konijnenkenners,heb een vraag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

konijnenkenners,heb een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 15:55

ik ging net de drollen van mijn nijntjes uit de ren halen.
en daar lag een heledikke drol tussen van wel 3 cm lang ofzo.
het was wel van haar,want lag in haar hoekje.
is dit erg?

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!



Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:58

nope, soms hebben ze wat haar doorgeslikt en komt die er weer met een drolletje uit. Niet erg dus... zie ook: (ik zoek de site even voor je op...)

was het zoiets???

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Duncan op 22-07-04 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

fenja

Berichten: 3435
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:59

nou jqh gewoon in de gaten houden ze is dus een beetje aan de diarree effe haaar kontje controleren en de eerste dag effe geen biks ok iets anders geven wel hooi en water na 1 dag werl weer biks geven en dan kijken hoe het gaat

Strooigoed [o]

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 16:12

het was wel iets dikker

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:30

dat is niet erg hoor!, maak je maar geen zorgen...

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:41

dat is waarschijnlijk de nachtmest, meestal eten ze dat op maar soms ook niks. Als ze echt aan de diarree is maar verder nog wel actief even een paar dagen alleen op hooi en water houden totdat de diarree over is (je kan haar dan eventueel ook selderij geven dat helpt tegen waterbuikjes)

Als ze diarree heeft en lusteloos is zou ik even langs de dierenarts gaan dan kan het Myxomatose zijn. Verder elke dag even kontje controleren ivm de vliegen!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:46

Ik ga helemaal met Melissa mee. Lachen
Meer heb ik niet toe te voegen. Dit is ontlasting die meestal weer opgegeten wordt om nogmaals verteerd te worden.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 20:41

ik kijk elke dag even hun billetjes na Bloos!
ze zijn niet lusteloos,bedankt voor de info

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:10

Ik ben het ook helemaal met melissa eens Lachen

Nieuw profiel! Eindelijk

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 20:37

mijn konijnen hebben het ook ik ondek iedere dag zo'n beetje 2 van die lange drolletjes op de krant.

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:35

mijn konijntje had t ook dat is niets ernstigs bij mij zag het eruit als een normaal drolletje maar dan wat langer, net een paardendrol iets ook van die keutels die aan elkaar zitten, ja ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen Tong uitsteken

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, _kimm, beauty1love, DogWords, Fayyah19, Googlebot, Ingrid_ms, Invisible, Kairos, lindo, marjan19, nafnaf, nimbletje, Pantykous, Plonspony, roosjenat, SemrushBot, x_spekkie_x en 52 bezoekers