HEERLIJK weer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

HEERLIJK weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 15:14

En dat meen ik serieus.
Echt geweldig, op stal geen mens die de buitenbak in gaat (stel je voor dat je smelt of van je paard waait Haha! ), die super te rijden is na die regenval van de afgelopen dagen.
Paard lekker gek, eindelijk eens in volle racegalop door de bak! Ik zou willen dat ze elke dag zo was Extreme duivel .
Heb gister echt de beste rit gemaakt tot nu toe, wat was ze onwijs voorwaarts, goed aan het been, lekker aan het bit en super vrolijk (waar een weekje vakantie al niet goed voor is Knipoog ).
Wel tot op mijn ondergoed nat geregend en zadel (western met suede zit) helemaal doorweekt, maar dat had ik er achteraf gezien wel voor over.
Gisteravond besteft ik pas hoe volwassen mijn kleine gele tankertje geworden is het afgelopen jaar, wat een kracht zeg, geweldig!

Zijn er nog meer mensen die genieten van dit weer Verward ?

Viv

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 15:19

Genieten? Genieten? Ik heb net anderhalf uur lopen zoeken naar de container die ik vanochtend bij de weg had gezet omdat deze geleegd moest worden. Blijkt deze zover weg te zijn gewaait dat deze zo'n driehonderd meter ergens tussen wat struiken lag. Ik had ondertussen al aangifte gedaan van vermissing en me groen en geel geergerd.. dus nee... ik geniet niet echt.

Daar komt bij dat alles wat bij mij op het balkon staat heen en weer waait en de schutting die het balkon afsloot helemaal kapot is gegaan door de harde wind.

Tevens heeft iemand die naast mijn auto stond geparkeerd zijn portier niet in bedwang kunnen houden, waardoor ik nu een deuk in de zijkant van mijn auto heb. Verdrietig

Dus nogmaals... nee, ik geniet niet van dit weer.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 15:24

Moet je nagaan hoe het hier is (nog dichterbij de kust). Ik zit dan wel op mijn werk, maar ik vrees dat mijn paarden er vandaag niet eens uit kunnen! Verdrietig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 15:28

We hebben een klein binnenbakje dat op dagen zoals gisterenavond en vandaag mijn redding is. Erg zwaar zand, en voor mijn Quarter met korte pootjes erg moeilijk om daar echt in te werken, dus dat is de afgelopen paar dagen longeren geweest. Ik geniet niet van dit weer, we zitten midden in de onbeschutte polder en je waait echt van je paard. Het is in het begin leuk als je voelt hoe je paard onder je zich helemaal in de wind gooit, maar werken kun je zo niet....Ja ze krijgt haar beweging, en zal met deze wind niet gek doen, maar het is gewoon niet leuk...Boos!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:43

Vandaag zou ik dressuurles hebben, maar ik zie het niet zitten om met de trailer achter de jeep naar de manege te gaan.
De bak is kleddernat, dus ook daar is niet te rijden.
Gelukkig lopen de paarden nog wel even buiten vandaag, maar daar is ook alles mee gezegd.

Nee, ook ik geniet niet van dit weer.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:56

Wij hadden net als Honeybee last van vermiste containers en allerlei bouwmateriaal dat een loopje neemt...
De stal moet echt aan 1 kant dicht anders wordt je bijna weg geblazen.
Ik had ook vrij veel medelijden met mensen op de fiets moet ik zeggen!

Ze stonden wel allemaal buiten, maar ze staan liever buiten dan binnen, waar het klinkt alsof de stal in elkaar kan vallen....

Mijn huis is vrijstaand met een metalen constructie en erg leuk vind ik het niet om mijn vaas op tafel te zien trillen (2de verdieping)

Dus, nee, erg geweldig vind ik dit weer ook niet..