pauze inlassen of direct door?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

pauze inlassen of direct door?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 15:56

Ik weet t even niet... Heb net mn laatste tentamen gehaald en heb nu mijn doctoraal diergeneeskunde. Hierna moet ik twee jaar coschappen lopen en dat ben ik echt dierenarts. Begin augustus is de loting, dan hoor ik wanneer ik kan beginnen en hoe lang de wachttijd is.Het probleem is dat ik eigenlijk stiekem hoop dat ik een lange wachttijd heb.
Ik heb mijn doctoraal netjes in vier jaar gehaald, heb flink doorgewerkt al zeg ik het zelf. Mijn vriend en ik hebben pas een huisje gekocht, daar zijn we nu aan het klussen dus aan uitrusten kom ik nu ook niet echt toe. Ben de laatste tijd weer behoorlijk futloos, even uitblazen zou nu wel welkom zijn.
Aan de andere kant heb ik al een jaar iets anders gestudeerd en een jaar gewerkt voor ik aan deze studie begon, het wordt dus zo langzamerhand wel s tijd dat ik afstudeer en ga werken. De stufi blijft ook niet eeuwig doorgaan helaas.
Wat vinden jullie? Stel ik me aan en moet ik nog even twee jaar doorbijten? Of toch maar even een pauze inlassen? Iemand misschien ervaring hiermee?

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


MiMMie
Berichten: 21
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: HGV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:13

het is maar net hoe je jezelf voelt, denk jij dat je pauze wilt inlassen doe je dat, wil je echt graag dierenarts worden dan moet je gewoon ff je kiezen op elkaar zetten en leren voor wat je wou,
maar ja als ik kijk naar mezelf Lachen
ik had een diploma aan de muur voor kapster, maar geen zin in werken, toen nog opleiding tot schoonheidsspec. gedaan, om daarna nog geen zin te hebben in werken, omdat het wel fijn was weinig school en nog vrije tijd en niet lange dagen in een zaak, dus nog 1 jaar geleert, maar dat jaar kwam ik wel tot het id dat ik wel oud was, je zit bij guppies in de klas, en dat de leraren ook niet zoveel ouder waren als mij :|
nou ben ik dus sinds 2 maand ongeveer aan het werk op de plek waar ik ooit met stage begonnen ben maar ben blij dat ik nu werk en niet meer hoef te leren,
dus het is echt aan jezelf wat je wilt Lachen
suc6 met kiezen!

SimS Gek!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 16:52

ik wil in ieder geval wel door hoor, heb niet voor niets vier jaar gezwoegd. Weet alleen niet of ik eerst nog wat pauze nodig heb

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 16:57

Wanneer begint het jaar opnieuw na de loting?
Jij bent degene die het best weet wat je nodig hebt... heb je echt nood aan een kleine rustpauze, neem die dan... anders loop je jezelf voorbij en dan ben je uiteindelijk nog verder van huis.

Heb je de mogelijkheid er nog eventjes tussenuit te gaan eer de coschappen beginnen? Doe dat dan om de batterijtjes eventjes op te laden...

Ik weet hoe het is om het druk-druk-druk te hebben, zeker als je aan het klussen bent in huis (ik ben net zelf gaan samenwonen en ben direct nadat we fatsoenlijk ingehuisd waren en alles wat op orde was begonnen met werken (gelukkig maar een maand) maar ik voel ook dat ik blij ga zijn als die maand om is en ik eindelijk vakantie ga hebben...)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 17:17

Dat is afhankelijk van die loting...kan zijn dat ik de week erop al kan beginnen, kan ook nog een paar maand duren. Het zou prettiger zijn geweest als ik van tevoren wist hoe veel tijd ik had....maarja

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:30

Kun je niet met de desbetreffende praktijk waar je je co-schappen gaat lopen iets afspreken? Dat je wel zeker bent van je plek, maar dat je bijv. een maandje later mag beginnen?
Of moet je echt op de gelote datum beginnen?

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 18:42

Ik kan misschien wel met iemand ruilen, maar je moet de coschappen op de universiteit lopen.

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 07:49

Hoeveel kans heb je om deze keer ingeloot te worden? Stel dat je nu een pauze inlast en volgende keer niet ingeloot wordt?

Denk dat ik zelf zou kijken of je wel of niet ingeloot wordt, als je wel ingeloot wordt doorgaan en als je niet ingeloot wordt pauze houden.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 08:20

Ik sluit mij aan bij teriema, je bent 23, vaste vriend, huisje etc. Als je "broeds"wordt( uitdrukking van mijn biologielerares) heb je het nog veel moeilijker. Kiezen opelkaar en doorgaan.

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 17:56

ik wordt sowiezo ingeloot, de loting is om het moment waarop je kunt beginnen te bepalen. Voel me nu nog niet erg broeds Haha! maar dat kan idd natuurlijk veranderen.

Ik pieker nog even verder....

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, StonedRomy, wisja, YandexBot en 38 bezoekers