Stiekum Bokken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Stiekum Bokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 13:21

Als ik op bokt zit is het meestal als ik op het werk ben. Stiekum dus Haha! Haha! . Normaal moet ik altijd even naar de internet computer deze staat in een grote ruimte met allemaal werkplekken dus iedereen kan zien wat je aan het doen bent.

Maar sinds net heb ik ook internet op mijn computer, op mijn aparte werkplek. Hoef ik lekker niet meer zo stiekum te zijn, kan ik de hele dag bokken *LOL* .

Wie bokt er nog meer stiekum op het werk??

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:26

jep Haha!

Samantha_

Berichten: 10795
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:34

ik ook. Haha!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:36

Ikke Clown

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:39

Suzanne vd schreef:
Als ik op bokt zit is het meestal als ik op het werk ben. Stiekum dus Haha! Haha! . Normaal moet ik altijd even naar de internet computer deze staat in een grote ruimte met allemaal werkplekken dus iedereen kan zien wat je aan het doen bent.

Maar sinds net heb ik ook internet op mijn computer, op mijn aparte werkplek. Hoef ik lekker niet meer zo stiekum te zijn, kan ik de hele dag bokken *LOL* .

Wie bokt er nog meer stiekum op het werk??


Hmmmm ik zou maar uitkijken want zelfs dat is niet stiekem ze kunnen overal bij en kijken wat voor sites je bezoekt en hoe lang je op internet zit.. Iedere druk van een knop in internet kan automatisering zien! Ik zal er maar mee uitkijken als ik jou was. Moet ik trouwens ook Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:40

Ikke ook!

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Ipsilonka

Berichten: 5859
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:41

Hier ook een super stiekeme bokker, vandaar ook dat ik niet zo heel vaak iets plaats!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:46

AnneOmie schreef:
Hmmmm ik zou maar uitkijken want zelfs dat is niet stiekem ze kunnen overal bij en kijken wat voor sites je bezoekt en hoe lang je op internet zit.. Iedere druk van een knop in internet kan automatisering zien! Ik zal er maar mee uitkijken als ik jou was. Moet ik trouwens ook Knipoog



Idd, en ze mogen je daarvoor ontslagen als je niet aan het werk bent...ze kunnen idd precies zien waar je zit en wat je doet... Scheve mond

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:50

same here Knipoog Nou ja, stiekum is ook een groot woord.. Wij mogen internet open hebben staan..
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 23-07-04 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:50

en meteen was het stil Tong uitsteken

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

BenI

Berichten: 274
Geregistreerd: 09-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:52

Euhhh als er weer is niets te doen is op het werk.

Tja...... Ja dus

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:53

stiekum? Dan moeten ze me maar wat leukere klusjes geven als ik alleen zit Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:55

Meld zich.. Ach ja er is hier niemand die mij gaat zitten controleren.. is lekker makkelijk..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 13:55

Sundancer schreef:
Idd, en ze mogen je daarvoor ontslagen als je niet aan het werk bent...ze kunnen idd precies zien waar je zit en wat je doet... Scheve mond

ik ben degene die hier het meeste verstand heeft van automatisering en leeg altijd de sites waar ik geweest ben die ik niet wil laten zien zeg maar. Maar als ik pauze heb of zo kan ik gerust op internet. Idd echt stiekum is het niet, ik zat toch in mijn pauze op het internet Bloos.

Er is volgens mij een keer een zaak geweest van iemand die op sexsites zat maar de baas kon hem niet ontslaan want hij mocht niet in iemand anders zijn computer gaan kijken wat hij zat te doen, privacy.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:57

Meld zich...telefoon staat aan, mail doet het op dit moment niet, dus wat moet ik anders?
Ze zijn blij met me, kreeg laatst nog salarisverhoging, en ik heb niet de indruk dat ik het erg stiekum moet doen.
Er zijn mensen die op hun werk films aan het downen zijn, daar hebben ze geloof ik meer problemen mee.

Je suis Charlie.

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 13:57

youngster schreef:
Meld zich.. Ach ja er is hier niemand die mij gaat zitten controleren.. is lekker makkelijk..


ja dat doen ze bij mij ook niet, maar ja je gaat toch naar je werk om te werken. Het zou wat zijn: naar je werk om te bokken Haha!

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 13:58

Cassidy schreef:
Meld zich...telefoon staat aan, mail doet het op dit moment niet, dus wat moet ik anders?
Ze zijn blij met me, kreeg laatst nog salarisverhoging, en ik heb niet de indruk dat ik het erg stiekum moet doen.
Er zijn mensen die op hun werk films aan het downen zijn, daar hebben ze geloof ik meer problemen mee.


Ja dat lijkt me ook. Tja zolang het werk er niet onder lijdt en je alle deadlines haalt Bloos

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:03

Ik ook..zit nu op stage (uitgeverij voor wenskaarten) en ben alleen als vormgever hier..beetje saai dus!! Knipoog..dus ik mag wel af en toe bokken!!

Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:17

*meldt zich*
Ik zit met mijn beeldscherm richting muur en in een hoekje. Niemand die mij ziet bokken.
Ik wacht er nog steeds op, dat ik een x op m'n donder krijg voor teveel internetten Schijnheilig

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 14:41

carlosje schreef:
Ik ook..zit nu op stage (uitgeverij voor wenskaarten) en ben alleen als vormgever hier..beetje saai dus!! Knipoog..dus ik mag wel af en toe bokken!!


Vormgever leek me altijd een erg varient leuk beroep, dus het valt toch een beetje tegen??

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:19

Volgens mij is het ook bij de drukkerij een beetje komkommertijd...Haha!
De collectie voor de winter/kerst moet intussen toch wel klaar zijn, toch?

Je suis Charlie.

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:22

Ja ik ook, en mn collega ook Haha!
Maar mn baas zit zelf de hele dag op een motorforum dus hij moet niet zeuren!!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:27

Jep, hier nog zo eentje... Alleen zit ik ook al de hele dag op de site van de KvK, dus ik bezet het netwerk toch al...

Toos paardloos


Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:39

Als ik op mijn werk zit kijk ik tussendoor even op bokt. Tja je moet je toch af en toe ontspannen? Kan niet altijd gefocust zijn op rapporteren, om te voorkomen dat alle getallen voor mijn ogen heen en weer gaan dansen en ik fouten ga maken moet ik toch echt even bokken tussendoor!

Sprakeloos

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:40

Suzanne vd schreef:
ik ben degene die hier het meeste verstand heeft van automatisering en leeg altijd de sites waar ik geweest ben die ik niet wil laten zien zeg maar. Maar als ik pauze heb of zo kan ik gerust op internet. Idd echt stiekum is het niet, ik zat toch in mijn pauze op het internet Bloos.

Er is volgens mij een keer een zaak geweest van iemand die op sexsites zat maar de baas kon hem niet ontslaan want hij mocht niet in iemand anders zijn computer gaan kijken wat hij zat te doen, privacy.

Geen firewall/proxyserver oid? Want internetverkeer wordt heus niet gecontroleerd op de pc zelf! Dan zouden we alle 800 werkplekken moeten aflopen om te kijken wie waar op internet gezeten heeft (ja ik werk op de automatiseringsafdeling Haha! ). Zo werkt het gelukkig niet Haha!
Maar ga er (meestal) maar vanuit dat big brother is watching you!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje