria, tequila, wijn, sap en hotdogs om te eten.
Je mag zoveel eten en drinken als je wil, goede muziek waar je lekker op kunt dansen en er een een kampvuur en de boel is er omheen verlicht met fakkels.
Genoeg drank dus, zelf had ik eerst zon wijnachtig drankje met vruchtjes erin maar die vond ik niet lekker dus die heb ik aan Marjolein geven, toen zag Marjolein Bob dus gingen we daar naar toe mooi mij kletsen, hij kende mij van vollyball en waterpolo maar ik kende hem niet zal hem gerust wel een keer gezien hebben.
Wij weer drankje halen dit keer met een bananensmaak die was wel lekker Haha! dus daar 3 van op en nog een framboosdrankje zonder alcohol smaakte goed.
Daarna nog 1 uur op de dansvloer gestaan was ook leuk.
Na 01.00 uur was het afgelopen en lag ik rond 01.45 uur in me bed.
Ben ook nog naar de fakirshow geweest, misschien vraag je je ondertussen wel af wat is dat?
Nou dat is heel simpel gezegd dat is een man die met branden fakkels loopt te zwaaien en over glas loopt etc.
Heel leuk om te zien was dat hij liep zo tussen het plubliek door met die fakkels.
Heb er foto’s van gemaakt.
Verder ben ik ook nog geweest bij comedy sketch was echt super lollig gewoon, heb er helaas geen foto’s van L .
Kan het wel gaan vertellen maar je moet het gewoon gezien hebben dan snap je het ook.
Ook nog naar de music quiz geweest, dit keer hadden ze stukjes muziek uit films en daar moest je dat de film raden, wist er maar 2 ofzo haha, maar was weer gezellig om erbij te zitten.
Dat was toch leuk echt moet je mee maken, zo was er op een avonden een travesti show Haha! dat was leuk, er werden 4 mannen uit het plubliek gekozen van verschillende contineten, dus bijv een Duitser, een Nederlander etc, en er was er jury van 3 vrouwen en die moest hun dan cijfers geven.
1e opdracht was zing een stukje uit een lied naar keuze, daarna moesten ze dat weer doen maar dan met een balletje in hun mond, daarna moesten ze ook nog de brul van Tarzan doen.
2e opdracht was neem 4 poseerhoudingen aan zoals die van een bodybilder haha zag er niet uit natuurlijk.
3e opdracht waren moesten ze zoveel mogelijk kleding verzamelen van het plubliek binnen 3 min. En dat was best veel van bh tot schoenen.
En elke kleding stuk zoveel punten een bh gaf dacht ik 10 punten per bh.
4e opdracht waren ze verkleed als vrouw en dan moesten ze strippen en nee de onderbroek bleef aan haha:P
Aan het eind werden de punten opgeteld door Gogo, hij was ook de dj bijna elke avond wel geloof ik, en daaruit werd de winnaar dan bekent gemaakt.
Was leuk om mee te maken en heb er foto’s van.
En nu komt misschien het belangrijkste haha heb ik nog leuke jongens gespot?
Nou dat kan ik je vertellen want dat heb ik zeker Haha!
Heb er een paar op de foto staan.
Verder nog 2 keer bij een i-net cafe geweest koste 1.50 half uurtje, ja kan het niet laten haha.
Je kon ook in ons hotel op i-net maar dat koste 4,50 half uurtje das dus prijzig en hebben we maar niet gedaan.
De 2e week heb ik echt alleen maar de dingen gedaan die het animation organiseerde heb er spijt van dat ik een klein gedeelte van die 1e week niet heen ben gegaan.
Je had ook nog miss Sun beach jammer dat ik dat niet gezien heb L
De hotel kamer was ook goed bad en douche in 1, elke dag werd je kamer gedaan, dus elke dag schonen handdoeken, wc, vloer werd gedaan, bed verschoond elke dag en prullenbak werd geleegd en een schone zak in gedaan.
