wie weet waar deze beschermers voor zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

wie weet waar deze beschermers voor zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 21:57

ik heb via bokt proffesional's choice beschermers gekocht en dacht dat het 3 in 1 beschermers waren, helaas zien ze er heel anders uit en heb ik GEEN IDEE waarvoor ze geschikt zijn. ik hoop dat er een (western)ruiter mij misschien kan helpen!
[EA-TK] 2 paar proffesional's choice

kijk svp hier even voor de foto

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:34

Hmm, ik heb dat model nog nooit gezien. Zelf zou ik denken, een vooroorlogs model van een 3 in 1 beschermer Haha! of het merkje van PC is ergens vanaf gehaald en hier weer op gezet ofzo Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:39

Ze zijn inderdaad heel anders dan de 3 in 1 splint boots.
Ik zie op de site van PC ook geen overeenkomstige met diegene die jij heb gekocht.
De blauwe die ze ook te koop aanbood, zijn knee boots.

Als niemand hier het weet kun je ook even je foto mailen aan PC en kijken wat zij zeggen.
http://www.profchoice.com/htmldocs/prd/ ... meset.html

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:58

ik denk dat ze voor de hakken zijn van jou paard daar lijkt het op als ze ook nog knee boots heeft zullen deze echter wel voor de hakken zijn bedoeld kweet ni

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 01:47

Kan het niet zo goed zien op de foto, maar zijn het geen beschermers voor achter met ingebouwde skidboots?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 13:37

Francis schreef:
Kan het niet zo goed zien op de foto, maar zijn het geen beschermers voor achter met ingebouwde skidboots?


skidboots?? Verward was dat dan..... Blond

ik heb oveigens een mailtje gestuurd naar prof.choice, maar krijg helaas geen enkele reactie Boos!

ik heb deze beschermers gekocht in de veronderstelling dat het 3 in 1 beschermers zouden zijn en heb er - als dressuuramazone- dus volgens mij niet zoveel aan Boos!

of te wel: ze zijn te koop!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:04

Dit zijn skidboots. Beschermers voor de achterbenen met ingebouwde versteviging voor de kogel, zodat die beschermd is bij sliding stops.

Afbeelding

Dit zijn medicine boots voor de achterbenen met bellboots (kroonrandbeschermer) er aanvast... zou het ook kunnen zijn

Afbeelding

Maar nu ik zo naar de verschillende beschermers van PC kijk, zouden het dan misschien deze knee boots kunnen zijn. dus een voorbeenbeschermer met een stuk dat om de knie heen gaat...

Afbeelding

Je zou gewoon even moeten 'passen' hoe je ze om je paard kunt doen. Een van deze drie is het denk ik wel...

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:17

Aan de binnen kant kan je misschien nog het type nummer lezen.
Van de kniebeschermers voor zou dat KB100 moeten zijn.