Minimumloo, en nog wat vragen!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Minimumloo, en nog wat vragen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 14:18

ik heb dus net gehoord dat ik 2, 92 euro ga verdienen per uur! Is echt weinig! Vorig jaar verdiende ik 3, 10 en dat was ook gewoon wit, en toen was ik vijftien, en dat was voor een ingewerkt iemand!! En bij mijn baan die ik er toen ook bij had, verdiende ik bijna 5, dus is nogal een verschil... Weten jullie t minimum loon van een 16 jarige?? En wat je als je ingewerkt bent kunt verdienen, maximaal enz..

Ook wil ik thuiswerk gaan doen, weten jullie een goede site of instantie??
had wel dit gevonden:
www.handgeschreven.nl
Kent iemand dit, en weet iemand misschien of er iets vd consumentenbond ofzo bestaat waar je dit kan natrekken( of t betrouwbaar is??) en een callcenter, vanaf hoe oud mag dat?? Wat moet je doen, mensen opbellen ofzo? ( volgens mij niet echt wat voor mij, en ik heb ook nog eens een echte kinderstem, niet volwassen, dus mensen zullen misschien snel denken dat ik een 1 of andere mafketel ben Haha! Boos! )

Eindelijk foto's in profiel!!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:20

Je gaat meer verdienen dan het minimumloon. Het minimumloon van een 16 jarige bedraagt netto 2,61


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:21

Dat had ik idd ook gevonden Knipoog

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:37

_Romana_ schreef:
Ook wil ik thuiswerk gaan doen, weten jullie een goede site of instantie??
had wel dit gevonden:
www.handgeschreven.nl


Ik heb het even bekeken, maar als je eerst moet betalen om daar vervolgens te mogen werken vind ik erg raar.
Als ik jou was zou ik een krantenwijk nemen of in een kas gaan werken of zo.

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:54

Regel voor thuiswerk: als je er eerst zelf iets voor moet betalen, dan is het niet pluis. Niet intrappen!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:56

Waarom zou je als 16 jarige thuis gaan werken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babsiej, Binck8, ComscoreBot, Galja, GrapeshotBot, Lanoca, Noor, Queijo, Spike2019, teunis001, Vavane, VivianHesen, xAlice en 67 bezoekers