Update 'Ogen-vliegenmaskers'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Update 'Ogen-vliegenmaskers'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 01:42

Herinneren jullie deze nog?

Afbeelding

Ik heb gisteren een mailtje van ze gekregen dat ze vanwege de vele aanvragen vanaf nu ook naar Europa verzenden.
Ze zijn nu dus gewoon rechtstreeks te bestellen via hun site.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis



DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:11

Heb je nog gevraagd naar de verzendkosten ??

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:33

Helemaaaaal te geweldig!!! Weet je de verzendkosten ook?? Ik ga ze direct bestellen lijkt me.......dit vind ik echt humor!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:34

*LOL* Geweldig!!!! Nooit meer gezeur van toeristen dat het zielig is om je paard te blinddoeken *LOL*

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:37

Heb je trouwens snel antwoord gekregen op je mail? In het andere topic hierover schreef ik al dat ik er mee bezig geweest ben. Telkens duurde het minimaal 10 dagen!! voordat ik antwoord kreeg. Voor mij is dat een reden geweest om te besluiten daar geen maskers in te kopen. Maar misschien dat het nu wel beter is Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:01

Als je paard aan een touristische route staat, ben je wel verzekerd van veel kijkers aan je weiland Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:30

Kan ik het beter niet doen met de Veluwe(fiets)route langs mijn deur aan een drukke weg Haha! . De bomen hebben nu al zo te lijden Cool

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 10:36

Haha! Misschien komen je paarden dan ook nog wel in de plaatselijke krant te staan Knipoog
'Jammer' dat we hier vrijwel geen vliegen hebben..............

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:27

Als er iemand gaat bestellen wil die dan ff een pb naar mijn sturen. wil ik namelijk graag meebestellen en kunnen we de verzendkosten delen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:44

U.S and World Wide Shipping Rates [Back]
Zone Carrier 1 to 2 items 3 items 4 to 6 items 7 to 12 items 13 to 18 items 19 or more items

Europe USPS Priority Mail $ 12.00 $ 15.95 $ 21.00 $ 35.95 $ 44.95 $ 59.95

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:11

Hahaha sorry kan me niet inhouden: Wat een geweldig plaatje Haha!

♥ Rewrite the Stars ♥

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:22

Ik heb inmiddels 1 mede- besteller die ook deze masks wil hebben, zijn er meer gegadigden zodat we ze in 1x kunnen bestellen en de verzendkosten laag kunnen houden?? Graag zo spoedig mogelijk per pb, dan kan de aanvraag snel de deur uit en kunnen we tijdens dit vliegenseizoen nog genieten van malle blikken in en om de weide.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:20

FlyingHigh... ik moet er nog even over nadenken. Ik moet er een beetje aan wennen, ook al vind ik ze wel geweldig gaaf. Je hoort het deze week nog wel Knipoog

Randypaard

Berichten: 155
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:22

Francis schreef:
Herinneren jullie deze nog?

[image]

Ik heb gisteren een mailtje van ze gekregen dat ze vanwege de vele aanvragen vanaf nu ook naar Europa verzenden.
Ze zijn nu dus gewoon rechtstreeks te bestellen via hun site.


Echt helemaal toppie, ik zie Randy al lopen met de sexy eyes!! OK dan!
gaaf hoor, ik zal eens reklame maken, kunnen we meerderen bestellen!

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:27

Ze blijven gaaf , HELEMAAL als je zo een paar verschillende in de wei hebt lopen *LOL*

Ik zou die verbaasde / schrikoogjes wel willen , TYPISCH Rena Haha!

Maar het model ziet er niet geweldig uit en ik blijf me afvragen of het niet storend is voor het zicht van het paard , die tekening erop...dus ik wacht wel even af totdat iemand anders 'm heeft of totdat ze hier te zien zijn Lachen

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 00:07

Als je goed kijkt zitten de ogen meer op het voorhoofd dan voor de ogen. Je moet niet vergeten dat de ogen van een paard naar de zijkant gericht zijn. Een paard kan niet eens recht vooruit kijken. Ik denk dus niet dat ze er last van hebben.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:11

Ik wil graag die funny, dus als er iemand gaat bestellen doe ik graag mee!

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:12

Dat vermoed ik ook wel , maar ik kan me toch voorstellen dat het net een beetje een donkerdere / dichtere plek geeft in de ooghoek van het paard.

Net zoiets irritants als een vuiltje onder je oog of een uitstekend wimperhaartje... je ziet het niet echt , maar het zit toch in je beeld te ergeren op 1 of andere manier Tong uitsteken

Dat is trouwens maar een kleine twijfel hoor ,
het meest belamgrijk vind ik dat het er een beetje hobbezakkerig uitziet ,
niet echt mooie stevige madonna-punten voor de ogen zeg maar Haha!

Misschien is dat in het echt wel erg mooi , maar op de foto zie ik een flodderig ding Bloos

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 00:43

Hihi... Madonna punten! Haha! Maar Pmarena, dan moeten er toch kwastjes aan? Dat stoort het beeld helemaal!! Haha! Tong uitsteken (Oh sorry... heb een wijntje te veel op geloof ik...de fles was bijna leeg en anders wordt'ie zuur... da's ook zonde Tong uitsteken Knipoog )

Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor... Ik heb nu een masker dat ook niet echt madonna punten heeft, maar toch laat die de ogen beter vrij dan de echte Fly Mask die ik had toen ze een jaarling was. Soms 'deuken' die stugge ook naar binnen en dat krijg je er dan niet uit. Het gaat er meer om of'ie gewoon ruim genoeg van maat is... niet hoe strak de punten uit blijven staan. Alleen die slappe dingen van 'vliegendekenstof' zoals je die bijv. bij de Buzz Off krijgt vind ik ook waardeloos... dat kan niet fijn zijn volgens mij. Maar dat lijken me deze ook niet.
We zien het wel... 't is gewoon leuk voor de heb, en met gedeelde shipping zijn ze niet eens duur ook... Is het niks dan zet ik em zelf wel op m'n kop Clown Haha!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:37

Als jullie gaan betstellen, wil ik graag mee doen, ik wil die met die zonnebril en die met die vrouwen ogen, ik vind ze echt super gaaf Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:33


Het leven is een gebakje!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers