ik mag een tijd niet meer rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

ik mag een tijd niet meer rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 21:36

ik heb dus heel erge last van mijn rug. vandaag naar de dokter gegaan... nou niet veel goed nieuws
mijn spieren in mijn bovenbeen aan de achterkant zijn verkrampt daardoor verkeerde stand van de bekken en dus verkeerde houding gevolg: pijn in de rug.
toen vroeg hij mij wat ik voor een sport deed nou paardrijden dus. ik mag nu pas weer rijden als de oefeningen die ik heb gekregen resultaat hebben en mijn pijn in de rug weg is. fijn is dit zeg.. volgende week moet ik op stage zucht...
ik had het ook al gemerkt kon de laatste tijd niet meer fijn zitten op queen zat beetje naar voren kon haast niet meer doorzitten achteraf gezien heeft het dus allemaal aan die verkrampte spieren gelegen....
nou weet niet of ik het advies van de dokter ga volgen zo lang niet meer rijden kan ik echt niet en queen moet toch ook voldoende beweging krijgen dan is 2x in de week niet genoeg....
ik zie het allemaal wel... voorlopig rijdt suzan queen in de springles en debbie queen in de dressuurles ( hoop niet dat hun er snel genoeg van krijgen) en de rest van de week stap ik met haar aan de hand of komt suzan of debbie rijden.....

Love the life that you live, live the life that you love


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:42

Hmmzz... Join the club, er zijn er nu geloof ik een hele hoop die niet mogen rijden.. Ik heb een gebroken rib, een meisje van mij op stal heeft last van haar nier een ander meisje ook last van haar rug, Heike met haar rug en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Sterkte, ik hoop dat je snel weer kan rijden!!
Laatst bijgewerkt door N00tje op 25-02-02 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:00

Jeetje, wat vervelend! Scheve mond Echt heel erg balen. Sterkte!

Liefs...

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 22:04

met zijn allen, met zijn allen..... we kunnen wel een clubbie oprichten van de kneusjes Haha!

Love the life that you live, live the life that you love

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:07

hahahaha ja zou je wel kunnen doen ja!!!

Moet je een nieuwe kollom maken:
IEDEREEN DIE VOORLOPIG NIET MAG RIJDEN!

Dan heb je helemaal je eigen clubje!!!


Haha! Haha! Haha! Haha! Hey nog beterschap met je rug!!!!!

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig het lijkt me namelijk heeeel erg pijnlijk!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

I LOVE HORSES 4-evah!Me profiel is aangepast! kijk ff!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:09

Wij zijn wel hele gezellige en lieve kneusjes Tong uitsteken Haha! whaa ik begin melig te worden...

Sinds ik niets meer mag doen op stal en alles wat ik wil doen wordt uit mijn handen gehaald (omdat ik als het aan mij lag zo weer hindernissen sta op te bouwen) wordt ik heel melig en vervelend... ik heb nu ook meer zin in leedvermaak dan anders }>

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 22:10

haha ken het ja
heb al een week niet gereden...
en mijn ouders moeten het echt ontgelden.... haha bok ze giga uit.. pas maar op mijn broer komt volgende week weer thuis kunnen we lachen kan ik al mijn agressie kwijt op hem }>

Love the life that you live, live the life that you love

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:12

Jeetje zeg het zit niet mee...
Maar als ik jou was zou ik écht wel het advies van de dokter opvolgen!
Anders kun je binnenkort dus nooit meer rijden en is de pijn erger en gaat niet meer weg. Frusty Frusty
Dus in Godsnaam denk om jezelf?
Queen is een prachtige d-pony en daar willen best wel meiden op rijden hoor! Zeker weten van wel.
En anders moet de eigenaar van Queen je maar helpen met het zoeken van iemand, maar er zijn er genoeg hoor.
Doe rustig aan, denk aan mij, ik kwam er ook weer bovenop en heb zes maanden niet gereden, alleen een paar keer een paard uitgestapt.
Volhouden en daarna kun je beter doorzitten dan je ooit gedaan hebt, en rijd je perfect!
Zoals het nu gaat, heeft Queen tijdens het rijden toch ook last van je als je een beetje scheef en naar voren zit?
Gewoon ff stoppen, en kom maar gezellig een keer bij Cerise op bezoek, paardjes kijken... ik neem wel wat lekkers mee... Vingers aflikken
Je komt de tijd wel door hoor, echt wel!

