een tussen+eindverslag v de meeting v mij en heleen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

een tussen+eindverslag v de meeting v mij en heleen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 20:36

heyy...afgelopen zaterdag was het dan zover... heleen! (My Dominique)kwam een weekje logeren bij mij samen met dr paard! ik was al op tijd op stal, en had al mooi obelix uitgemest en gelongeerd,omdat we smiddags men wedstrijden hadden... Haha! rond 13.00 of iets later miss wel kwam de chaffeur aanrijden hahaha een kennis v mij! dus wij gelijk in de vrachtwagen gesprongen en montananicole(ook v bokt!) ging ook mee...want daar gingen we savonds bij op visite.. Cool aangekomen bij heleen magned richting vrachtwagen geloodst en magned had zoiets van O NEE daar ga ik niet op! nou na langzaam lopen wij een longeerlijn gepakt en achter dr kont gedaan op het punt dat ze op de klep stond! en hup.... daar stond ze dan! mooi aan het eten v het kuilgras in het hooinet!de rest v de spullen in geladen en op weg naar de manege! daar aan gekomen... nam de chaffeur de benen en mochten wij uitladen... }> en dat is zo n leuk klusje... niet dus... maar goed,wij wat mensen verzameld en die hebben geholpen..magned had behoorlijk staan zweten van een klein half uurtje rijden Lachen wij snel naar de stal gelopen waarze in moest en dr daar lekker in gezet!! meteen lekker eten en plassen,dat was dus een goed teken....
later op de middag heeft heleen nog even gereden en ik ondertussen wat voorgelezen op de menwedstrijd!
savonds zijn we op verjaardag geweest bij montananicole!! was errug gezellig!!! Vork Haha! zondags hebben we eerst in de binnenbak lekker gereden... heerlijk gesprongen en nog even lekker gedressuurt,
toen hebben we uitgestapt in de buitenbak en nog een rondje gedaan over de drafbaan ,het was echt zo mooi weer!! Cool toen nog effe lekker gekoeteld en gezond met de paardjes in de zon! maandag was me vader 50 geworden dus gingen we effe snel langs de paardjes en zijn we savonds heerlijk uit eten geweest!!! gisteren(dinsdag!) heb ik gereden en savonds had ik voor heleen geregeld dat ze in de les kon met dr paardje! dus dat hebben we savonds gedaan!! ik geloof dat heleen het wel leuk vond!!! ze zal straks wel effe reageren... Cool die zelfde les is er een meisje nog heel hard afgevallen,ze kwam zeg maar op dr knie terecht en die draaide om.....dus dat was gieren v d pijn nl.. Boos! ik heb nog niks gehoord wat ze heeft maar het zal niet best wezen,want ze kon m niet bewegen en er niet op staan... Boos! arm kind... het was echt iemand die je het niet gunt! vandaag had ik eigenlijk les..dus wij vroeg op gestaan ,komen op stal aan.. ik obelix op gezadeld en lekker erop ...is het half negen geweest geen les geefster gezien... nou ja... heel vreemd... ik maar gewoon zelf aan de gang gegaan half uur later nog niemand te zien.......... Boos! nou ja.. heel vreemd en ik ga dr zo ff bellen... en heleen heeft met de andere meiden gesprongen en dat ging geloof ik ook wel goed,want ik heb niet gekeken want ik moest EN de hoefsmid helpen EN de tandarts helpen met drie paarden vasthouden! was weer errug leerzaam,mag zelf ook altijd effe voelen enzo.. leuk om te doen!! Pling dit was het dus effe voor de helft v de week..de rest v d week geef ik over aan heleen..voor als ze weer thuis is!!!!! Lachen he doeigie groetjesssss v sandra en heleen.......... en (_)(_) van de paardjes... (die elkaar ook super leuk vinden!!!!!!!!!!!!!) Lovers
Laatst bijgewerkt door obelix op 25-02-02 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:13

klinkt als een erge gezellige dag!
Hebben jullie ook vakantie of zo?
En ik maar werken zeker Huilen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 19:00

ja we hebben heerlijk vakantie... }> haha je kan toch ook gewoon vakantie opnemen zoals mij?? haha... he doeii gr sandra Party!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:18

ok nou dat meisje dat het af was gevallen had dus haar knie gebroken

en ja ik vond de les heel leuk!!
donderdag heb ik gereden en sandra gelongeerd en ik ben nog met sabine over de drafbaan geweest en heb zelfs gegallopeerd! dus dat was wel heel cool!
vrijdag gesprongen ging heel goed! ( I love my springpaardje! )
toen magned op de trailer gezet
nou dat was minder makkelijk dan eerst
ze had nu door wat er ging gebeuren.....weer hobbelen!
haha nou mooi dat ze dan niet meewerkt! en dan is ze spontaan sterk hor!
maar we hebben haar toch de trailer in gekregen binnen een half uur
dus!
en toen was ik weer thuis
met een hele natte magned! er stond zelfs schuim op haar van het zweet
( en dat voor een ritje van 20 km Clown )

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 20:23

heyy ja wat was ze nat he??? het zweet liep v dr benen zo errug nat was ze!!! Clown zo wat was magned sterk dat ze de vrachtwagen niet op wou joh! vast niet dat ze er op ging! maar goed... ze stond er nog snel op... heb wel is langer staan poedersuiker met een knolletje! (zo ook met die v mij de 1e keer! ±30 min!!!!! Clown ) maar soms ook we llanger met andere paarden!

montananicole

Berichten: 146
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: bovenkarspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:35

heyyyyyyy

jaaaaaa het was vetttt gezellyyyyy Lachen Lachen
wanneer kom je weer heleen???? Pling
wat zielig voor dat meisje die er af viel! hoe heete ze??


ja montana kan ook zo'n kreng zijn met dat trailer gedoe.
maar ze zal vast niet de enigge zijn.


xxxjes nicole

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:38

ik kom vast nog wel een x!
maar dan zonder mag denk ik
vooral als het maar voor 1 dagje is