Players..praat erover mee!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Players..praat erover mee!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:42

Ken jij veel players? En wat vind jij van players? Weleens mee gemaakt dat een boy met je playde? Vertel het in dit topic!

Ik ken zelf meerdere players, zowel mannelijk als vrouwelijk. Maar heb er zelf maar 1x mee te maken gehad, daar ben ik soms nog weleens kwaad over. Terwijl dat in de eerste klas was, en ik nu over ga naar de vierde..Laatst vond ik een gedicht, rijm, wat je het ook wilt noemen, over de player..Hieronder staat ie..wou m jullie ook eens laten lezen..


The player!

He’ll meet you and sweep you off your feet
He’s Nice and he’s funny, so cute, and so sweet
Surprisingly, he likes the same things as you
He does all the things that you love to do
He’s the perfect guy, the one of your dreams
You belong together, or so it seems

He looks in your eyes, and plays with your hair
He tells you that he will always be there
His touch is so soft, his hold is so tight
His words are so soothing, his kiss is just right

You Ditch your friends for your new obsession
You don’t realize your future is full of Depression!
You think that you love him, you Give him your Heart
Little Do you know that he’ll tear it up

You do what he wants, you know its not good
You told him Slow down, and you think he understood
You let it slide by, he’s just having fun
You’ll learn to like it as time goes on

He’s taken your heart, and locked it away
And you see him with another girl the next day
You cry and you grieve, but then you forgive
He won’t do it again for as long as he lives

At this point you’ve fallen into his crap
He has all control when you’re in his lap
You believe he’s sorry , your together again
You give him a chance, he’s only your friend

You’re right where he wants you, he molds you like clay
And you see him with girl # 3 the next day
He got what he wanted, accomplished his goal
He still has your heart, which he evilly stole

He’s taken your purity, you still can’t believe
You feel hurt and cheap and extremely naïve
If only your hair was blond and straight
If only you looked like you lost some weight
If only your clothes were a bit tighter
If only your teeth were a bit whiter
You know he’s an ass, but you still want him back!
And you grieve about all of those qualities you lack
All you wanted was to have some fun
Now you wish that this whole thing had never begun
You wish that one day you’ll see him cry
That one day he’ll know he killed you inside

But you know he won’t, cuz he’s numb to pain
He’ll be with some girl while you cry and complain
Beware of the Players, They’ll steal your heart
And they’ll give it back once it’s torn apart
Don’t let them suck you into their game
Cuz once you LOSE, you’re NEVER the same

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:46

Ik ken een aardige hoeveelheid players en de beste manier om daar mee om t gaan is: A. Doorhebben dat het een player is en B. Zelf net zo hard meeplayen en C. Vervolgens de meest wijze zijn

Dat gedicht geeft me de kriebels. Hoezo slachtofferol? Geef jezelf een schop onder de kont. Okee, het is een ei en hij heeft zich misdragen maar jij bent degene die ervoor gevallen is en dan niet zielig doen.
Laatst bijgewerkt door Laura op 25-07-04 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:47

Super rijm zeg!! Echt heel goed!

Ik heb dr ook wel eens mee te maken gehad, maar niet zo als in dat stukje staat..
Meer van zoenen en dan oprotten. Knipoog
Ik ben zelf geen player, kon d'r wel wat van een hele tijd terug.. Maar nu toch niet meer hoor. Tong uitsteken

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:50

gelukkig niet echt ervaring met zulke players... geen mensen die vreemdgaan enzo! Gelukkig maar ook! Kan ze niet uitstaan...

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:51

Laura schreef:
Dat gedicht geeft me de kriebels. Hoezo slachtofferol? Geef jezelf een schop onder de kont. Okee, het is een ei en hij heeft zich misdragen maar jij bent degene die ervoor gevallen is en dan niet zielig doen.


Laura ik heb dit gedicht niet zelf geschreven. Maar de meeste players pakken het niet zo aan dat je het in de gaten hebt.. . No offence hoor tegen jou, want van de meeste players leer je wel wat, maar blijft rot..

