meisje zwaar gewond/dood na aanrijding

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

meisje zwaar gewond/dood na aanrijding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 13:11

Ja echt veel weet ik er nog niet van maar ik wil het wel even laten weten.

Toen ik vanmorgennaar de trein liep stonden er 2 auto's met alarmlichten op de hoek van onze straat, er kwam ookal een politieauto bij en ik moest er langs om naar de trein te gaan.
Het leek eerst een beetje op een kop-staart botsing, maar al snel zag ik onder de voorste auto eeen kinderfietsje liggen, toen werdt ik al een beetje misselijk. Ik zag verder geen kindje dus het leek mee te vallen maar toen zei een vrouwtje inene 'ooh en dat kindje beweegd helemaal niet meer' pas toen zag ik in de bosjes een klein kindje op haar zij liggen, helemaal spierwit Scheve mond
Er stond verder nieman bij dat kindje en ik moest wel doorlopen, ik had een examen en ik moest de trein halen.
Ik zag de politie wel iets uit de auto halen (waarschijnlijk een deken) en toen ik bij de trein liep hoorde ik een ambulance. Later hoorde ik van mijn vader dat er ook een traumaheli bij is geweest (dat had hij ook weer gehoord) en de receptioniste van mijn vaders werk bleek het kindje te kennen, een meisje van een jaar of 7.

Ik weet dus niet of ze nog leeft of nietmaar ik moest het wel even kwijt, zodra ik iets meer weet laat ik het weten, iemand enig idee waar ik die info vandaan kan halen???

Liefs, Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 13:30

hey jeetje... vandaar dat ik dus de ambulance hoorde..wat erg joh!! je zou effies kunnen kijken op teletekst regio net ... of ff bellen naar de politie.. ik hoop dat je wat er over hoord... st me maar een pb als je wat weet! thanks... gr sandra!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 13:34

Doe ik, ik weet nu nog niks, maar als jij wat hoort hoor ik het ook graag...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 13:37

is goed!!!!! wat erg joh!! vooral omdat dat jij dat meisje hebt zien liggen!kon je je nog wel concentreren op je examen??

keep calm, I'm engaged!!! <3

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 14:41

Jeetje, wat erg, weet je al wat meer????

Toos paardloos

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 14:56

brrr wat verselijk!! Mijn god het lijkt me echt vreselijk om zo je kind/vriendin o.i.d. te verliezen.
Ben je nog achter informatie gekomen?

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 15:26

Wat afschuwelijk!!! Ik hoop maar dat ze nog leeft...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 17:20

Nee ik weet verder nog niks, heb wel op stal gevraagd en op verschillende scholen ging het gerucht ookal dat er een kindje was aangereden maar verder wisten ze nog niks, als er meer info is zet ik het neer.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:28

De nachtmerrie van iedere ouder... Verdrietig !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:30

Ahh, wat erg zeg, vreselijk! Hopelijk leeft het kindje nog, zou graag weten wat er gebeurt is! Scheve mond

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:59

Brrr, de rillingen lopen me over mijn rug, wat naar...
Ik hoop dat ze nog leeft. Verdrietig

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:10

Bah wat naar zeg, weet je er al wat meer over?
Ik hoop dat het allemaal goed afgelopen is... Verdrietig

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:42

wat is precies is gebeurd ga dan naar www.politie.nl/Noord-Holland

en ga dan naar nieuws en vandaag. Daar staan elke dag de gebeurtenissen van noord holland vertelt.

Wodan en ik onderweg in de M2

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:44

Het gaat om dit berichtje neem ik aan?:

Aanrijding met letsel
Bovenkarspel, dinsdag 26 februari 2002. Op dinsdagmorgen omstreeks 08.05 uur raakte een 7-jarig meisje uit Bovenkarspel ernstig gewond bij een aanrijding op de Florasingel te Bovenkarspel. Een 26-jarige man uit Grootebroek kwam in een personenauto vanuit oostelijke richting over de Florasingel aangereden, juist toen het slachtoffertje over de VOP over wilde steken. Er ontstond een aanrijding waarbij het meisje ernstig gewond raakte. Zij werd per ambulance overgebracht naar het AMC in Amsterdam. Een gewaarschuwde traumaheli werd niet voor het vervoer van het slachtoffer ingezet. Voor zover thans bekend is, is de toestand van het slachtoffer stabiel.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 08:42

