[VD] Tweede keer VD (met mij dan) :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

[VD] Tweede keer VD (met mij dan) :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 11:05

Gisteren was ik weer even bij Lowara; haar vrouwtje is op vakantie en ik zorg voor haar nu. We hadden de opdracht gekregen om te oefenen met VD en ze had zelfs een instructie getypt "Truukjes voor Dummy's " Haha!.

Lootje had natuurlijk allang in de gaten dat ik een handje bix in mn jaszak had dus tijdens het vlechten (van die kilometers lange manen... Bloos! ) stond ze al constant te mummelen en te snuffelen aan mn jas.
Eerst maar eens de Spaanse Pas, prima geen probleem zei Lootje, als ik maar wat te vreten krijg. Sterker nog, ik begin ookal vast met dat been te maaien terwijl ik mn mond nog vol heb van de vorige beloning... Scheve mond Maar dat vond ik weer niet zo geschikt...van dat soort zelf initiatieven hou ik niet zo ivm mijn eigen schenen enzo... Tong uitsteken
Het compliment kostte iets meer moeite..Ik moest haar eerst maar tegen de muur parkeren met dr achterste. Bovendien ging ze wel met haar hoofd naar beneden maar begon ze ook weer de pas te doen en dat is niet zo fijn als je er gehurkt naast zit met een handje voer tussen haar voorbenen... Zou het komen omdat ik het commando 'neer' daarbij geef en ze denkt dat ik 'nee' zeg? Is misschien verwarrend want ze brengt haar hoofd naar beneden maar ze denkt dat ik 'nee' zeg en dan doet ze maar een improvisatie?
En dan nu..het pièce de résistance Haha! ......
Ik een krulbaal versleept, haar ervoor geparkeerd (waarop ze meteen weer met dat been begint te maaien... Schijnheilig "NEE!")
"PAS!"
Linksvoor erop
'klik' en "braaaafff" en bixje en " blijf!"
Been dr weer af en nog een keer.
Ze bleef weer rustig staan met dat ene been erop en ik dacht: kom ik waag het er eens op! Pling
Dus ik doe een stapje naar achteren, hou het touw omhoog en zeg "kom maar! kóm!"
En...tadaaaaaa.......hoppa! Het andere been erbij op en ze bleef staan!!!!:D:D:D:D:D:D Op het gevaar af als een 29 jarig Pennymeisje te klinken Knipoog : dit was pas de 2e keer dat ik met haar VD deed en bij haar vrouwtje had ze nog niet op het blok gestaan hihihihii...Lootje en ik zijn trots op elkaar! *LOL*
Op het hoogtepunt moet je stoppen he, dus ik heb haar helemaal suf geklikt en beloond en enthousiast gegild Bloos! dat ze zo vreselijk knap was. Ze zal wel gedacht hebben: wat een toestanden. Nagelbijten / Gniffelen
Had ik natuurlijk geen Cheese! bij me....Neem ik volgende keer mee!!!

Tante Miesje

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:00

Gaaf zeg!
Maar bij het compliment moet het hoofd niet omlaag. En als je haar tegen de muur zet, kan ze toch geen compliment maken.
Werk jij ook met clicker? Vind ik zelf ook erg fijn!

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 19:16

Haha! Nou ben ik een enorme leek, dus misschien heb ik wel de verkeerde term gebruikt..Haha! Het is de bedoeling dat ze haar hoofd tussen haar voorbenen brengt en haar voorbenen daarbij gestrekt houdt. Geloof ik...tja...ik heb mn "Truukjes voor Dummy's " in de poetskist laten liggen... Blond
Maar anyway; morgen ga ik weer naar haar toe en dan hoop ik dat het weer lukt!

Miesje

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 19:18

P.S. Ja ik werk ook met een klikker. Die beloning heb je immers sneller gegeven dan wanneer je eerst een hapje uit je jaszak moet vissen. Maar nou moet ik haar ook ooit nog zover zien te krijgen dat ze het ook wel wil doen zonder dat er meteen een hapje volgt...Maar het is een Tinker....


Miesje

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:19

Haha, nee oke. Bij een buiging moet het hoofd tussen de voor benen.
Maar compliment is 1 been gestrekt 1 been geknield op de grond en dan het hoofd gewoon naar voren.

Maar succes he morgen Knipoog

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 19:38

Owja...ik twijfelde ookal...hahaha!

Miesje