Wedstrijd op stal, Boktmeetings en circus

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Wedstrijd op stal, Boktmeetings en circus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:00

Vandaag was een druk dagje voor mij... ik had al 3 dagen achtereen gereden, dus Banjer had iig lekker een dagje vrij... Lachen

Vanochtend 9.00 was ik al op stal... er waren wedstrijden, en ik heb bij de eerste jury geschreven... normaal schrijf ik de hele dag (vind ik leuk... Clown ) maar nu niet... ik moest nog meer dingen doen... Haha!

Toen ik klaar was met schrijven kwamen John (Johnvt), Anuschka (Binar) en Irene (Ireentjuh) langs... Anuschka heeft een deken overgenomen, en die kwamen ze halen.... Lachen Uiteraard ook SuperBanjer gemeet (zoent ze lekker Irene? Haha! ) en een kleine demo gegeven van onze VD-kunsten... Lachen Toen Banjer ik Banjer weer terug naar het land bracht, ging ze spontaan de Spaanse Pas lopen doen, wat weer werd opgemerkt door een dame die later op de dag bij ons zou starten... dus nog een snelle mini-demo gegeven (lachen, kusje, Spaanse Pas, iets pakken) en daarna Banjer weer lekker in het land gezet... Lachen

Daarna als een speer naar de Blaak, naar circus Althoff... ik heb daar de paardenman (dhr. Probst) weer geholpen met de paardjes de dekjes opdoen, hoofdstellen in, naar de piste brengen, opvangen als ze uit de piste komen, op stal zetten en alle tuigage weer afdoen... Lachen

Toen de paardjes klaar waren, en ik het koeiennummer nog had gezien, stond Ineke2 voor mijn neus... een sjabrakje brengen dat ik van haar had overgenomen, en wat spulletjes voor Wil... Lachen

Bij de Blaak was ook nog een marktje waar ik nog 2 broeken heb gekocht voor maar 5 euro per stuk... Haha!

Al met al dus een vermoeiende, maar zeer zeker gezellige dag! Haha!


dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:11

en drukke dag maar wel super gezellig denk ik!!
en heb je afscjeid genomen van al je circus vriendjes?? als ze weer eens hier in de buurt zijn dan ga ik met je mee hoor Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:12

afscjeid is natuurlijk afscheid he Tong uitsteken maarja typen is nog steeds lastig Knipoog

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:13

dekoezegtboe schreef:
en drukke dag maar wel super gezellig denk ik!!
en heb je afscjeid genomen van al je circus vriendjes?? als ze weer eens hier in de buurt zijn dan ga ik met je mee hoor Haha!


Ben al uitgenodigd om naar Duitsland te komen... Haha! Maar ik wil nog wel proberen een paar keer te gaan, als ze niet te ver weg staan... ze gaan nu naar Gouda.. en daarna ver weg... Verdrietig


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:18

Was leuk hoor
Ik heb nog even de paarden, kamelen en een koeitje geaait Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 07:02

volgens mij zijn mijn broertje en zusje naar dat circus geweest zaterdagavond

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:06

haha Banjer is lief, met d'r kusjes Haha!
jammer dat het zulk slecht weer was gisteren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, cariena1, MirjamRobin, Vagabondo, vikawiek en 15 bezoekers