Anky nieuwe barones van het land van ooit!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Anky nieuwe barones van het land van ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 17:34

"Nederlands top dressuuramazone Anky van Grunsven heeft al haar eerste prijs van de zomer, nèt voor de Olympische Spelen, binnen!

Een selecte kinderjury heeft haar tot Barones van Ooit AD16 benoemd.

Anky van Grunsven treedt toe tot het selecte gezelschap van Baronessen en Baronnen van Ooit met onder andere Herman van Veen, Monique van de Ven en Wim Kok. Zij is de tweede sporter die gekozen is. Louis van Gaal, toen nog coach van Barcelona, was de eerste.

Niet alleen haar sportieve prestaties in mondiale dressuur-ringen en haar gigantische prijzenpakket hebben bij de kinderjury de doorslag gegeven. Haar liefde voor dieren en in het bijzonder haar zorg voor en band met haar paard Gestion Bonfire hebben indruk bij de kinderen gemaakt.

De titel wordt maandag 13 september aanstaande uitgereikt en bestaat uit een Monumentale zetel die dit jaar ontworpen wordt door Marjan Taminiau. "


Ideetje voor een boktmeeting? Haha!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram


Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:56

Wat grappig!

Ik wist niet eens dat je dit soort prijzen kon winnen.
Was het land van ooit ook al bijna weer vergeten om eerlijk te zijn.. Schijnheilig

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:18

Haha wat leuk!!
Ik wist ook helemaal niet dat je baron(es) kon worden.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, agesus, Azhari, Hindo2, Knuffeldier, Marja, MyWishMax, Saaams, Toffeltje, weslyjune en 38 bezoekers