4de in het Z en 2de in het L en een gebroken neus!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

4de in het Z en 2de in het L en een gebroken neus!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 13:43

zondag moest ik op concours. springen. nou was het zaterdag nacht 5 uur geworden dus ik ben niet naar bed geweest voor dat ene uurtje kon ik beter mijn laarzen poetsen en mijn tuig controleren en poetsen (had ik de avond ervoor geen zin in SLECHT!!) om 6 uur ging ik al het tuig in de vrachtwagen leggen en de vrachtwagen inrichten voor de ruin en de hengst. die moeten een stuk uit elkaar want zo lief vinden ze elkaar niet.

op het concours aangekomen begon mijn L ring om 12 uur!! ik was verkeerd ingelicht. nou dan maar even de B kijken. toen was het 12 uur. even parcours lopen en erop. de hengst was echt superbraaf zeker omdat het de eerste keer op een ander was en er zo enorm veel lekkere meiden voor hem waren. in het parcours liep ie super en kwamfoutloos rond. toen op naar de barage. daar liep hij ook super. ik had gewoon netjes rustig gereden en dat resulteerde in een 2de plaats.

toen mocht jaspertje. helemaal gespannen wast ie. waarom? ik zou het niet weten. maar het ws er zo weer af. in het parcours liep ie super. hij pakte bijna de laatste balk en die schommelde flink maar hij bleef liggen. in de barage stond alles flink aan de maat dus besloot ik heel rustig te rijden. helaas paste het niet op 5A en zette hij wat vroeg af. omdat 5B op groot stond kon hij daar echt niet over en reed ik hem eruit. voor de rest was ik foutloos. jippie 4de. alweer mijn 2de wp!

tijdens de prijsuitrijking kreeg ik een mooie strik. waar jasper niet zo mee in zijn sas was!! hij werd er enorm vervelend van. alsof hij nog nooit een strik gezien had. ik die strik van zijn hoofd halen. hang iker half langs schopt het paard van nr. 3 bijna tegen jaspertjes hoofd en hij slaat zijn hoofd keihard tegen mijn neus!! ik toch nog ere ronde rijden met mijn neus vasthouden. allemaal mensen keken mij aan. ik de ring uit kijk ik naar mijn hand. alles onder het bloed mijn hand witte broek stropdas blouse echt alles!! toen op naar het ziekehuis. gebroken. nu zit ik met eenmooi gipse plaatje over mijn neus en hoofdpijn achter de comp. ben beniuwd wanneer het over is!!

groetjes [naam]

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:02

feest he! zo heb ik mijn enus ook gebroken paard bokte steigerde en sloeg met het hoofd mij vol in mijn gezicht.
Ik ging knockout en kwam bij op de grond, alles onder het bloed en ook een gebrokenneus.
de volgende dag had ik een megadikke neus en een blauw oog haha zag er niet uit! ben 2 weken zoet geweest met een gevoelige neus daarna had ik er eigenlijk geen last meer van

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:05

heee getverdemme zeg ?? moet je niet te vaak doen.

BTW kom je een keertje op ZH starten ?? Danhebben we eens wat anders dan Anne, Richard en Marc hihi en ook een andere concurrentie voor hun. 17 maart en 17 april zijn er wedstrijden springen. Lijkt me wel gezelli. Lovers .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:05

Jee, wat een verhaal. Hele nacht doorhalen, dan lekker springen en dan als toetje nog even je neus breken. Kan me ook zo voorstellen dat je tegen de tijd dat je thuis was direct je bed inwilde duiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:43

AU zeker? Doet het erg zeer? Lijkt me niet echt een pretje zo'n gebroken neusje.Wel een moioe uitslag van het springen trouwens!
beterschap met je neus!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 16:42

Oeps....
Nu gaat leedvermaak ècht te ver!
(en toch moest ik gniffelen Haha! )

Lekker balen zeg,
Maar goed, die 4e plaats en een winstpunt verzachten het leed tenminste iets!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 17:18

heey von! wat heb je nu weer gedaan? GAat lekker met jouw he? t lijkt wel of je zoo vaak wat heb!? beterschap he!? groetjes! en als je op kootwijk moet starten kom ik misschien wel ff kijken! ben wel benieuwd naar jouw!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: 4de in het Z en 2de in het L en een gebroken neus!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:55

vonneke schreef:
ik toch nog ere ronde rijden met mijn neus vasthouden. allemaal mensen keken mij aan. ik de ring uit kijk ik naar mijn hand. alles onder het bloed mijn hand witte broek stropdas blouse echt alles!!


Hahaha, jij bent ook een bikkel zeg Haha!
Ik had die koppen wel eens willen zien van die mensen!
Nou sterkte met je neus (ik weet hoe het voelt *LOL* )

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:30

hey von...
wat is dit nou weer? eerst je vinger nou weer je neus...
iig heel veel beterschap... enne als je start ik kootwijk kom ik ook wel ff kijken denk ik....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 11:46

ik een echte bikkel ja. HAHAHA echt heel zeer deed het niet toen ik er nog opzat. toen ik afstapte en op de grond terecht kwam moest ik mezelf wel even vasthouden. de dokter zei vanorgen dat ik er nog wel een heel tijdje zoet mee zou zijn omdat het op een erg apparte plaats was gebroken. Ik was inderdaad erg blij met de uitslag. Gisteren avond kreeg ik telefoon van een man of ik niet 2 van zijn paarden wil starten in het M. zijn eigen ruiter heeft geen tijd voor zoveel paaarden en die ruiter vond mij wel een geschikte amazone. tot dat mijn neus beter is blijven de paarden bij hem en daarna komen ze naar mij. bedankt voor de meelevende berichtjes en ik houd jullie op de hoogte

groetjes [naam]