haha leuk he zulke instanties. wat ze allemaal standaard hebben is dat ze je zo lang mogelijk aan het lijntje houden, totdat je denkt 'laat maar' Dat doe ik dus niet meer en ik bel iedere week standaard naar zo'n instantie... als ze mn klacht op een laag pitje zetten tsja maar ik blijf ze zolang lastig vallen tot ze denken 'niet zij weer'en als de wiedeweerga mn klacht bekijken om maar van me af te zijn Overigens helpt het ook als je telkens vraagt met wie je gesproken hebt en die namen opschrijft. Doet zoiemand je dan een toezegging, tijd, datum enzo erbij vermelden en allemaal bijhouden. Had ik vandaag ook met die Interpay muts die ik aan de lijn had, die zei 'ja uw brief hebben we behandeld, omdat u wij u verkeerde informatie .... (stilte)... pardon dat formuleer ik verkeerd. Tegenstrijdige informatie blabla...' Ze weten dondersgoed dat je ze daarop pakken kan volgens mij. En mochten ze wel heel snel reageren (zoals de reisorganistaie die binnen een week antwoordde en uitgebreide excuses met slijmbrief en aanbod stuurde) die kan je zelfs nog proberen om meer bij los te peuteren want dan weten ze best dat ze heel fout zitten (jammer dat ik zo genoeg had van dat gedoe anders had ik dat nogwel geprobeerd )
Al je correspondentie met kopietjes en datum bewaren, hun brieven bewaren, en dan met brief op hoge poten aangetekend naar de directie versturen, heeft mij best geholpen. Misschien een goede tip voor anderen die vastlopen bij die leuke instanties die Nederland rijk is