Allemaal groetjes van een Sanderijn bovenop Cerise!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Allemaal groetjes van een Sanderijn bovenop Cerise!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 13:50

Gisteren haalden Peter en ik Sanderijn op met de auto, daarna naar ons huis weer om de fiets te halen, daarna naar Cerise.
Daar hebben we Cerise opgezadeld terwijl Peter de stal ging uitmesten, de lieverd... Lovers
We wilden een buitenritje maken: 1 persoon op Cerise, de andere op mijn fiets ernaast, en dan afwisselen als we weer op de terugweg waren.
Sanderijn wilde graag eerst, omdat Cerise heel mak was, erg lief.
Ik vond het meteen prima, fietste dus naast haar de weg op.
Cerise gedroeg zich heel goed bij Sanderijn, was erg braaf. Ik vond het wel leuk om haar eens onder het zadel te zien met een ander erop, die doet/rijdt anders dan ik, dan kun je het eens van opzij bekijken en ideeën opdoen.
Aan het eind van de lange weg ging ik erop, we reden weer terug, maar dan langs de boerderij nog een eind de andere kant op. Af en toe een drafje uitgeprobeerd. Ze is nog vrij onstabiel, en zoekt vooral in draf nog erg naar evenwicht.

Op de heenweg toen we vertrokken heeft Peter ons gefilmd, klein stukje dus met Sanderijn op Cerise! Is hardstikke leuk geworden!
Op de terugweg heeft hij ons ook gefilmd toen we thuis kwamen, met mij op Cerise.
Jammer genoeg was ik het sperriempje van het hoofdstel kwijt, zodat Cerise, net toen ze gefilmd werd dat laatste stukje, haar tong over het bit deed!
Als ze zich nou eens gedraagt en keurig gaat lopen als ze wordt gefilmd, maar nee hoor... }>
Nou ja keurig lopen kan ze ook nog niet hahaha.

In ieder geval hadden we een hoop lol en toen we Cerise op stal hadden gezet gauw naar huis om patatjes te gaan halen.... Vingers aflikken
Daarna kwamen we er achter dat internet eruit lag, en konden Peter en ik niet ons plannetje uitvoeren: een uur lang verplicht internetten door Sanderijn... Schijnheilig Wel jammer maar jah.

We gingen met de auto weer naar Doetinchem, en verder nog naar de stal van Tinkerbel!
Hoewel Tink meestal niks van andere mensen moet hebben en al helemaal niet van mannen, kon ze het met Peter wel vinden. Tja die gedroeg zich gewoon als een grote hond die aan Tinks neus snuffelde, helemaal niet eng dus, en toen was het goed... *LOL*

Sanderijn had de stal snel uitgemest, terwijl ik Tink op het gras liet grazen (vreetmeisje Lachen ) en toen gauw Sanderijn weer naar huis brengen, omdat Peter nog naar z'n oma moest.
Al met al een zeer geslaagde dag!
Sanderijn doen we gauw nog een keer he? Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:00

jazeker doen we gauw weer!
het was echt gezellig!
cerise is echt een lieverdje!ze was zo braaf en lief!
ze zoekt idd nog erg naar evenwicht maar datr komt meteretijd vanzelf!
haha peter was ook erg lief voor mij!he peet?
nee echt en ik werd ook al zo lief door jullie getrakteerd op paptatjes!!!lekkerrrrrrrrrrrr
tinkie was idd niet bang van peter!jammer genoeg was de binnenbak al op slot anders had ik haar nog even laten rollen en rennen los.
nou ja volgende keer dan maar!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 19:46

De volgende keer ook een ritje met het wagentje met Tink ervoor... lijkt me super.
En Peter filmen natuurlijk!

Sinds kort probeert hij het gefilmde ook op de computer en later op een site te zetten, lukt nog niet helemaal (hij is nog van alles aan het leren met dat ding).
Maar over een tijdje kan iedereen van Bokt een filmpje zien met Cerise! Cool

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:23

leuk joh dat het zo super ging.
En ook leuk dat sanderijn het zo naar haar zin had.
Vind het altijd leuk om wat van haar te horen aangezien ik haar niet zo veel meer zie.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:38

hey leuk joh!
het gaat dus echt de goede kant op met cerise....
en ik ga haar binnenkort ook irl bewonderen Party!! Party!!
idd leuk weer eens iets van sanderijn te horen.... vind het nog jammer dat ze er niet meer zoveel is las haar verhalen heel erg graag ( nog steeds hoor Knipoog )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 23:45

Wat klinkt dat toch altijd gezellig!!!
Kun je ook stills maken van de video, zien we Sanne ook nog eens erop, ipv erachter Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 13:32

Hey wat gaaf, het was dus een absoluut geslaagde dag! Jaah en Tinkie is zooo gaaf!!! Kwijl