Wie heeft er goede ideeen? Strandrit/dagje uit?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Wie heeft er goede ideeen? Strandrit/dagje uit?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 13:55

Hallo!

Aangezien mijn vriendin en ik de laatste week van Augustus eindelijk eens samen vakantie hebben, willen we wat leuks gaan doen!

We wonen in Gelderland, geen strand in de buurt dus!
Vorig jaar hebben we bij Manege Poelenburg in Schoorl een bos en strandrit gemaakt, de ene dag een bosrit, de andere dag een strandrit, echt helemaal geweldig Haha! We hebben daar een hoteletje gepakt 's nachts en de laatste dag dus die strandrit gemaakt en overdag lekker op het strand gelegen! Heerlijk, echt heel leuk!

Maar nu willen we dit jaar weer wat leuks gaan doen.
Maar eigenlijk willen we niet weer naar het zelfde gaan.
Manege Poelenburg is echt geweldig, maar toch willen we nu wat anders zien. Of het nu op Texel, Ameland, of ergens anders in het westen van het land is maakt niet uit, desnoods overnachten we weer een nacht!

Ik heb al een beetje rond zitten kijken op internet, maar heb niet echt wat kunnen ontdekken van ja.. dat is wel wat! Ervaringen van anderen zijn vaak ook wel belangrijk om te weten of het daadwerkelijk de moeite waard is!

Liefst maken we er 2 gezellige dagen van MET paarden.
Maar 1 dag ZONDER mag ook! Haha!

Dus wie kan ons helpen?

Groetjes Linda

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:23


michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:35

Misschien 1 van de eilanden, texel, hebben wij toen ook gereden een dag bos en een dag strand .
Zeeland?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:55

Ik ben vorig jaar zelf met mijn merrie naar Texel geweest, weet niet of jullie de mogelijkheid hebben om jullie paarden mee te nemen?

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:28

bakkum is ook best geinig als je van amsterdamse gezelligheid houdt

en je kan er ook nog leuk rijden Knipoog

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:31

besmanninckhoeve...in Friesland...dat was zoo gaaf! ik ben daar een keer een weekend geweest, dat is een ijslandse-stal (of hoe je dat zegt) we kregen daar lessen, buitenritten gemaakt en je kon op het terrein overnachte/eten enz.. als je de site wilt weten kan ik hem wel even opzoeken???