Dit kan er ook nog wel bij.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Dit kan er ook nog wel bij.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 12:06

Nou moet ik a.s. vrijdag m'n paard al afgeven, loopt tot overmaat van ramp gisteravond mijn jongste katje weg....en ze is nog niet terug!!!!

Waarom is deze wereld toch zo hard????????????? Huilen Huilen

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 12:26

he balen zeg zal voorje duimen dat hij nog terug komt. Maar helaas heb je kans dat iemand anders hem gevonden heeft en hem ook nog houdt Huilen .

Hoe gaat het verder met je ?

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:00

Heb je Amivedi al gebeld?
Als je haar als vermist opgeeft en ze wordt naar het asiel gebracht dan weten ze van wie ze is.

Heel veel sterkte a.s. vrijdag en deze week.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 16:16

Oh nee toch... echt balen!
Heb je al advertenties 'vermist' neergehangen in bijv. supermarkt?
Meestal worden die advertenties nauwelijks gelezen, maar als je als titel heel opvallend: vermist rood poesje of zoiets neerzet... (of andere kleur kweet niet wat-ie had).
Dat valt al wat meer op.
Heel veel sterkte en dat je poesje maar gauw weer terug mag zijn, ik duim!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 16:40

jeetje, ik weet hoe het is. Wij waren ook onze kat kwijt toen ze nog heel klein was. We hebben overal aanplakbiljetten met foto op gehangen met een beloning van f50 erop en toen was ze in 3 dagen weer terug.

veel succes!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 16:45

Hopen dat ie snel weer terug komt.
Vorig jaar heb ik mijn kleine zwarte donderstraal ruim 3 maanden moeten missen, hij was niet gewend om buiten te komen, en het is nog steeds een raadsel hoe die buiten is gekomen.
Maar vorig jaar augustus kon ik hem weer in mijn armen sluiten nadat ik bericht kreeg van de dierenambulance (hij had de dierenwinkel gevonden met lekkere hapjes Haha! )

Dus geef het niet te snel op, ik had me er al bij neergelegd destijds, maar het kan onverwachts heel raar lopen...

Sterkte er iig mee.

PS tip, bel alles af wat met dierenopvang heeft te maken, ondanks dat mijn kat gechipped is heeft het toch een week geduurd eer ik hem terug had wegens niet goede administratie bij de dierenambulance.
Dus licht de dierenambulance in, asiels, overkoepelende instanties e.d. liever teveel dan te weinig...


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 17:47

O, wat naar! Het zit je echt niet mee, he?! Verdrietig Nogmaals heel vvel sterkte met alles!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:12

o Boos! het zit je echt niet mee Verdrietig
maar ik weet zeker dat over een tijdje alles weer leuk en mooi is!! net zo als met mij en joleen die nu ook weer een paardje heeft! het duurt misschien even maar het komt!! Lovers
sterkte en ik duim voor ke dattuie terug komt Verdrietig

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:44

o wat erg!
je moet idd amivedi bellen... dat helpt vaak wel...


heel veel sterkte... weet niet wat ik moet zeggen..
kusje,
Frederike

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 10:38

Oh wat naar, die beesten toch!
Mijn poezen hebben petfinder halsbanden met daaraan een locator waardoor ze met een radar gevonden kunnen worden.
Ik heb 1 poes 5 dgn moeten missen, elke ochtend rondom 6 uur en 's avonds rondom 19 uur, fietsen door de wijken en roepen,
dingen opgehangen met een duidelijke foto en een beloning van 100 gulden, vooral een kleurenfoto in de supermarkt waar ik 2 straten vanaf woonde. (incl. de vraag of mensen ook zouden willen kijken in hun garage)
Ze kwam zelf thuis rond 1 uur 's nachts.

Ik hoop echt dat ze snel weer thuis komt!!
Sterkte.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 15:15

Een ongeluk komt nooit alleen....

Wat betreft je kat: niet wanhopen! Afgelopen herfst is mijn jongste kat ook weggelopen (uit de zwaar gebarricadeerde tuin ontsnapt, dus niet gewend om in de buurt rond te lopen) en na drie dagen stond hij midden in de nacht voor de deur.

Ik had de dierambulance gebeld, het asiel, de dierenartsen in de omgeving, en in de buurt bij iedereen een briefje in de bus gedaan en briefjes opgehangen. Dat geeft je in ieder geval het idee dat je wat doet!

Maar waarschijnlijk zit je kat binnenkort klaaglijk mauwend voor de deur! Ik duim voor je!

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 17:40

Al die dingen die jullie opschrijven heb ik allemaal gedaan, dus meer kan ik op dit moment niet doen. Ik blijf rond lopen, roepen enz...

Helaas heb ik haar nooit laten chippen of tatoeëren, een halsbandje heeft ze ook niet om. Ik had gewoon nooit gedacht dat ze zou ontsnappen, we letten altijd zo goed op.

Orri, die petfinder halsband had jouw kat die om voordat ze ontsnapte of heb je die daarna aangeschaft om zulk soort stress nog eens te voorkomen? Waar kun je die dingen kopen en wat kosten ze?

Tot op dit moment is er nog geen spoor van mijn lieve Bundy, hieronder een lieve foto van haar bij ons in de tuin

Afbeelding

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:04

ahhb wat een lieverdje!!! Lovers sterkte

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:07

Die heb ik daarna aangeschaft en pas een jaar later nodig gehad, toen mijn rooie niet thuis kwam....en bij mijn rooie weet ik het zeker...die komt altijd als ik haar roep (is een poes die niet eet en drinkt als ik haar ergens wil achterlaten 'op vakantie' en zelfs toen ze me nog niet gezien had na het verhuizen). Die was dus de busbaan over gegaan en durfde niet meer terug (supermarkt in combinatie met kat met een angst voor vreemde mensen)....

http://www.petfinder.nl

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 18:14

Dank je voor de link.

Normaal weet ik ook zeker dat ze komt als ik haar roep, ze kwam wel eens vaker in de tuin (deze is overigens (bijna...) helemaal katproof) en als ze dan binnen moest komen, kwam ze gewoon als ik haar riep. Als ze eens een keer eigenwijs was, dreef onze Border collie haar wel naar binnen.

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 18:15

he wat naar zeg.... Boos!

Toen wij een keer op vakantie gingen (jaja doen wij ook Knipoog ) d8 onze kat daar hetzelfde over en ging ook op vakantie, toen wij terug kwamen wassie er nog niet, 3 maanden later kwam ze weer aanlopen, en helemaal niet mager met een neiuwe vlooienband, 2 dagen later stond er een advertentie in de krant met een foto van onze kat Verward tsja, hij had een nieuw huisje maar vond het bij ons blijkbaar toch leuker *LOL* Knipoog

suc6 met het zoeken van je kat...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, mika11, oscar1996, tienus63 en 124 bezoekers