Columbus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Columbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 16:55

wie heeft er een afstammeling van deze mooie hengst (columbus)??????

Suzanne F.

Berichten: 49211
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:41

Volgens mij heeft Prakkie een Columbus merrie waar ze verschillende veulentjes van heeft, oa een Flemmingh x Columbus en volgens mij ook een Germus R x Columbus. Correct me if i'm wrong, Prakkie! Haha!

Columbus is een Lucky Boy xx toch??

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 19:46

ja geloof het ook..
hoe is die merrie in het gedrag en met het rijden wij krijgen eind maart nl een veulen van columbus x damiro

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 10:23

Hoi, ik heb dus een columbusX Onyx merrie. echt een superschat!! Is superbraaf, maar je moet haar wel voor je winnen.
Ik heb van haar 3 veulens:
-Germus R X Columbus: Lethal Weapon (hengst). Is nu 9 jaar en loopt nu Z2 met 37 w.punten. Liep als 5-jarige al Z2, maar is de afgelopen 3 jaar ziek geweest.
-Flemmingh X Columbus: Total Recall (hengst).Is u 2 jaar en gat december naar de hengstenkeuring. echt een kanon. Al vrij groot en met veel massa.
-Negro X Columbus: Urban Legend (hengst). Is nu 1 jaar en heel sjiek. Echt een poppetje.

Zijn stuk voor stuk hele eerlijke paarden. Ik vind Columbus echt een superbeest!1 Erg ondergewaardeerd, maar ja oliebol happens..

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 16:44

leuk dat je er zo enthuosiast over bent!!
als die van ons geboren is dan pb ik je wel!!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 11:22

Ja ben heel benieuwd naar je veulen!! Er zijn niet zoveel nakomelingen van Columbus, dus vind ik het erg leuk om op de hoogte gehouden te worden!!
Nog iets leuks: Totall is Flemmingh X Columbus en is daarmee driekwart broer van Lingh (flemmingh X Columbus), die onder Edward Gal ZZ-zwaar of nu Prix-st-george loopt... Echt kool...

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 22:35

hai,
ja maar ik hoop dat het dit jaar wel goed gaat, vorig jaar was dezelfde merrie ook drachtig van columbus maar ten was de boven met een hoek van 90 graden vande onderkaak gedraait, maar we hebben het uit gezocht, en het is niet erfelijk ofzo..
darom is het dit jaat eigenlijk wel extra spannend!