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:14

Hahahahhaha al die kneusjes hiero!!

Ik begin echt een beetje melig te worden!!

Party!! Party!! Die heeft dit die heeft dat!!haha Party!! Party!!
Maarja zo fijn is dat niet lijkt mij!!! Party!! Party!! Party!!

I LOVE HORSES 4-evah!Me profiel is aangepast! kijk ff!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 22:22

Dorine schreef:
Jeetje zeg het zit niet mee...
Maar als ik jou was zou ik écht wel het advies van de dokter opvolgen!
Anders kun je binnenkort dus nooit meer rijden en is de pijn erger en gaat niet meer weg. Frusty Frusty
Dus in Godsnaam denk om jezelf?
Queen is een prachtige d-pony en daar willen best wel meiden op rijden hoor! Zeker weten van wel.
En anders moet de eigenaar van Queen je maar helpen met het zoeken van iemand, maar er zijn er genoeg hoor.
Doe rustig aan, denk aan mij, ik kwam er ook weer bovenop en heb zes maanden niet gereden, alleen een paar keer een paard uitgestapt.
Volhouden en daarna kun je beter doorzitten dan je ooit gedaan hebt, en rijd je perfect!
Zoals het nu gaat, heeft Queen tijdens het rijden toch ook last van je als je een beetje scheef en naar voren zit?
Gewoon ff stoppen, en kom maar gezellig een keer bij Cerise op bezoek, paardjes kijken... ik neem wel wat lekkers mee... Vingers aflikken
Je komt de tijd wel door hoor, echt wel!



aaah dit vind ik nou echt een heel lief berichtje Lovers
en idd ik kon ook aan queen merken dat ik niet lekker zat en dat queen ook minder fijn liep... ach alles komt weer goed en zodra ik mijn kleine poepie nog maar uit mag stappen haha...
maarre afgesproken ik ga heeeeeeeel snel mee naar cerise!

Love the life that you live, live the life that you love

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:28

Dorine schreef:
Jeetje zeg het zit niet mee...
Maar als ik jou was zou ik écht wel het advies van de dokter opvolgen!
Anders kun je binnenkort dus nooit meer rijden en is de pijn erger en gaat niet meer weg. Frusty Frusty
Dus in Godsnaam denk om jezelf?
Queen is een prachtige d-pony en daar willen best wel meiden op rijden hoor! Zeker weten van wel.
En anders moet de eigenaar van Queen je maar helpen met het zoeken van iemand, maar er zijn er genoeg hoor.
Doe rustig aan, denk aan mij, ik kwam er ook weer bovenop en heb zes maanden niet gereden, alleen een paar keer een paard uitgestapt.
Volhouden en daarna kun je beter doorzitten dan je ooit gedaan hebt, en rijd je perfect!
Zoals het nu gaat, heeft Queen tijdens het rijden toch ook last van je als je een beetje scheef en naar voren zit?
Gewoon ff stoppen, en kom maar gezellig een keer bij Cerise op bezoek, paardjes kijken... ik neem wel wat lekkers mee... Vingers aflikken
Je komt de tijd wel door hoor, echt wel!


Mag ik dan ook komen? Ik ben dol op lekkers en ik mag ook niet rijden Haha! sorry ik wordt nu toch echt TE melig

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 23:46

leuk een clubje van kneusjes. Daar hoor ik wel bij. En nog meer bij ons op stal hihi. Alhoew die zitten allemaal al weer op hun paard en ik moet nog twee wekene en twee dagen in het gips. En wat er dan gaat gebeueren????

ik zou het niet weten. Mag vast niet meteen weer gaan rijden

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 23:52

hee ingrid, ik heb hetzelfde gehad, verkramping in de rug als gevolg van een verkeerde houding....
ik mocht gewoon doorgaan met paardrijden. ik kreeg pillen ervoor, spierontspanners, ik geloof dyclofenac, deze niet overdag nemen, want je spieren ontspannen zich hier dus door, en daardoor kan je heel zwabberig op de benen gaan staan
weet je wat nog het beste helpt? perskindol kopen bij de drogis, en dan de zere spieren inwrijven, na 1 dag is het al een stuk minder, en na 1 week masseren met dat spul ben je er vanaf...

groetjes liselot en beterschap

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 09:42

hey lissy
bedankt voor de tip.... ik ben nu al druk begonnen met de oefeningen maar ga dat spul denk ik ff kopen vanmiddag tnxx...

