je paard staat ergens in training en wordt ziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pilou
Berichten: 322
Geregistreerd: 03-03-04

je paard staat ergens in training en wordt ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:35

is het dan normaal dat je alles door moet betalen? Ik bedoel dus de Trainingskosten, die hij nu 1 week niet heeft gehad.

Weet iemand wat gebruikelijk is in dit soort gevallen. Verward


Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:42

Ik denk het wel, dat is tenslotte jouw risico... Behalve als de schuld duidelijk bij de trainingsstal ligt. Hij staat daar ook op stal? Is daar geen speciale verzekering voor?

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:23

Alsje paard een week niet getraind kan worden is het netjes wanneer er voor die week de trainingskostenniet in rekening worden gebracht maar enkel de stalling. Jij moet dan direct de afspraak maken dat je je paard een week langer in training laat staan. Op die manier los je het netjes op denk ik.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:26

Ik zou het reeel vinden als die tijd enkel stalling betaald word. Niemand vind het leuk dat er in die tijd wat gebeurd.

Ik beleer pony's voor anderen en heb het gelukkig nog niet gehad. Maar ik zou het op die manier regelen. Of desnoods aanbieden de pony zonder bij betaling een tijdje langer te houden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 07:41

1 week vind ik wel wat kort om al geld terug te vragen. Toen mijn paard verleden jaar bijna 3 maanden uit de running is geweest heb ik idd alleen stallingsgeld betaald.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:03

Ik ben het met Fitzroy eens, 1 week is aan de korte kant.
Er wordt misschien wat bespaard op trainingskosten, maar daar tegenover staat waarschijnlijk extra tijd (en dus geld Knipoog) dat ze besteden aan de behandeling van de blessure.
Als je het vermoeden hebt dat het veel langer gaat duren en je hebt de mogelijkheid om je paard terug naar huis te halen, dan zou ik dat doen.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:03

Oscar schreef:
Er wordt misschien wat bespaard op trainingskosten, maar daar tegenover staat waarschijnlijk extra tijd (en dus geld Knipoog) dat ze besteden aan de behandeling van de blessure.


In die tijd dat er niks met je paard gedaan wordt, hadden ze ook een ander paard kunnen trainen. Maar omdat het onverwachts gebeurde dus niet. (hm vage zin). Ik bedoel dus dat ze inkomsten mis zouden lopen doordat jouw paard ziek is.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 13:21

Oscar schreef:
Ik ben het met Fitzroy eens, 1 week is aan de korte kant.
Er wordt misschien wat bespaard op trainingskosten, maar daar tegenover staat waarschijnlijk extra tijd (en dus geld Knipoog) dat ze besteden aan de behandeling van de blessure.


Daar kon ik ook voor kiezen: dan bleef hij gewoon in 'training' staan.
Ik heb er voor gekozen om zelf 2 x per dag de blessure te verzorgen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Athelas, Babootje, bamisalami, Change3x, Flew, gerbilGizmo, Groetje, Isa_Sofie, Marcato, MirandaMalik, Prins85, purny, Rainer, Roulette_, ryukapple, Tierania_, woel en 75 bezoekers

cron