Samen leasen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Samen leasen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 13:54

Hoi hoi allemaal!, ik ben 18 jaar en een vriendin van mij is 15, en we gaan samen een kwpner van 1.65 leasen. Zijn er meer mensen die dit doen, of is dit niet zo een goed idee? We doen het samen zodat we kosten kunnen delen en ook de tijd dat we met het paard bezig zijn.

Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:15

Lijkt me een prima manier om de kosten, lusten en lasten te delen Mithrandir. Zorg je wel dat van te voren duidelijk vaststaat wie wanneer wat moet/mag/kan doen met het dier, zodat daar heen onvrede over zal ontstaan?

Heel veel plezier gewenst met je leasepaard!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:24

Idd duidelijke afspraken maken . Verder een prima oplossing.

Veel plezier Lachen .

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 14:26

Thanks Haha!

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:28

lijkt me een goed idee zo heb je minder kosten in je eentje en kan je beiden afwisselen met rijden enz.
Maak wel goede afspraken met de gene van wie je hem least zoals dat ie niet tussendoor verkocht mag worden enz.

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 14:43

ja ik rij nu een paard, maar die is al 19 en soms niet vooruit te branden .. kben er zeg maar om haar conditie op peil te houden en af en toe uitmesten.. maar wandelen kan daar niet echt.. en ik betaal er ook niet voor das wel beter Cool maar toch wil ik wat meer verantwoordelijk zijn voor een paard en een lease paard is daar ideaal voor dacht ik zo, beetje als eigen paardje beschouwen
Maar het vervelende is als ik straks me bijrijdpaardje moet verlaten Huilen
Maja, kom ik wel overheen Ach gut

noukske

Berichten: 797
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:57

Heej mithrandir, ik heb zoiets het zelfde probleem!! Ik wil ook graag een lease paardje maar moet dan ook mijn 3 bijrijdpaardjes verlaten. Ik ben er nog steeds niet uit of ik dit wel wil, moeilijk he?!! Groetjess

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 15:01

Ja idd erg moeilijk, je hebt toch een band opgebouwd.. Ik ga eerst maar een maand op proef, kan ik altijd nog afzien!