UFO's veroorzaken pijne voeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boratje

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Gavere (Belgiƫ)

UFO's veroorzaken pijne voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 16:40

een drietal weken geleden ging ik naar de weide om da paarden te halen en ik had Nancy vast (die normaal doodbraaf is op straat) en we liepen rustig naar huis tot er plots een tractor om de hoek kwam draaien. Nancy dacht waarschijnlijk dat ze een UFO zag Schijnheilig want plots sprong ze op en belandde keihard op mijn voet en rende er daarna vandoor. Ik voelde mijn voet gewoon opzwellen dus dacht ik "ik kan best wat rondwandelen om bloed te laten circuleren" en zo gedacht, zo gedaan. Dan had iemand Nancy al kunnen pakken en zijn we naar de stal gelopen. Ik vond het de moeite niet om naar de dokter te gaan (want als er dan iets was mocht ik misschien een tijdje niet meer rijden en aangezien ik dat niet zo kunnen blijf ik maar waar ik was) ik heb dan nog gereden met Nancy en voelde niet veel van mijn voet omdat ik me zodanig concentreerde op Nancy die bokkig deed, maar toen ik afstapte en naar huis fietste begon de pijn pas echt Verdrietig . Ondanks de pijn heb ik toch goed kunnen slapen en de drie weken overleefd maar nu blijft de pijn en wordt het nie beter. Mijn vader denkt dat ik een barstje heb ik mijn voet of een pees die geraakt is.

Wat denken jullie dat ik het best kan doen? Na drie weken toch eens naar de dokter gaan? Nu pas besef ik dat het heel dom is van mij om niet direct naar de dokter te gaan .

groetjes
charlotte met de zere voet


DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:44

ik zou toch nog langs de dokter gaan.
voor je het weet was het toch gebroken ofzo en groeit het nu verkeerd aan.
hoe langer je wacht, hoe erger het wordt..

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:19

Ik zou toch maar ff bij de dokter langsgaan.
M'n moeder heeft ook lekker eigenwijs met een zere pols doorgelopen, maar die was toch gebroken en inmiddels ook alweer scheef aan het vastgroeien. Nu kan ze hem niet helemaal goed meer gebruiken.

'Als het regent in mei, is april voorbij'


Boratje

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Gavere (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 17:34

ik zal de dokter dan maar eens een bezoekje gaan brengen.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:38

Ik zal ook maar bij de dokter langsgaan voor de zekerheid.
Ik heb het een tijd geleden gehad met mijn hand. Die was achterovergeklapt toen ik na een bok op de hals terechtkwam. Ik bleef ook pijn houden en het ging op een gegeven moment tintelen.
Gelukkig bleek het alleen maar gekneusd te zijn en door de overbelasting was de zwelling niet afgenomen, waar de tintelingen door kwamen.
Grote kans dat het alleen maar gekneusd is, maar toch even langsgaan voor de zekerheid.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 18:04

euh.,........eigewijs??? Haha!:D:D:D

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 20:41

Jeetje ja toch maar ff langs de dokter hoor.Ik was laatst mijn buro aan het schoonmaken en had ik de monitor van de computer half op mijn voet staan.Gaat tie kantelen en valt nog verder op mijn voet.Ik had pijn joh.Maar ik ook eigenwijs en niet naar de dokter.Maar dit is nu al drie maanden geleden en nu voelt het op een plekje op mijn voet nog steeds heel doof.Ik zou maar ff naar de dokter gaan.Beterschap.

Bart..we zullen je missen r.i.p

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:57

ik zou echt even langs de dokter gaan.. beterschap ermee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Telpeva, Vlindy en 133 bezoekers