6 en een halve week nadat sandra is overleden. ( Van Wouter)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

6 en een halve week nadat sandra is overleden. ( Van Wouter)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 20:19

hallo iedereen nog bedankt allemaal voor alle fijne berichten.
hoewel ik nooit gedacht had om op deze site een onderwerp te starten doe ik nu toch maar.
Ik ga nu proberen om te omschrijven hoe ik mij nu voel.
Het besef dat sandra nooit meer terug komt is moeilijk en heel zwaar, de ene dag is het makkelijker te begrijpen als een andere dag, Ik leef heel erg van dag tot dag en zie wel wat er komen gaat. Met mijn geheugen gaat het ook al niet zo goed, iets onthouden is heel erg moeilijk voor mij terwijl de herrinering aan sandra nog zo levendig is. Alles wat ik nu zie en meemaak doet mij denken aan sandra en geloof mij dat is erg zwaar. Het besef haar nooit meer vast te houden en met haar te praten is er al helemaal niet. Af en toe hoop ik zo dat ze gewoon weer binnen stapt maar ergens in mijn hoofd weet ik ook wel dat dat niet kan maar toch stiekem hoop je er wel op.
Voor de buitenwereld gaat het leven gewoon door terwijl mijn leven stil staat. Ik val altijd weer terug ik mijn gedachten en die gedachten zijn altijd bij sandra. Het is moeilijk heel erg moeilijk vandaar ook dat ik hier nu zit te schrijven, misschien helpt het mij wel weer om mezelf een beetje op de been te krijgen. Ik heb gelukkig wel steun van mensen die mij begrijpen en waar ik heel erg goed mee kan praten (essie, mijn broer, collega van het werk)
Mijn hoofd is nu leeg ik weet niks meer te vertellen.
Wouter de vriend van Sandra.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:21

Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. Ik kan niet veel anders doen dan je nog veel sterkte wensen Huilen

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:29

Woorden schieten mij ook te kort!!
ik wens je echt heel veel sterkte om door
deze moeilijke tijd heen te komen...

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:31

ook ik heb hier geen woorden voor en ik kan je alleen maar sterkte wensen...

Onderschriftloos :Y)

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:31

ik wens je echt heel veel sterkte
in deze moeilijke tijd

Love the life that you live, live the life that you love

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:35

Nogmaals, heel, heel veel sterkte gewenst...
Een verlies als dit ís gewoon niet te verwerken, het is alleen te hopen dat je ooit je leven weer iets kan oppakken. Het van je af schrijven kan daarbij heel goed helpen, en ik weet zeker dat heel bokt je er ook mee wilt steunen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:36

Ik kan niet in woorden beschrijven wat ik je nu allemaal zeggen wil... Geloof me, dat is veel. Een van die dingen is dat ik me heel schuldig ( Verward ) voel omdat dit in mijn dorp is gebeurd... Het blijft in mijn hoofd hangen..

Ik weet niet meer wat ik je allemaal nog wil vertellen, maar 1 ding.. HEEL HEEL HEEEEEEL veel sterkte... En ja, zelfs dat is nog te weinig...

Noortje Verdrietig

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:42

Heel goed van je Wouter, om je gevoel uit te spreken op Bokt. Wij hebben altijd een luisterend oor en ik kan me voorstellen dat je het soms even aan in principe wildvreemde kwijt wil. Schrijf maar zoveel als je wil, dat doet een mens goed. Wel fijn dat je mensen in je omgeving heb waar je je ei bij kwijt kan en die ook goed begrijpen in wat voor een situatie jij nu zit.
Je heb nog een lange weg te gaan voor je het en plaats in je leven kan geven. Verdriet slijt niet maar de scherpe kanten gaan er met de tijd wel vanaf. Neem er gewoon de tijd voor. Het is nog maar zo kort geleden.
Veel sterkte en blijf schrijven.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:47

Wouter, de tranen schieten in mijn ogen als ik het lees. Dapper van je dat je dit met ons wilt delen. Heel veel sterkte.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:48

beste Wouter,

Ik sluit me helemaal bij Crico aan.
Als je van je af wil praten zijn wij een luisterend oor voor je.

