Vandaag nieuwe hengst op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Vandaag nieuwe hengst op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 22:47

vnadaag was het zover vanavond om half 7 kwam mijn nieuwe hengst(Cremello) bij ons aan:) Hij was super gestrest dus eerst maar even lekker de wei in gegooit. ff lekker laten bokken en doen Lachen Maar heb fotos gemaakt maar heb een creative digital camera... En wou de fotos erop zetten kreeg ik steeds camera error :S:S:S terwijl alles goed moet zijn :S mjah weet iemand hier wat op?

www.dressuurstalseren.com


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:55

Nou, eindelijk is ie er dan he! Jammer van de foto's, maar daar verzinnen we nog wel wat op! Je kan in elk geval rustig ademhalen dat hij eindelijk bij jou op stal staat na al dat gedoe!!!

Ik ben al benieuwd naar hem in elk geval, de 6e he... Dat is nog.....13 daagjes Knipoog

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 22:57

Jah Ben der ook blij om na alles, dat mischien de koop niet door kon gaan en bla bla bla. maar hij is der nu dat is belangrijk Lachen Maar baal voor die fotos, en jah de 6 de ben jij het slachtoffer Haha! ga je hem maar is proberen Lachen

www.dressuurstalseren.com

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:08

Nou, wat fijn voor je

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 12:08

Fijn dat hij er nu is
Ben je er al uit waar je hem voor de keuring gaat brengen?


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 12:47

wat leuk jah weer!!dat hij er eindelijk is!

<3

Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 12:49

leuk dat hij er weer is!
veel plezier!

ANDOR, rust zacht lieverd! Ik zal je nooit vergeten! {7.2.2010}

www.joycedevos.nl
www.horsecharms.eu
Horse Charms Webshop! Voordelige touwhalsters in alle kleuren, rhythmbeads, manenclips en veel meer!
Doe mee aan onze acties op Facebook & Hyves!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:34

Ilindra schreef:
Fijn dat hij er nu is
Ben je er al uit waar je hem voor de keuring gaat brengen?


Ben der nog niet voor uit ga het proberen bij het nrps, Kijken of ik erdoor kom anders blijf ik gewoon bij de kinsky dara is die al goedgekeurt als dekhengst, Me moeder zei al van dat word een kinsky merrie erbij kopen dan met de tijd haha, dus ben nog wel even aan het twijfelen

www.dressuurstalseren.com

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 20:42

vandaag ben ik even met hem het bos in geweest hier iets verderop, heb je het eltense bos en loopt over naar montferland.In het begin op de was plaats was die heel zenuwachtig, stond te dribbelen en te draaien, maar wat wil je tis allemaal nieuw. Een maal opgezadeld erop geklommen en dribbelend en dansend de staat op. Een maal bij het bos aangekomen, werd die rustig. Het bos in gegaan en even lekker gereden, en kwam ik een paar boomstammentjes tegendus die heb ik gesprongen was echt supergaaf. de laatste was iets hoger dan 1 meter volgens mij mjah dat houd me niet tegen en hem ook niet Haha! dus hoppa daar overheen Lachen Jah en waar ik toen was weet ik niet meer Haha! was de weg kwijt Lachen Mjah uiteindelijk het goeie pad trug gevonden en op weg naar huis weer Lachen Belde Leon(Snowdon Hier op bokt). Baron Was al de hele tijd aan het hinneken en aan het doen Lachen Naar alles zelfs naar konijnen haha. Dacht echt is dit nu een paard Haha! of wat is het nu :p Nah toen leon belde was die ook lekker aan het hinniken en doen Haha! Egt waar Baron was helemaal happy Haha! oortjes erop en gaan met die banaan Lachen Nu staat die wel rustig in zijn wei Lachen ben der wel blij om gister was die ernstig gestrest Lachen Was echt bang dat die over de omheining of wat zal vliegen mjah gelukkig Lachen

www.dressuurstalseren.com

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 09:47

Na een lange tijd wachten is hij er dan eindelijk. Gefeliciteerd met je neiuwe aanwinst!

Wel foto's blijven plaatsen hoor!

gr

Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:03

Wat een super paardje. Zeer veel succes met hem.

ik hou van mij sjappie

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 22:10

Makhali schreef:
Na een lange tijd wachten is hij er dan eindelijk. Gefeliciteerd met je neiuwe aanwinst!

Wel foto's blijven plaatsen hoor!

gr



Ik heb fotos gemaakt heel erg veel maar kan ze niet van mij digi afhalen :S Vrijdag kom de oude eigenaar van de digi haha Haha! komt me ff helpen Lachen en vrijdag of maandag zijn er nog meer van de wegwerp Haha! Mjah die moet ik inscannen

www.dressuurstalseren.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Foreverkliek, Leedebee, Lucy_121, MirjamRobin, Nina1999, Yavanna, ziechriet en 97 bezoekers