andijk 22-8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

andijk 22-8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 17:22

hey allemaal, ik ga 22 augustus naar concour in andijk, doe mee met L1 dressuur en waarschijnlijk ook met bestgaand rijpaard, nou wou ik wel ff weten wie er nog meer heen gaan, en wie dit concours kent. nou, ik hoop op veel reacties. xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:34

Ik start waarschijnlijk in het M springen, maar ik moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen en of het niet teveel wordt voor Ot.
De week ervoor en erna moet hij namelijk (oefen)SGW Wieringerwerf lopen Bloos (al zoek ik voor de oefencross eigenlijk nog een extra paard, durf met Ot niet zo goed in de groep mee Bloos )

Ik ben trouwens wel benieuwd wie jij bent, we moeten elkaar haast wel kennen Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:37

ik doe mee in het M springen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:49

Gezellig Tab Ga je weer voor het grote geld Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 11:41

hey, gomir waar sta jij dan?? ik sta op manege noot en heb ook een paar jaar bij bruin gereden (op manege pony's)

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 18:48

Ik misschien.
Ligt eraan of ik tegen die tijd weer een zadel heb!
Die is namelijk vorige week gestolen met nog meer spullen.
Maar ik wil wel erg graag!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 19:40

hopen dan dat je alweer een zadel hebt, is wel erg balen zeg dat ie gestolen is!!!! maar is er iemand al eerder geweest?? xxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:33

Ik wil misschien ook heen gaan, maar dan op de zaterdag Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:47

Het is toch op het terrein van Goedhart ism RV Belckmeer Verward Volgens mij zijn er niet zo vaak wedstrijden op dat terrein

Ik sta niet op een manege of bekende stal Knipoog We hebben een eigen stukje met stallen en een buitenbak Party!!
Heb vroeger bij Bruin gestaan en een tijd bij Tesselaar, daar ken ik je misschien nog net van. Foto's in je profiel komen me iig wel bekend voor

NienkeKara; Wat balen dat je zadel gestolen is! Ik weet niet wat voor paard/zadel je hebt/had, maar ik heb hier nog een Veelzijdigheid Kieffer liggen(17 inch of 17,5 inch).

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:29

das idd vervelend, ik heb ook nog een vzh kieffer liggen haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:37

Die van jou wordt zeker ook zo stoffig van het niet gebruiken Knipoog
Ik heb nu drie zadels Bloos (en dan heb ik dat ponyzadel al verkocht, moet alleen nog even het geld afhandelen. Meisje sprong met dressuurzadel en dat werkt natuurlijk niet zo lekker Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:51

gomir schreef:
Het is toch op het terrein van Goedhart ism RV Belckmeer Verward Volgens mij zijn er niet zo vaak wedstrijden op dat terrein


Dat klopt, voorheen waren er alleen dressuur wedstrijden, dit is de eerste keer dat er een groot concours georganiseerd wordt.

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 22:16

hey gomir had jij eerst een witte pony waar je ook in de lessen bij bruin mee reed (stond toen bij tesselaar????) weet het ook niet hoor Tong uitsteken maare heb jij toevallig een neef/broer ofzow die martijn heet???? heb er wel zin in (in de wedstrijd) ga op zaterdag misschien ook heen om te kijken/helpen bij Janine notenboom op fanny (is een a/b pony en ze gaan echt super snel ze rijdt nu L1 en nog 4 en mag ze L2 ze had de eerste L1 wedstrijd al gelijk 4 winstpunten, wat een aso he??) maar misschien zien jullie mij dus ook, op zondag kom ik dus met mn paard, heb een witte trailer met regenboog erop, dus dat valt wel op dacht ik zo........ en een zwart paard die verkleurd is in de zon... echt jammer maar ja. zie vast nog wel mensen????

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:38

Je hebt helemaal de goede voor je Alleen dat schimmeltje is al een paar jaar van haar pensioen aan het genieten hoor Knipoog (als ze nog leeft, dat zou ik niet weten Bloos )
(schimmeltje heeft de eerste 2 jaar trouwens bij Bruin gestaan hoor )

Jouw trailer heb ik ook weleens gezien Saffier. Mijn vorige paard is met precies zo'n trailer opgehaald dus die valt me nu extra op Knipoog
Je moet die zwarte van je trouwens eens de springring inrijden, dat kan ze ook wel heel erg goed volgens mij


Bedankt voor de aanvulling Meisje333, ik kon me al niet voorstellen dat ik die wedstrijden over het hoofd gezien had Clown (maar dressuur let ik niet meer zo op Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 23:05

mijn paardje heeft L gesprongen (zonder mij) en ben 2 jaar terug club kampioen springen geworden, maar na een blessure mag ik volgens dieren arts in emmeloord weer in september beginnen met springen, alleen weet nog niet of ik het aan durf ze heeft namelijk ook lichte atrose, en ze is nu 8. als ze die blessure niet had gehad was ik van de zomer ook begonnen met spring wedstrijden.... misschien iemand ervaring met een paard met atrose en dan springen..???? ik dacht laatst al dat jij dat inderdaad was gomir.... maar wist t niet zeker... maar nu dus wel

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:47

Als jullie op manege Bruin hebben gereden dan kennen jullie vast Nicole Benneker ook wel. Die heeft heel lang op de manege in Andijk gewerkt.

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:33

Nicole ken ik inderdaad ook wel, die heeft nu een ruitersportzaak in Den Helder Knipoog (en geeft nog wat les bij Bruin geloof ik )

Maar we dwalen een beetje af Clown
Nog meer mensen naar Andijk 22 augustus Verward Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 22:38

ja ik ken nicole ook, maar inderdaad, wie gaat er ook 22 augustus en wie doet er ook mee bestgaande rijpaard????

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers