Maaike

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-01 11:23

vraagje aan jou......waar staan jouw vzg ponys dan?


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 13:19

dat weet ik ook. tussen Klarenbeek en Loenen in weet niet wat t nu precies is. aan de kostersweg. ken jij ze dan?????

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 17:11

kostersweg 41, Loenen. tenminste, nog wel een stukkie van loenen af maar het hoort bij loenen. (lekker vaag....) T is een soort van zijstraat-achtig iets van de klarenbeekse weg.
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-01 18:01

Nee ik ken ze niet....maar hier in beekbergen daar staat ook een fjord en een haflinger...had begrepen dat je ook een haf. verzorgde ( of heb ik het nu helemaal mis?
Dus ik dacht dat het misschien de paardjes waren die jij verzorgde, zie er namelijk altijd een 2 tal meisjes bij.

Dus jou Chico is ook al aan het verharen.....Oliva is ook al aan het verharen en ik dacht dat ik de enige was met een pony die al aan het verharen was hihihi.
Ik heb namelijk ook een fjord maar dat wist je denk ik al!!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 18:13

Loenen bij Breukelen of een andere Loenen?

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:51

nee geen haflinger. wel een fjord shico, 3 nrpsjes, sabina jolanda en nina en anja en roos 2 welsh a tjes.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 00:20

marjo wat kan je toch goed antwoord geven!!! dank je Knipoog
Ach ja ik zat vanmiddag dus helemaal onder de Shicoharen!! maakt mij niet zo veel uit maar mn mams vindt t niet zo heel erg fantastisch. Vond t wel vreemd dattie al aan t verharen was, zal wel door t rare weer komen denk ik.
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 01:21

Citaat:
Op 2001-02-10 18:13, schreef Jura:
Loenen bij Breukelen of een andere Loenen?

Loenen bij Apeldoorn in de buurt om t ff makkelijk uit te leggen. is ong 10 km van apeldoorn af denk ik. Marjo??? heb ik t goed????? naja als ik t niet goed heb moet je mij niet de schuld geven maar de tijd. t is gewoon veels te laat!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 09:09

officieel is t ongeveer 15, tenminste van mijn huis naar peter en daniella, maar jij woont dichterbij en de ponies staan ook wel stuk dichterbij dus met 10 naar de ponies zit je aardig in de richting. en ik mag 15 km fietsen naar ailin. Maar ik heb wel een hele lieve mamsja

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 11:20

Die van mij verhaart ook al hoor, beetje gek beest. Ze verhaart ook niet een beetje! Echt pruiken kun je er van maken.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 11:33

Citaat:
Op 2001-02-11 09:09, schreef Marjolein:
officieel is t ongeveer 15, tenminste van mijn huis naar peter en daniella, maar jij woont dichterbij en de ponies staan ook wel stuk dichterbij dus met 10 naar de ponies zit je aardig in de richting. en ik mag 15 km fietsen naar ailin. Maar ik heb wel een hele lieve mamsja



Vanaf miriam is t naar de pony's 7,8 km (heeft dr paps een keer "gemeten" toen hij met de motor erheen ging. Ik denk dat t van mij af ong 8,5 km is ofzo. naja lekker gezond juist om een half uurtje te fietsen toch?!??!! Knipoog
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 15:01

Citaat:
Op 2001-02-11 11:20, schreef Manon 2:
Die van mij verhaart ook al hoor, beetje gek beest. Ze verhaart ook niet een beetje! Echt pruiken kun je er van maken.


Haha toen ik shicje gepoetst had zag je overal plukken haar in de wei liggen. en nog meer haar op mijn trui. ook lekker handig met een fleecetrui dat je die haren er nauwelijks af krijgt....iemand tips???

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 17:15

Ik hoop het, want ik heb ook een trui en een broek vol. Tsja, eigen schuld ook, ik reed zonder zadel.

Laatst had ik beide paarden goed gepoetst, ik had een emmer vol haar!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 18:19

stofzuigen je fleecetrui maaike. schijnt te helpen. bij mijn bodywarmer lukt t ook een maarja hij is zwart met witte haren erop echte Tinkerpresentatieteam bodywarmer. kunnen ze zien dat we wel proberen om ze schoon te krijgen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 18:23

haha ja proberen schoon te krijgen inderdaad die gekke blubberbeesten!! kan je beter shico gaan poetsen als t heeft geregend en hij heeft gerold.... was allang blij dat de modder droog was, kon t zo wegpoetsen. Naja dan ga ik maar proberen met stofzuigen he. mn mams vindt t namelijk niet echt leuk om steeds haren te hebben op andere schone was. kan me dr wel wat bij voorstellen eigenlijk Scheve mond\
Hoe was t op de manege????
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 19:29

Naja, die van mij verharen ook allemaal al. Eerst Joop (die zet meestal de toon) en ik dacht dat dat kwam omdat hij nu echt een beerjte is (een vossebeertje)... Maar Vol ook, en Herc, die zit al dun in he thaar, maar misschien is die ook al, neem ikk tenminste aan. Is wel normaal hoor in februari, ze gaan er meestal nog wel ff mee door dus... Vind het altijd vervelend als ik haren in mijn mond heb (vandaag alweer, waar die vandaan kwam? Vol heeft 3 losse haren, verder inets)..

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Donnatella, Elegance_, EliseXJoelle, Koekie_186, schumiegirl, tienus63 en 6 bezoekers