Toilet papier mocht je niet door de wc spoelen omdat de riolering te smal is en je dan verstopping krijgt, dus papier moest je in een pedaal emmer doen die naast het toilet stond.
We hadden kamernummer 256, dus mooi een groot balkon waar ik ook vaak op te vinden was.
Elke dag zag je vliegtuigen overgaan die ene dag meer dan de andere dag.
Pff wat moet ik nog meer vertellen….
Oh ja als je daar een krant wil kopen, dan is dat niet de krant van die dag maar de krant van die dag ervoor.
Tijdschriften zijn e rook duur en vaak niet in het Nederlands of ze zijn al van een tijdje terug, je betaalde al gauw 3 euro voor een tijdschrift.
De 22e was alweer ons laatste dagje op Rhodos, voor 12 uur moest je je kamer uit wezen.
Toen we eruit waren sleutel in geleverd en de koffers beneden in de gezet.
Wij toen naar Rhodos stad geweest om te kijken of een boekje van Lindos was, maar dat was er dus niet.
Daarna nog een broodje gegeten bij de Mandraki haven en later nog op een terrasje gezeten en wat gedronken.
Toen weer terug met de bus naar Trianda, onderweg naar het hotel nog een leuk tasje gekocht voor 11 euro.
Eenmaal aangekomen bij het hotel tot 22.00 uur wachten op de bus die ons naar Diagros (vliegveld) bracht.
In de tussentijd ben ik maar gaan zwemmen in het zwembad wat moet je anders doen?
Voor dat we weg gingen nog gegeten in een restaurantje, blijkt dat we toch in het hotel hadden kunnen eten!!
Dit komt omdat we toen we aan kwamen niet we op onze aankomst dag niet meer van het avondeten gebruik konden maken.
Damm dat vond ik niet leuk, niet dat het eten in het restaurantje niet lekker was maar vind het gewoon gezelliger in het hotel.
Eenmaal op het vliegveld aangekomen was 10 tot 15 minuten rijden met de bus,naar de bali om je koffers af te geven, daarna moest je naar boven om je handbagage te laten controleren, de passpoort controle werd apart gedaan.
Ons vliegtuig vloog eigelijk om 23.59 uur zoals om de ticket vermeld stond maar dat werd 0.50 uur.
Toen we het vliegtuig in mochten was het 0.10 uur i.pv. 0.20 uur dus wat eerder, we vliegen uiteindelijk rond 0.45 uur, dus wat eerder.
De reis naar Amsterdam duurde 3 uur en 30 minuten dus dat viel wel mee.
Ben 2x in het vliegtuig in slaap gevallen, verder nergens l;ast van gehad in het vliegtuig.
We kregen nog eten aan boord maar dat hoef ik niet had geen trek om te eten, had een kopje thee genomen.
Om schiphol aangekomen was het rond 03.30 uur, daarna het vliegtuig uit hup de door de lange slurf, en dan is het wachten op je koffers duurde denk ik een half uurtje was ongeveer.
Daarna is het wachten om de trein van 7.07 uur dus op het belachelijke tijdstip van om 05.00 uur naar de burger king geweest en daar een aardbijen milkshake gehaald en een patatje want ik had honger maar wat wil je ook naar een tijdje vliegen.
Daarna nog wat geslapen op schiphol.
Toen eindelijk de trein kwam, hup erin en naar huis waar me opa ons ophaalde met de auto.
Heb toen we thuis waren niet mee geslapen me ouders waren nog even te bed gegaan.
Zo dat was me vakantie en wat ik allemaal heb meegemaakt.
Ben blij dat ik heen ben gegaan want wilde eigelijk in eerste instantie niet heen onder andere vanwege het vliegen maar dat viel reuze mee op de terug.
Als je me vraagt wil je weer heen zeg ik onmiddellijk jaaaaaaaaaa! Haha! Cool OK dan!
Zou er zo weer heen willen, echt mooi daar.
Nou dit was wat ik allemaal heb mee gemaakt.