Ik heb gister op mijn werkgehoord (ik werk in zo'n kleine supermarkt en die eigenaar weet altijd alles).
Het schijnt dat het meisje dus echt heel zwaargewond is en in een vrij diepe coma ligt...
Arm meisje, arme ouders, arme familie en ook natuurlijk arme bestuurder.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

montananicole

Berichten: 146
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: bovenkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:48

hey

een meisje uit mijn klas had het ongeluk zien gebeuren en kwam helemaal overstuur de klas in. ze was helemaal in paniek en toen ging ze vertellen wat er gebeurt was. ze was daar aan het fietsen en ze zei dat er een meisje wou oversteken en dat die auto haar aanreed en dat die auto haar nog een stukje meesleurde en dat ze toen de berm is ingeslingerd.
toen raakte ze in paniek want ze dacht dat ze geen beltegoed meer had, maar ze had er niet aan gedacht dat 112 gratis was.


later bleek dat het een zusje was van een meisje die ik heel goed ken en die bij mij op school zat. echt heel zielig want het is zo'nnnnn pittig meissie en ze zat in groep 4 van de molenwiek.

dit is wat ik ervan weet.

xxxjes nicole

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 19:07

Verschrikkelijk gewoon... Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn (toekomstige Haha! ) kind zoiets zou overkomen. Dit lijkt me voor ouders zo verschrikkelijk. Ik krijg de rillingen over m'n rug....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 20:02

Ik hoorde van die receptioniste dat ze van de ouders (oid) had gehoord dat het meisje vocht in haar hersenen heeft en door de artsen in coma wordt gehouden om haar rust te geven en erge pijn te voorkomen, maar ze kunnen haar er wel zo uithalen maar het is natuurlijk maar afwachten hoe ze uit die coma komt met het vocht in haar hersenen.
Maar ze zitten niet zo van : zou ze ooit nog wakker worden' al lijkt deze onzekerheid me ook vreselijk, brr.
Arm meisje.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:51

bij ons is vorige week ongeveer hetzelfde gebeurt..

EEn jongetje van 9 doodgereden door een scooter.. Hij was aan het badmointonnen en de shutle vloog op het fietspad. Daarvoor staan nog bosje en het jongetje rent de shutle achter na... De scooter kon hem niet meer ontwijken...

De scooter was overigens opgevoerd (70) en de eigenaar (niet de bestuurder) kreeg een boete maar verdre weet ik niet wat er met de bestuurder is gebeurt... Hij reed op een opgevoerde scooter dus mij lijkt dat hij dood door schuld opgelegd kan krijgen? Verward

Maar iig is het altijd vreselijk om te horen.. De ouders konden er ook geen afscheid van nemen en zodoende werd het jongete pas een week later begraven..

Onderschriftloos :Y)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 23:21

oh jakkes, dat verhaal heb ik gehoord van een meisje uit mijn klas, die woont in Uithoorn. getver al die ongelukken met kleine kinderen.
Het zag er vreselijk uit, dat meisje dan he. Ze lag helemaal stil en zo wit, ik wordt weer helemaal naar als ik eraan denk. Verdrietig

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:44

Hier word ik echt helemaal beroerd van, ik heb zelf een dochter van net acht jaar. Ik moet er niet aan denken dat haar zoiets zou overkomen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 18:45

Sorry dat ik het topic weer omhoog haal maar ik heb nieuws over dat meisje,

Ik hoorde net van montananicole via pb dat de helft van haar hersenstam is afgestorven, het meisje zal nooit meer kunnen praten, lopen en kijken, als ze het al overleefd, das toch afschuwelijk. brr de rillingen lopen over mijn rug..

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 19:11

Oh wat erg, ik heb ook jonge kinderen en het zal je kind maar wezen...echt ontzettend erg Verdrietig

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 21:05

Oke, ik heb net contact gehad met de moeder van de beste vriendin van het meisje omdat ik het een nogal verontrustend verhaal vond.
Zij vertelde mij dat dat verhaal van haar hersenstam een indianenverhaal is, Ze is wel geopereerd aan haar hersenen, maar dat was om de druk te verminderen vanwege het vocht in haar hersenen.
Ze hebben de wond niet gesloten om het vocht eruit te laten komen. Ze gaat goed vooruit en wordt maandag uit haar coma gehaald als alles zo doorgaat.

Sorry voor het verkeerde bericht hierboven.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Bielsje, bora, Char_elle, Chicken01, ComscoreBot, Cowgirl, Ik_is_Ik, Mar_M, Plus_en_Min, Sanet, Schrompeltje, schumiegirl, tjee en 147 bezoekers