Fleece met elastiek bandages van HH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Fleece met elastiek bandages van HH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 10:34

Ik heb 2 weken geleden ofzo de bandages van Harry's Horse gekocht, half fleece, half elastiek. Ik gebruik ze maar 1x in de week, alleen op stal. (mijn pony maakt zijn benen de dag voor de wedstrijd altijd gigantisch smerig, dus als ik de benen bandageer worden alleen de bandages vies *LOL* ) Ze zijn dus pas 1x gebruikt, en nog nooit uitgewassen, en ik merk dat nu al de naad tussen het fleece en de elastiek los gaat en dat er randjes beginnen te rafelen. Ligt dit nu aan mij of hebben meerdere mensen dat? Want ik baal er een beetje van Scheve mond

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:38

Ben bang dat het jouw set is. Ik heb er meerdere kleuren van en heb daar geen last van. Mijn witte heb ik al bijna 2 jaar en zien er nog steeds goed als nieuw uit...

Ik zou er mee terug gaan naar de zaak waar je ze gekocht hebt. (of even iemand overheen laten stikken)

secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 11:53

Tis niet dat ze uit elkaar vallen, maar het begint gigantisch te rafelen doordat er dus een stuk van de naad af is. Kheb ze nu inderdaad gewoon onder naaimachine laten houden, maar kvind het wel slecht :S Na 1x gebruiken al kapot

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:59

ja ik heb ze ook en ik vind het niks die bandages

secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 17:24

Ik denk dat ik er na de vakantie maar mee terug ga, want ik vind na 1x gebruik al rafelen en de naad los gewoonniet normaal voor een paar bandages van 20 euro :S