Ons nieuwe Wizz-je,....nog meer pics!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Ons nieuwe Wizz-je,....nog meer pics!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 11:30

Laatst bijgewerkt door _Vanes_ op 22-07-04 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:12

Foto drie is echt supercute. Jij bent even lekker in de weer geweest met je camera!! Wat een hoop foto's! Maar je moet ook goed onthouden dat ze echt enorm snel groeien en het is alleen maar leuk om 'babyfoto's' te hebben, want dat kleine is er zo af!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 12:17

gera schreef:
Foto drie is echt supercute. Jij bent even lekker in de weer geweest met je camera!! Wat een hoop foto's! Maar je moet ook goed onthouden dat ze echt enorm snel groeien en het is alleen maar leuk om 'babyfoto's' te hebben, want dat kleine is er zo af!

Yep OK dan! ,,naast paarden is het fotograveren ervan eigenlijk ook een hobby van me en ook nog goed te combineren met het drukke leventje,wat ik al heb!Ze blijven leuke objecten voor de digi.Daarnaast groeien ze inderdaad snel,maar de winter vind ik ook een iets "mindere" periode om te fotograveren.
wat denk je van de laatste hoofd-foto,die maantjes,sorrel of palomino?Na alle navraag 50% zegt sorrel,50% zegt palomino,.... Verward weet dus nog niks en kom waarschijnlijk gewoon een paar weken te wachten.....Waar is Cassidy?.....Zij had toch van die mooie voorbeelden waar een sorrel-veulen heel erg palomino is geworden??

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:47

Wat een prachtig kereltje is het, zeg! Dat koppie! Echt een mooi veulen! OK dan!
Wat moet jij daar toch een heerlijk leven leiden met al die prachtige paarden om je heen...

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:24

Ik zat al te kijken: Waar woont ze eigenlijk? Maar het is hier niet in de buurt.. jammer. Sowieso wil ik wel een keer langskomen, gewoon even al je mooie paarden bewonderen!!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 16:31

gera schreef:
Ik zat al te kijken: Waar woont ze eigenlijk? Maar het is hier niet in de buurt.. jammer. Sowieso wil ik wel een keer langskomen, gewoon even al je mooie paarden bewonderen!!
........Of voor een opdracht aantenemen??? Schijnheilig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:07

Altijd goed!! Knipoog
Maar het ging in dit topic over je veulen hè? Offtopic gaan mag via info@gerahoving.nl Lachen

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:26

WAUW mooie fotos!!!! Ik wil ook zo'n camera....nu moet ik iedere keer Jeddah smeken om langs te komen Knipoog

Maar eh, ik maak er 49% 51% van.....hij wordt Palomino!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:09

wat een schatje!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 07:49

jessiejanes schreef:
wat denk je van de laatste hoofd-foto,die maantjes,sorrel of palomino?Na alle navraag 50% zegt sorrel,50% zegt palomino,.... Verward weet dus nog niks en kom waarschijnlijk gewoon een paar weken te wachten.....Waar is Cassidy?.....Zij had toch van die mooie voorbeelden waar een sorrel-veulen heel erg palomino is geworden??

Hier een antwoord uit Amerika,via via van een "palomino-deskundige":

Here is her response.
That's a palomino. May take a few weeks for the mane/tail to come in white - but by the time that foal is 3 months old it will look the part.


Nou,voor is het nu een palomino!!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:39

Ja dat is lekker dan!! Geloof jij mij niet???? Huilen

Ben je een Bokker of een Jokker....


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 20:06

Ods schreef:
Ja dat is lekker dan!! Geloof jij mij niet???? Huilen
Ja,tuurlijk geloof ik het ook van jou,maar als iemand ,die verbonden is met AQHA wbt dilute-colors dit zegt,hecht ik daar natuurlijk ook heel veel waarde aan!Het was toch nog steeds ongeveer 50/50 of het wel of niet palomino zou zijn,wbt de meningen!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:00

Ja ho eens even.....na jou procenten berekening zei ik Palomino......dus was het 51%/49%....dus ah in voordeel van de Palomino!

En wist je niet dat ik dezelfde functie heb maar dan in Nederland??!! Bloos Schijnheilig



Ik was je lekker een beetje aan het stangen....maar zal voortaan meer smileys gebruiken! Knipoog Haha! Haha! Haha!