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:20

zow wat een onwijs lang verhaal, heb het niet allemaal gelezen {veel te lang :} maar volgens mij heb je wel een leuke vakantie gehad, gelukkig Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:43

Ik heb je topic verplaatst naar Bokt International Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:07

zeker heel leuk gehad Haha!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:46

Zo dat is een lang verslag Wow! Maar ik heb het wel helemaal gelezen.
Zo te horen heb je erg naar je zin gehad en die vlindervallei lijkt me echt prachtig.
Heb je daar toevallig foto's van gemaakt? Haha!

Groetjes


joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 14:59

ja dat heb ik Haha!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 15:15

Afbeelding

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:52

hier nog wat foto's

Afbeelding

De huizen op Simi.

Afbeelding

Ik op het balkon van onze kamer, je heb er een heel mooi uitzicht Haha! Cool

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:53

OMG beetje erg groot Verward

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:42

Woow.... lang verhaal zeg Knipoog
Maar zo te horen erg leuk!!
Leuke foto's hoor!! Ziet er echt gaaf uit Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 20:29

thnx Haha! we hebbe iets van 5 memory sticks vol van de digi

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 16:48

nog 1 van de vlindervalei

Afbeelding

Afbeelding

dit was onze boot naar Simi

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:03

Ik heb nog niet alles gelezen, maar moest alvast even reageren.
Yvetje (hier ook van bokt) en ik zijn namelijk precies dezelfde periode ook naar Rhodos geweest en we hebben (volgens mij) in hetzelfde vliegtuig gezeten.

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 19:26

Nu ik alles gelezen heb weet ik zeker dat we op de heen reis in hetzelfde vliegtuig zaten. Op de terug reis niet, toen gingen wij met Transavia en al ietsje vroeger, werden om 19.00 op gehaald en vlogen om iets van 22.00.

Maar echt grappig, hebben dus in hetzelfde vliegtuig gezeten. Het hotel waar wij in zaten heette Cosmopolitan en dat was in het plaatsje Ixia, maar 3 kilometer van Rhodos-stad. We zijn net als jij naar Lindos geweest alleen dan met de boot en wij kwamen dus wel midden op de dag en het was warm!!!!! Vlindervallei zijn we ook geweest, hadden een auto gehuurd.
Afbeelding
Yvetje in de Vlindervallei

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:04

Wat leuk zeg.
Ik ben daar ook geweest in Rhodos/Trianda, wij zaten in appartement d`anderea mare.
De vlindervallei was idd erg mooi en leuk.
Zoiezo vond ik heel Rhodos erg leuk en gezellig.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 10:36

wat leuk dat er mensen met als mij in dezelfde periode als mij daar waren Haha! hebben jullie ook die rondrit met de bus over rhodos eiland gedaan?

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 14:45

Jeeeetje wat een verhaal Haha!
K heb het niet allemaal gelezen, maar zo te zien had je het heel erg leuk!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 14:52

Jeetje wat een verhaal Haha!
Kan het helemaal begrijpen dat je het er geweldig heb gehad.
Ben zelf vorig jaar naar Kreta geweest en daar had ik ook zo'n verhaal over kunnen schrijven Haha!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 15:39

had je moeten doen Knipoog

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 11:53

margriet11 schreef:
Nu ik alles gelezen heb weet ik zeker dat we op de heen reis in hetzelfde vliegtuig zaten. Op de terug reis niet, toen gingen wij met Transavia en al ietsje vroeger, werden om 19.00 op gehaald en vlogen om iets van 22.00.

Maar echt grappig, hebben dus in hetzelfde vliegtuig gezeten. Het hotel waar wij in zaten heette Cosmopolitan en dat was in het plaatsje Ixia, maar 3 kilometer van Rhodos-stad. We zijn net als jij naar Lindos geweest alleen dan met de boot en wij kwamen dus wel midden op de dag en het was warm!!!!! Vlindervallei zijn we ook geweest, hadden een auto gehuurd.
[image]
Yvetje in de Vlindervallei


ik dacht dat ik haar dan een keer gezien heb in de vallei

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:48

heej!

ik ben dus ook samen met margriet11 naar Rhodos geweest. Zelfde vlucht, wat grappig! Welke dag zijn jullie naar de vlindervallei geweest? Kan maar zo zijn dat je me hebt gezien, ik jou niet in ieder geval (debiele foto van mij trouwens Lips are sealed)

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:32

heyy ja ben ook naar de vlindervallei geweest, was op een maandag. we hadden een vrouwelijke reisleidster

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 17:23

Afbeelding

zo even een betere foto Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 17:53

vanaf de Acropolis.

Afbeelding

echt heel mooi om vanuit daar over de zee uit te kijken Lachen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:12

Oh al die foto's ik zou er zo weer heen willen.
Ja wij hadden toen we er waren ook een rond rit met de bus gemaakt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Fayyah19, friezenfan2, Frummel01 en 81 bezoekers