zenuwen,morgen voor t eerst op mijn paard "rijden"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

zenuwen,morgen voor t eerst op mijn paard "rijden"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 21:06

Brrrr....... de zenuwen gieren me nu dus al door de keel. Moet nog maar eventjes gaan bekijken hoe ik die kan gaan bedwingen.

Morgenavond om 19.00 uur gaat het dan eindelijk gebeuren. Ik en mijn paard krijgen samen onze eerste les. Ik heb tot nu toe een keer op haar gezeten maar vind het wel belangrijk om haar onder goede begeleiding in te gaan rijden.

Heb het met mijn grote mond weer tegen veel te veel mensen verteld wat als gevolg heeft dat er morgen een hele horde bij het hek van de bak zal staan.


Ga haar morgenmiddag alvast even longeren met het zadel op en dan laten we het morgenavond allemaal maar over ons heen komen.

Aan de ene kant ben ik dus wel zenuwachig maar ik heb er ook wel onwijs veel zin in en mijn paard geloof ik ook wel want die begint het longeren en het andere grondwerk wel een beetje zat te raken.


Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:34

en hoe ging het ?

Tiffany Love Ya More Than A *Onderschrift Can Say
Profiel bewerkt!! Haha!
Nino & Black Beauty Manege gaat weg Boos!

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:34

heel veel succes morgen Haha!
lekker poetsen dan word je ook wel minder zenuachtig meestal.....
zal el lukken toch Haha!

groetjes patricia

(L) Chicka & Spooky (L)

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:28

probeer zo ontspannen mogenlijk te zijn want je brengt je zenuwachtigheid over op je paard , ben je ontspannen breng je de rust over op je paard ! geloof in jezelf en in je paard en het komt allemaal wel in orde ! dat er een hele bende komt kijken is niet goed want zoiets moet je in alle rust doen en niet voor een heleboel toeschouwers , zeg gewoon tegen de mensen dat ze jullie met rust moeten laten , zo zullen jij en je paardje veel rustiger zijn !!

veel succes

groetjes

a dog is for life not just for christmas


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 00:19

Heel veel succes, komt best goed Haha! Achteraf valt het vaak allemaal reuze mee. Lekker ontspannen en het komt best goed!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 00:34

Ik denk ook wel dat het goed gaat komen! Ga haar idd eerst lekker goed poetsen enzo dan verdwijnen die zenuwen ook wel. Heb nu een keer op haar gezeten en toen was ik ook niet zenuwachtig! Dus dan hoef ik dat morgen ook niet te zijn! Ik plaats nog wel hoe het afloopt....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, ChelseaAyLee, corinec, Eekie, hollie, josien_m_, Macs, Marije112, noox, Poldermenner, xRaisin, xxPaige, ziechriet en 111 bezoekers