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:54

Heb nooit echt met players te maken gehad, tenminste niet op de manier zoals in dat gedicht staat. Wel voor 1 avondje zoenen maar dat doe ik regelmatig (en alleen als ik daar zin in heb) en daar ben ik nog altijd zelf bij. En meestal wordt ik wel van diverse kanten gewaarschuwd als er een player aankomt, dus echt erg is het bij mij nog niet geweest. Maar kan me goed voorstellen dat je voor zo iemand valt, zeker als je wat onzeker en naïef bent... Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar volgens mij pakken ze juist die meisjes die niet sterk in hun schoenen staan...

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 14:59

*Tamara* schreef:
Niet banketstaaflig bedoeld hoor, maar volgens mij pakken ze juist die meisjes die niet sterk in hun schoenen staan...


Ja dat kan best kloppen, ik ben niet echt heel erg zelfverzekerd. Maar die ene jongen is nu wel de reden dat ik sindsdien geen vriendje meer heb gehad. Als iemand zeg dat ie me leuk vind, geloof ik het gewoon niet meer..

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 14:59

Haffie; dat had ik al door, was meer een reactie in het algemeen naar de schrijver van het gedicht.

Weet je, ik las laatst een stukje over een vrouw die door haar man telkens werd geslagen. Vervolgens zei (oeps, spelfout Bloos! )de therapeut: En wat doe jij dan? Niks zei ze. Hij wees haar er vervolgens op dat ze het die vent zo wel heel makkelijk maakte in zijn rol terug te vallen. Dat vond ik schokkend, maar wel waar.

Vind ik in dit geval ook. Hij is niet de enige die schuldig is. Je laat je vriendinnen niet vallen voor een vent. Je slikt niet telkens zijn excuses. En als je dat wel doet moet je ook niet piepen dat hij zich zo gedraagt. Natuurlijk kan ik het me voorstellen wanneer je jong en naief bent. Maar beschouw het dan als een nare harde levensles.
(weer in het algemeen nav gedicht)
Laatst bijgewerkt door Laura op 25-07-04 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 15:02

daar heb je wel gelijk in Laura. Zulke dingen moet je niet pikken, maar het is en blijft een harde les, zoals je zegt..

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:10

Ik ken wel een aantal players... nu ja echt players niet, maar ze zitten goed in de richting...

Ik ben van mening dat je er zelf bijbent als je geplayed wordt... Ze pakken het misschien wel goed aan, maar als je de eerste avond al direct gaat zoenen weet je zelf ook goed genoeg dat de kans groot is dat het maar voor een avondje is, en al helemaal als je de jongen in kwestie nog maar net kent... Wil je voorkomen dat het maar voor een avondje is, moet je gewoon niet direct je laten inpalmen door zo'n kerel en de boot wat afhouden...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:11

Laura schreef:
Ik ken een aardige hoeveelheid players en de beste manier om daar mee om t gaan is: A. Doorhebben dat het een player is en B. Zelf net zo hard meeplayen en C. Vervolgens de meest wijze zijn



zo denk ik er ook over.
ik heb een vriend maar als ik aan het stappen ben met vriendinnen kom ik altijd wel wat players tegen, die ook nog denken dat ze het helemaal zijn. wat ik dan doe is super vriendelijk zijn en ondertussen denk ik *kots*.
het is maar goed dat ik een vriend heb want ik denk dat als ik vrijgezel zou zijn ik het misschien niet eens zo snel door heb,ze zijn altijd aardig geraffineerd in het om de vinger winden van een meisje...
verder ken ik ook een vrouwelijke player

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:30

Ken genoeg players, inmiddels denk ik wel te weten hoe ik er mee om moet gaan.
Gister ook soort van ruzie gehad met een exen (player), hij gaf zichzelf een slachtofferrol. Dat hij een poedersuiker heeft gehad weet ik inmiddels wel, maar hij is de enige die zichzelf gelukkig kan maken.
Bovendien weet ik dat 90% gelogen is van wat hij zegt.
Een andere vriend van mij is ook een player, maar ik ga daar gewoon heel close mee om, het is altijd leuk om complimentjes te krijgen en ik vind het ook heerlijk om tegen iemand aan te kruipen, maar ik weet gewoon dat ik niet met hem moet zoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:09

Laura schreef:
Haffie; dat had ik al door, was meer een reactie in het algemeen naar de schrijver van het gedicht.

