HELP Wat moet ik voor de optocht doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

HELP Wat moet ik voor de optocht doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 19:55

Ik en mijn 3 vriendinnen gaan meedoen aan de optoch over 2 maanden, maar nu een onderwerp. We willen wel iets met paarden doen mag eventueel iets anders. We hebben eventueel 5 Shetlanders ter beschikking waar eventueel op gereden kan worden misschien ook 4 maar dat is niet zeker. Ze hoeven niet allemaal bereden te worden of mee. Wie o wie helpt?

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:03

waarvoor is die optocht voor? Is er al een thema?
Misschien kunnen jullie in het Western gaan,
westernzadeltje, cowboyhoed, geruiteblouse en klaar ben je.
Of als clown, je eigen verkleden als clown en je paard volbinden met ballonen, een paar rare vlechtjes en verschillende kleuren bandages erbij.
Ik ben benieuwd wat jullie er van maken!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 21:10

Er is geen thema je mag individueel meedoen (eigen prijzen) of met de straat waaraan je zit. Ik wil samen met mijn vriendinnen individueel meedoen. Ik heb jammer genoeg geen westernzadeltjes en clown is niet echt origineel is al eens eerder gedaan. Natuurlijk kunnen we prijzen winnen haha.

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 13:44

misschien als indianen? jezelf leuk versieren met schmink en gekleurde linten of iets anders gekleurds om je pony

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Lollypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:28

Lekker zonder zadel en dan jezelf helemaal versieren (strikjes) met tule en lolly's.

In de bandages van je pony's kun je ook lolly's steken (let allen erop dat ze hem niet irriteren) en in je hoofdstel en staart en zo. Overal kun je lolly's in steken. (cap, laarzen, sokken, zweep, hoofdstel, manen, staart, bandages, eigen kleding etc.)

hebben wij ook eens gedaan en is errug leuk !! Haha!

Sistha

Berichten: 32
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 16:00

misschien kunnen jullie met een 4 vierspan rijden en dan zeg maar cowboy en indiaantje spelen.
Ook wel grappig Haha! Haha! Pling

veel plezier!!! Haha! Haha! Clown Clown
kiss Sistha

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 16:51

Ja allemaal leuke ideeen maar we hebben geen bandages Boos! en wie heeft een idee om onze paardjes er iets meer western uit te laten zien zonder dat je een zadel hoeft aan te schaffen.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 19:26

Hey,

Het hoeven niet per se bandages te zijn, je kan ook aan iemand (of misschien aan je broer als je die hebt) oude voetbal sikken vragen, en dan de voet eraf knippen!!!!!!!
werkt heel goed Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 19:31

Voor dat cowboy idee: gewoon zonder zadel, dan geruite blouse, te kleine spijkerbroek, met daaronder laarzen(lijken net cowboylaarzen)
en dan een cowboyhoed aan je nek hangen (want het is wel zo veilig om een cap op te doen Haha! ), en de frontriem van je pony met korte draadjes versieren.
En je teugels in het midden bij dat riempje losmaken en dan over elkaar leggen, net als bij een echt cowboyhoofdstel Haha!
En dan zou je eigenlijk muziek erbij moeten hebben maar ja.... Verward
Heb ik wel eens gedaan; een B proef met galop zonder zadel met een halster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best wel gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 21:15

We doen geen cap op doe ik nooit op mijn shet haha. Muziek er bij kan geregeld worden als mijn broer eventjes achterons aanrijd hahahahaha maare hoe kom ik aan muziek?