Benzine over kat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Benzine over kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 18:36

Ik pas op de kat van iemand en nu kwam ik net aan en ze zat helemaal onder de benzine. We hebben d'r dus meteen in een emmer water gezet, maar dit is iets makkelijker gezegd dan gedaan...

Gevolg ik zit helemaal onder de krabben en waarschijnlijk zit de helft van de benzine (of waarschijnlijk rode diesel van de trekker) nog in d'r vacht!!! Hebben jullie misschien een tip of weten jullie hoe schadelijk dit is, kan er echt niks over vinden op internet...


SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:40

Benzine? Scheve mond

Ik zou er mee naar een DA gaan, als hij het binnen heeft gekregen met het wassen van zichzelf..

** En natuurlijk is benzine schadelijk! Dat is gewoon troep!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:41

benzine is zeker schadelijk, er zit benzeen in wat kankerverwekkend is (opname is door de huid mogelijk!) het beste kun je denk ik naar een vogelopvangcentrum bellen (omdat die vaak vogels onder dergelijke troep binnenn krijgen) en vragen waarmee je het schoon kan maken, ik dacht dat het gewoon afwasmiddel was...maar dat weet ik niet zeker !

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:41

oei, klinkt niet best, mischien even alngs iemand gaan met verstand, van dit soort dingen, een Da kost je handenvol met geld, voor die 5 minuten

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 18:45

Ja dat het schadelijk snapte ik al...stelde de vraag misschien een beetje raar. We hebben d'r helemaal nat gemaakt en vervolgens een lading baby-shampoo erin, maar het is echt geen doen...heel m'n armen liggen open! Als ik nu terug ga ben ik sowieso alleen, dan lukt me helemaal niet..

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:57

Dierenarts... Knipoog

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:36

Iris82 schreef:
Dierenarts... Knipoog


Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:39

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

-

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 20:25

Het is opgelost, heb extra handen en handschoenen gevonden Haha!

Ik wilde net de dierenarts bellen, maar om d'r helemaal een roesje te laten geven vond ik eigenlijk ook best zielig. Dus met 2 man vasthouden en vervolgend de hele poot ingesopt met afwasmiddel en met lekker warm water afgespoeld. Met deze hulp was het in 5 min gepiept en ze is weer helemaal schoon..

Bedankt voor de tips en ik houd d'r de komende tijd extra goed in de gaten en als ze zich niet lekker gaat voelen bel ik alsnog de dierenarts..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Ania, anji, ComscoreBot, DieL_Zor, Facebook, herr_balou, JenniferU, LiDi, moeshie, perdjes, Reyndir, YandexBot en 195 bezoekers