Love the life that you live, live the life that you love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 12:03

JEP hier nog iemand die de komende tijd aan de grond zit.

veel succes ermee!!

groetjes [naam]

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 12:14

gezellig het clubje kneuzen wordt steeds groter!!

Love the life that you live, live the life that you love


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 12:16

Hier is mijn paard het kneusje en sta ik dus ook nog minstens 4 wk ernaast. (heb er al 7 wk op zitten op de grond)

Oke ik ben niet geheel onschuldig aan kneusheid, heb oa vorige week mijn arm verbrand...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 13:43

he getsie wat balen zeg!tja helaas ken ik hetzelfde,ik heb 3 jaar af en aan last van rugpijn gehad en kon ook lange tijd niet rijden.sterkte met je rug!hopelijk komt alles snel goed!

soms is het beter om te zwijgen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 14:34

Dan kan ik me ook aanmelden.
Ik mag dus ook al een tijd niet rijden, en zoals t er nu voorstaat, voorlopig nog steeds niet.
Bij mij begon het ook met rugklachten: na een val van een paard, bleek mijn rug gekneusd.
Maar daarvoor had ik ook al last, en ik begon steeds meer naar voor te hangen in mijn zit.
Nu blijkt dus dat ik een nieraandoening heb.
Dat had ik dus al langere tijd.
Vanmiddag hoor ik uitslag van de onderzoeken, en over een paar weken worden er echo's van mijn nieren gemaakt.
Ik hoop maar dat t niets ernstigs is, want ik wil rijden op mn nieuwe knollie!
Hopen dus, dat t snel over gaat... Scheve mond

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 16:39

Hier nog een voor de club Verdrietig . Heb al ruim 2,5 jaar last van m´n rechter schouder, maar na een spuitje van de dok. ging het altijd weer redelijk goed en had ik soms tijden geen last. Sinds vier maanden had ik steeds vaker en vooral langer last van m´n schouder waarvan de laatste twee weken de pijn nu constant is Boos! . Heb nu dus een abonnement op de orthopeed en fysiotherapeut. Van de orthopeed krijg ik alleen maar pillen voorgeschreven de ook niet echt helpen (Dyclofenac én tetracepam, word je zo lekker "high" van Boos! !) en de fysiotherapeute raadde me vanmorgen aan om het eens te proberen met "een tijdje niet rijden" Verdrietig . Helaas is wandelen met ze ook niet handig, want als ik de strik vasthoud, heb ik m´n schouder precies in een voor mij, zeer pijnlijke hoogte. (zie je wel, ik kan er dan toch beter óp zitten Lachen !)
Sterkte aan al mijn "mede-kneuzen" Knipoog

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:08

dan mag ik nu ook wel meedoen Haha!
ik ben een 2 weken terug geopereerd aan mijn benen
omdat ik anders later dus last krijg van mijn rug en heupen Vingers aflikken
ben verplicht om 6 weken in de rolstoel rond te crossen Kusje
en daarna 4 week leren lopen Verdrietig dus al met al mag ik
2 maanden niet rijden Frusty
heb ik ook 2 jonge paardjes o pstal staan die aandacht zoeken Frusty

maar het moet maar!

-x- iris

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 18:00

het kneuzenclubbie wordt al aardig groot Haha!
we zitten hier geloof ik bijna allemaal in de kreukels

Love the life that you live, live the life that you love

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:49

Het kneuzenclubje telt al 9 leden!! Het gaat de 'goede' kant op Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 10:17

laten we alvast een voorzitter enz gaan kiezen dan!!!
het bokt kneuzen clubbie Haha!

Love the life that you live, live the life that you love

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 13:43

Eej!

Ik heb ook al dik 2 weken niet gereden...
en het duurt misschien nog 30 dagen!
ik word echt gek!!
Is zoooo irritant! en ik wil/durf niemand anders op haar te zetten,
dus opa longeert en laat haar los.... Beweging genoeg dus.
Maar ik wil RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Huilen

Die klote enkel!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, Fangio, foxytoffee, herous, IASCrawler, IzAw, ladynette_x, Larislaatje, Marcella, Monique1963, santaju, Sourire, tienus63, Wopkebrok, xRaisin, xxx88 en 138 bezoekers