Verslag springwedstrijd Geldrop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Verslag springwedstrijd Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 18:55

Hoihoi,

Ik had vandaag een springwedstrijd in Geldrop. Ik reed er drie in het B. Een HC en twee officieel. We gingen voor het eerst met de nieuwe vrachtwagen.

Ik moest om 6 uur opstaan en om 7 uur op de stal zijn. Nou eerst alle paarden gevoerd ( 6 paarden) en daarna alles in de vrachtwagen geladen. We gingen met vier paarden weg. Mijn moeder deed ook met die van haar mee. De trailer namen wij ook mee omdat die verkocht moet worden. Daarna gauw Pleasure ( 5-jarige van Amaretto I) poetsen, hij moest namelijk als eerste van de drie starten, de restw erd op de vrachtwagen gepoetst. Daarna Bibesco ( 6 jaar van Top Gun I), Ahorna ( 8 jaar van Ahorn Z) en Pleasure op de vrachtwagen gezet. En Kyrina ( 10 jaar van Concorde), het paard van mijn moeder op de trailer. Om 5 voor 8 vertrokken wij richting Geldrop. Het begon meteen al goed. De snelheidsmeter van de vrachtwagen deed het niet. Dus op gevoel rijden. Verward

Om iets voor Half negen kwamen wij in geldrop aan. Gauw parcour lopen en nummers ophalen. Ik moest al 15de, als 30ste en als 40ste. Pleasure hadden ze al opgezadeld. Dus hem even gelongeerd en daarna goed losgereden. Het ging snel. Hij was voor de eerste keer ergens anders, normaal springt hij alleen in Asten. Hij had een balkje. Hij was iets te sterk maar ging super. *LOL* Daarna snel Bibesco van de wagen gehaald en die gauw losgereden. Hij begon echt super. Maar bij 4A ging het mis. Het kwam niet uit en hij sprong door, waardoor hij midden in de oxer zat. Toen moesten ze de hindernis opnieuw opbouwen. Daarna twijfelde hij op 4A, maar sprong toch en de afstanden kregen wij weer niet op 4B. En kon hij er niet over. Ik heb toen maar vrijwillig het parcours beeindigt omdat ik het niet nodig vond om er door op te gaan. Verdrietig Hij was onzeker en dat helpt niet. Daarna heel snel Ahorna van de wagen gehaald en haar 15 minuten losgereden. Zij sprong goed alleen was zo bang van het blauwe bord achterin Frusty , waardoor ze eerst niet door de start naar hindernis 1 wilde en hadden wij 3 balken omdat ze er zo bang van was. Ik reed haar HC. Maar zij was ook voor de eerste keer ergens anders. *LOL*

Met Pleasure had ik dan geen prijs, maar zat nog in de top 15. Ik ben heel tevreden over hem, hij is ook mijn troef. Ahorna liep ook goed. *LOL*

Ik ga nu Woensdag weer lessen bij Wil Schellekens met Pleasure, dus dat word weer hard trainen. ik doe vrijdag 8 Maart mee in Asten met de nationale bij de 5-jarige. en ik hoop dat Wil er Donderdag en vrijdag is om mij te helpen. Kan ik wel gebruiken. Hij geeft echt goede tips. Donderdags rijd ik mee met bibesco en Ahorna in het B. Haha! Haha! Haha! Haha!

Verder ben ik opzich wel tevreden. Party!!

Nou groetjes
Denise Party!! Party!!


Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:17

Drukke dag dus vandaag! Wel wat gemengde uitslagen maar zo moeten ze het toch leren. Ik doe trouwens die donderdag ook mee in Asten met Pablo Pot d'Ory. Ik zal je in de gaten houden!

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 08:44

Leuk, dat jij ook meedoet!!! Ik start mijn 5-jarige Vrijdagmorgen. Hij had er vorig jaar ook aan mee gedaan, maar dan met Frank Van Helmond. Nog geen maand daarna hebben wij hem gekocht. En hij is zo ontzettend braaf. Als Wil er ook is, dan zul je mij vaak in de buurt van hem vinden. Wil kun je herkennen aan een rode jas met Stapp erop of de andere rode jas met stal Schellekens erop. Ik rij in een groen jasje met een vosruin en een bruine merrie.
Hoe ziet jouw paard eruit en rij jij in het B mee?

Groetjes
Denise

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 09:01

Ja, dus. Ik start Pablo in het B op donderdagavond. Ik rijd met zwart jasje en Casco cap, dat helpt dus niet echt. Pablo is een bruine van 1.65, hij heeft bruine beenbeschermers en een goud/bruin omrand beige dekje met zijn naam erop in goud. Ook longeer ik altijd vooraf. Tot de 7e!


Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 11:34

Hoi,

Oke, dan zie ik je dan wel. Houd er wel rekening mee dat voor het B, de eerste groep van het L is. Er zijn buiten wel 2 longeerbakken.
Kom je vrijdag ook? "s avonds is er de Puissance en de muziekavond en Zaterdagavond zijn er shows en is er weer een muziekavond. En zondags zijn er de nationale rubrieken. Ik ben er waarschijnlijk alle dagen. Wil moet ook rijden, dus ...

Tot de 7e.

Ik raad je aan om ook eens 's morgens bij de 4-, 5- en 6-jarige te komen kijken. Is echt ontzettend mooi.

Oh ja, ik heb een groen dekje op met een goud randje.

Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, AVdB96, hoogendroog, Neon, onpaard en 14 bezoekers