Weet je, ik las laatst een stukje over een vrouw die door haar man telkens werd geslagen. Vervolgens zei (oeps, spelfout Bloos! )de therapeut: En wat doe jij dan? Niks zei ze. Hij wees haar er vervolgens op dat ze het die vent zo wel heel makkelijk maakte in zijn rol terug te vallen. Dat vond ik schokkend, maar wel waar.

Vind ik in dit geval ook. Hij is niet de enige die schuldig is. Je laat je vriendinnen niet vallen voor een vent. Je slikt niet telkens zijn excuses. En als je dat wel doet moet je ook niet piepen dat hij zich zo gedraagt. Natuurlijk kan ik het me voorstellen wanneer je jong en naief bent. Maar beschouw het dan als een nare harde levensles.
(weer in het algemeen nav gedicht)


Eens Laura, over het algemeen zijn het zeer onzekere vrouwen die absoluut niet onafhankelijk zijn die dit overkomen. Je laat je slaan namelijk! Je laat je bedriegen enz enz. Zo ook met een player, je staat er zelf bij en je kijkt er naar. De slachtofferrol is de makkelijkste in dit geval, alleen als je niet kapot wil gaan in zelfmedelijden zul je jezelf gewoon en enorme schop onder je kont moeten geven.

Ik kan heel slecht tegen dit soort gedichtjes en de reden heeft Laura al aangegeven...........Hoe naief en wereldvreemd kun je zijn!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:46

Haffielover schreef:
Ja dat kan best kloppen, ik ben niet echt heel erg zelfverzekerd
En dan kijk ik even in je profiel en zie ik twee gedichtjes staan die deze quote absoluut bevestigen Scheve mond
Ach weet je, het komt met de jaren. Je stoot je kop een paar keer, ook wel eens heel hard, en daar leer je van en dat sterkt je. Maar let wel op dat het je geen tweede keer gebeurt!

(aldus deze 21jarige oma Knipoog )

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:31

tja ik ken er genoeg.. :/
maja ik ben er wel redelijk immuun voor tegenwoordig Tong uitsteken

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:52

Als je soms te vaak players hebt meegemaakt, ga je het zelf ook doen, waarom niet? Ik playde ze net zo hard terug en ik genoot er ook nog van!!!! Nu heb ik een andere kijk en wil ik niet meer 'terug doen'. Daar ben ik nu iets te oud voor en heb ik teveel voor geleerd in mijn leven. Het is klaar en ik play niet meer, maar laat zeker nooit meer met me playen!
Zonde van je tijd!!!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 07:56

Pipo schreef:
Eens Laura, over het algemeen zijn het zeer onzekere vrouwen die absoluut niet onafhankelijk zijn die dit overkomen. Je laat je slaan namelijk! Je laat je bedriegen enz enz. Zo ook met een player, je staat er zelf bij en je kijkt er naar. De slachtofferrol is de makkelijkste in dit geval, alleen als je niet kapot wil gaan in zelfmedelijden zul je jezelf gewoon en enorme schop onder je kont moeten geven.

Ik kan heel slecht tegen dit soort gedichtjes en de reden heeft Laura al aangegeven...........Hoe naief en wereldvreemd kun je zijn!


Sterker nog, vaak kiezen ze deze mannen (onbewust) hierop uit!!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 11:41

Toch verschillende meningen over players. Ik heb ook een goede heen en weer pb gekregen van Laura. daar heb ik best veel aan, je ziet dingen in die je normaal niet opmerkt.. Maar nog meer meningen over players?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:59

Pipo schreef:
De slachtofferrol is de makkelijkste in dit geval, alleen als je niet kapot wil gaan in zelfmedelijden zul je jezelf gewoon en enorme schop onder je kont moeten geven.

Makkelijker gezegd dan gedaan als je ontzettend onzeker door het leven gaat.

Niet iedereen heeft een even sterke ruggegraad helaas Scheve mond