Voskleurige Lusitano/Andalusier/Paso-Fino ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Voskleurige Lusitano/Andalusier/Paso-Fino ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 16:42

Ik heb hier een kalender liggen van Hallmark,en daar staan tog o zo prachtige paarden op...Kwijl Nu,bij de maand December staat een schitterend paard met een licht ramsneusje,met superlange manen & voorpluk... Lovers Hij lijkt erg veel op mijn superhengstenman Haha! Forget that,the point is hij is precies van het Barokke type,en heeft een blesje...Hij neigt licht naar de Lusitano/Andalusier-kant maar kunnen die voskleurig zijn met goudgele manen Verward ? En Paso-Fino kan hij mssn ook nog zijn...Anyway,er staat onderaan : Photographed at Rosehaven Ranch...Dus kent iemand dit paard of heeft er iemand foto's van hem ? Dan wil ik dat graag weten...!!! Haha!
Of weet je welk ras hij is/zou kunnen zijn ? Heb je foto's van een Anda/Lusi/Paso of enig ander barokke paard met een vos met gouden manen kleur,LET ME KNOW !! Pling X-ies,FoSiEj

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 17:11

Hallo wil er IEMAND reageren plz...?? Ik denk dat het om een Paso gaat (na een speurtocht op i-net....)Maar oft een Paso-Peruviano of een FIno is weet ik nog niet...Ze bestaan in ZOVEEL kleuren Bloos Maar die kleur die ik zo Kwijl vind staat er natuurlijk niet bij Boos! Ook ben ik te weten gkomen dat het moet gaan om : ofwel een ruin van 7 of ouder genaamd : JMcsolamero OF het moet gaan om een hengst van 7 jaar of ouder ganaamd : CTRbandido...Maar over die hengst en ruin kan ik nix foto's vinden...voorlopig blijf ik even hopeloos zielig doen... Verdrietig (Denk dat ut een hengst is oor Knipoog

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:30

Er bestaan wel degelijk voskleurige andalusiers en lusi's. De kleur is sinds dit jaar ook toegelaten in het PRE stamboek. Iik heb wel een foto voor je, van een exemplaar dat ik in Spanje gezien heb. Zal even zoeken.

Gevonden:
Afbeelding

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:50

Skaterke: je was wel heel snel met omhoog schoppen, dat mag nl. pas na 24 uur. Je moet gewoon even geduld hebben en niet verwachten dat je binnen een half uur al veel reacties krijgt.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:35

Sterke nog ... er bestaan ook palomino en valk gekleurde andu's en listo's!