Vrijdag een nieuw zadel en een heerlijke priveles

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Vrijdag een nieuw zadel en een heerlijke priveles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 18:01

Sjeetje, wat woei het gigantisch vandaag, maar wat heb ik een geweldig paard! Lovers Okee, de zadelmaker zou dus komen om zadels te komen passen. Op stal hadden we er een aantal opgelegd en 2 daarvan spraken mij heel erg aan. Ze lagen alleen allebie nog niet perfect. Ze moesten nog wat opgevuld worden aan de voorkant. Maar ze lagen niet zo slecht dat ik ze niet kon proberen, want ik moet natuurlijk wel weten hoe het zit. Dus ik alleen met het hoofdstel in tegen de onwijs harde wind in naar de bak. Alles flapperde en bewoog en er reden erg vreemd tractoren, want de kleinstje bak (ja, we hebben 2 binnenbakken en een buitenbak. Binnenbak 20 bij 40 en de andere binnenbak 20 bij 60. De buitenbak is een 20 bij 40) krijgt nieuwe vulling. Al met al hele rare dingen. Maar Oncie deed geen stap verkeerd! Lovers Schrok nergens van. Liep heerlijk tegen de wind in met d'r oortjes naar voren! Lovers
In de bak legen we er eerst een Kieffer op richting springkant. Maar toen ik ermee aan het rijden was viel die me heel erg tegen. Ik kon er niet fijn op zitten. Dus de andere opgelegd en dat reed super. Het is een veelzijdingheidszadel van Kieffer. Garmisch is het als ik het goed heb. Waarschijnlijk kunnen we hem vrijdag ophalen, dus aan het einde van de week heb ik weer een eigen zadel!
Om half 4 had ik priveles. Het ging super goed! Eerst even gedressuurd. Ze liep onwijs lekker. Heerlijk goed op mijn tempo en ontzettend ontspannen. Ze brieste heel erg veel onder het rijden. Goed teken dus. Pling Toen heb ik ook nog even gesprongen omdat ik dus zondag een wedstrijdje heb. Het ging super! Het waren 2 hindernisje. Een kruisje en dan met 5 passen doorwenden naar een waaiertje. Het waren echt knalgeel met knaloranje balken en tonnen, maar ze keek helemaal nergens naar. Ze springt echt ontzettend lekker en makkelijk. Ze heeft er ook gigantisch veel lol in. Ze heeft geen enkele keer geweigerd.
Het gaat dus echt elke dag weer beter. Ze is echt ontzettend lief en braaf en onder het zadel lekker voorwaarst. Ook het opzadelen en het hoofdstel in doen gaat al veel beter! Pling Ze is echt super! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:22

Wat goed! eindelijk zit het eens mee! Lachen

:evaw:

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:53

Hihi, wat heb ik toch met jouw? Ik vond Once in a Lifetime een coole naam en je noemt je paard zo. Ik helemaal verbaasd, pas vroeg je wat fijne zadels waren, ik dacht dat een Kieffer Garmisch lekker zat.. hihi neem je die ook! Haha! Best wel apart!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:09

Ik zei toch dat je een superpaard had gekocht! Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 22:22

Dank jullie wel! En Ellen, het is idd echt een superpaard! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:41

Hey wat leuk!! Kieffer Garmisch is idd prima zadel. Als ik ooit een veelzijdigheidszadel erbij koop is dat ook een goeie kandidaat.

Fijn dat alles zo goed gaat met je paard! Heb je wel verdiend na al die tegenslag dacht ik zo! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 14:49

Hihi thanks! Ik ben ook blij dat het zo super gaat! Elke keer als ik erop ga gaat het beter. We zijn in 1 week al een heel stuk vooruit gegaan! Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 15:10

wat cool joh!
het gaat echt de goede kant op
maar dat heb jij ook verdient!!!!!!!
heel veel succes zondag he

Love the life that you live, live the life that you love

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 15:49

Kieffer garmisch zit idd lekker, het is trouwens ook een kieffer richting springen hoor, de garmisch.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:14

idd, een super paardje Lovers heb je dan ook wel dubbel en dwars verdiend na die tegenslagen Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, SentiBot en 43 bezoekers