sterkte jongen

trotse moeder van 2 prinsesjes

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:52

Wouter, ik voel verschrikkelijk met je mee, ik herken je gevoelens heel erg, dat de tijd stil blijft staan op de dag dat je Sandra bent verloren, dat vreselijke gevoel dat je diegene nooit meer zal kunnen vasthouden en met haar praten. Die intense diepe pijn van binnen, die maar heel soms een paar minuten weg is en waar je je dan ook nog schuldig over voelt als het even weg is. Je wilt het af en toe wel uitschreeuwen van de pijn, je voelt je als een aangeschoten dier dat wil vluchten, ver weg van de ellende. Ik kan je nu alleen maar toewensen dat je kracht zal houden om deze krankzinnige tijd door te komen en hoop dat de mensen dicht om je heen je blijven steunen en helpen, want het steeds weer vertellen van je verhaal en het steeds weer herhalen is een van de weinige dingen die je echt helpen om het inmense verlies te verwerken (althans een begin daarvan)
Ontzettend veel sterkte gewenst!!!
En vergeet het niet: heel veel mensen leven met je mee, misschien alleen in hun gedachten en laten ze het jou niet direkt merken (ze zijn dan bang om jou overstuur te maken door er zelf over te beginnen) maar ze denken aan je en aan de rest van de familie van Sandra.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:56

Ik vind het echt heel naar voor je, en wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Als je iets van de af wil schrijven, weet je ons te vinden.

Verdrietig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:58

Ik hoop heel erg voor je dat dit gevoel snel over gaat. Het lijkt mij vreselijk om je zo te voelen. En niet voor een dag, of een week, maar maanden! Het gemis zal er altijd blijven, het ongeloof ook, maar misschien dat als je het een plaats kunt geven dat het dan meer tot rust komt. Ik hoop het in ieder geval heel hard, want zo'n hel is bijna ondraaglijk!

Heel veel sterkte!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:01

6,5 week alweer, ik weet t nog als de dag van gisteren toen ik het hier zag staan.
wat moet het allemaal onwijs moeilijk voor je zijn, en natuurlijk ook voor de rest van jouw familie en die van Sandra. Heel knap van je dat je het hier allemaal neerzet.
nogmaals heel veel sterkte en wij zijn er voor je om je te steunen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:06

Na 5 x dit bericht gewist te hebben kan ik alleen maar zeggen, heel veel sterkte.
De rest van wat ik zou willen zeggen komt er niet zo te staan als ik zou willen............
Soms red je het niet met woorden.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:07

Wouter
Zes en en halve week geleden alweer..... Ik vind het heel sterk van je dat je op bokt.nl hierover durft te beginnen. Het kan een kleine steun bij het verwerken zijn. Ondanks dat ik Sandra niet persoonlijk ken, wens ik je echt veel sterkte bij de verdere rouw. Ik weet hoe het is om een dierbaar iemand te verliezen, zo is dit mij 3 1/2maand geleden overkomen en ik heb er nog erg veel moeite mee. Veel sterkte toegewenst!

wendy

Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:12

Ik vind het heel knap dat je er zo over kunt praten en het hier neer kunt zetten. De tijd gaat echt ontzettend snel, het lijkt wel alsof het gisteren gebeurd is. Het is zo onwerkelijk. Heel veel sterkte...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:14

Heel Veel sterkte Wouter...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:17

Ik zit hier nu ook al met een brok in mijn keel... Hoe moet jij je dan wel niet voelen zeg.
Heel veel sterkte Wouter, jammer dat we niet meer voor je kunnen doen.

:evaw:

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:30

crisis, crisis zeg......
heel veel sterkte gewenst in elk geval.
Zoals al eerder iemand opmerkte heel knap dat je dit hier zo 'durft' neer te zetten (is net het goede woord maar ik heb even niets anders)
Als je iets kwijt wilt, weet je ons te vinden hè!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:32

heel veel sterkte in de komende, zware tijd

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:36

ook namens mij, sterkte...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:37

ik zit hier gewoon weer met tranen in mijn ogen, hier zijn gewoon geen woorden voor, heel veel sterkte met het verder verwerken van het overlijden van Sandra, de pijn zal altijd blijven, maar ooit gaan het een plekje in je hart vinden. Heel veel sterkte!!!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:37

Wat moet het moeilijk zijn om verder te gaan met je leven terwijl je van het belangrijkste in je leven onverwachts afscheid hebt moeten nemen.
Ik wens je de kracht toe die je nodig hebt om dit te doen.


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:40

Heel veel sterkte!!!!
Ik leef met jouw en je familie en alle andere bekenden mee!

....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: QuintyKelly, zivazoef en 31 bezoekers