Ben je een Bokker of een Jokker....


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 01:31

Ods schreef:
Ik was je lekker een beetje aan het stangen....

Alweer? Haha! ...................no prob,............word nu wel nieuwsgierig wie je dan bent.................


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:09

Gna Gna Haha! Ben niets bijzonders, alleen de Mama van Morris en Denzl.....en mijn twee merries!! We kunnen een keer meeten hoor!! Ik wacht nog op de grand opening van Stienen Quarter Horses Knipoog Haha!

Ben je een Bokker of een Jokker....


o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:14

wat een leukerd.. lekker eigenwijs koppie

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 10:16

Ods schreef:
Ik wacht nog op de grand opening van Stienen Quarter Horses Knipoog Haha!
......nog even geduld nog maar een jaar of 2 Haha! !!!
Nee, een echte "grand opening" komt pas als alles mooi en netjes is ,tot de laatste steen!!
Eerder meeten kan ook al hoor!!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 11:13

Ohhhhhhh nou zodra ik hier een beetje op orde ben, wij zijn namelijk net verhuisd, kom ik jou kant eens op. Lijkt me erg gaaf om te zien waar je allemaal zo druk mee bent......je paarden dus Knipoog Bedenk me net dat ik op het NK Quarters ben....daar zal jij vast ook ergens 'rondhangen'

Ben je een Bokker of een Jokker....


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 13:23

Ods schreef:
Ohhhhhhh nou zodra ik hier een beetje op orde ben, wij zijn namelijk net verhuisd, kom ik jou kant eens op. Lijkt me erg gaaf om te zien waar je allemaal zo druk mee bent......je paarden dus Knipoog Bedenk me net dat ik op het NK Quarters ben....daar zal jij vast ook ergens 'rondhangen'

Yep,sinds gisteravond is hier unaniem besloten om Sugar uittebrengen in de halter,dus JA we zijn er!!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:10

TOF JessieJanes!! Sugar is de jaarling Cremello toch? Ga jij het aandurfen of je man? Spannend hoor!!! Als het lukt kom ik je aanmoedigen!! Geen idee hoe de klasses lopen. Super dat je mee doet!!!

Ben je een Bokker of een Jokker....


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 11:40

Ods schreef:
TOF JessieJanes!! Sugar is de jaarling Cremello toch? Ga jij het aandurfen of je man? Spannend hoor!!! Als het lukt kom ik je aanmoedigen!! Geen idee hoe de klasses lopen. Super dat je mee doet!!!

Tis inderdaad de cremello,ze is op dit moment het meest geschikt voor de halter,ondanks ze niet de meest "flashy"pedigree heeft,tegenover de ander 3 jaarlingen!!Ik ben benieuwd hoe de jury op een cremello gaat reageren.Ik breng haar zelf uit,open en amateur,maarrrrrrrrrrrr,.......voordat het zover is heb ik nog wat "snoei'-werk aan haar!! Haha!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 21:06

Tjee ik ben ook benieuwd hoe de jury zal reageren en Sugar op de jury Haha! Ik ga het dit jaar ook voor het eerst doen, heel spannend allemaal. Zitten we in het zelfde schuitje JessieJanes. Nagelbijten / Gniffelen

Ben je een Bokker of een Jokker....


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 00:20

Ods schreef:
Tjee ik ben ook benieuwd hoe de jury zal reageren en Sugar op de jury Haha! Ik ga het dit jaar ook voor het eerst doen, heel spannend allemaal. Zitten we in het zelfde schuitje JessieJanes. Nagelbijten / Gniffelen

.......heb in het verleden al een klein beetje ervaring gedaan met halter,maar heb weer heel wat kennis optehalen,met hoe precies het allemaal nogeens gaat en,....HOE krijg ik mijn paard WIT in de ring!! Haha! Clown(word weer tijd voor een halter-topic!)

Hier is tie,kunnen we verder over de halter!:
[WN] Cremello en Halter

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:17

wat een mooi veulen man!! lijkt nu al op zn moeder!!

Utah is mijn topper!!!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:52

echt een supermooi veulen! Lijkt idd al op zijn moeder

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 62 bezoekers