vervolg :mijn hond heeft haar kruisband gescheurd.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

vervolg :mijn hond heeft haar kruisband gescheurd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 12:05

Vervolg op : [AM]Mijn hond heeft haar kruisband gescheurd

Vanmorgen moesten we dus bij de dierenarts zijn. Joey vond het echt helemaal niet leuk dat ze naar de DA moest.
Toen we daar waren kreeg ze een injectie om rustig te worden en moesten we 10 minuten met haar in een aparte wachtruimte gaan zitten.
In het begin was ze nog helemaal hyper maar dat werd al snel minder en na een tijdje lag ze te slapen Slapen De ademhaling werd echt heel langzaam en soms stopte ze met ademen, ik schrok me elke keer een ongeluk en gaf haar dan een duwtje waarna ze me heel verbaasd aankeek.
Na 15 minuten kwam de DA ons weer halen en vertelde dat het heel normaal was dat ze door de injectie af en toe stopte met ademen, heel fijn dat dat ook even van te voren werd gezegt
Ze werd opgetild en op de tafel gelegd. Er zouden eerst foto's worden gemaakt.
Er is 1 foto van haar heupen gemaakt en 2 van haar knie.
Toen de foto's klaar waren mochten we er weer bij komen en ging de DA de foto's bekijken. Hij vond dat het er goed uitzag en zei dat het zo te zien accuut is gescheurd.
Ze zijn dus nu aan het opereren, de operatie duurt ongeveer 2 uur dus over ongeveer een uurtje is ze klaar.

Ik laat zo snel mogenlijk weten hoe de operatie is verlopen.

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:19

Ik zal voor jullie duimen!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:36

Hopelijk gaat de operatie helemaal goed.
suc6!!

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:44

succes en sterkte!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 15:01

De operatie is goed verlopen en ze ligt nu wakker te worden Ach gut

Moet nu snel naar m'n werk maar vanavond kunnen we haar ophalen gelukkig Lachen

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 00:18

Joey is dus vanavond thuis gekomen en ze is nog heel suf wat natuurlijk ook heel logisch is.
Toen ik bij haar ging zitten was ze heel de tijd pootjes aan het geven aan me, net of ze wou zeggen "kijk eens wat ze hebben gedaan Verdrietig "
Op alle 2 haar voorpoten is een stukje vacht weg geschoren om een infuus aan te leggen, wat volgens de DA niet goed lukte. Haar achterpoot is bijna helemaal kaal en er zit een vrij grote snee met hechtingen natuurlijk.
De DA zei dat ze niet in het gewricht hoefde te boren dus het zou sneller genezen nu.
Door heel de huiskamer liggen nu vloerkleden Haha! omdat we een gladde vloer hebben en Joey niet zoveel grip heeft op het moment, maar dat gaat hopelijk helemaal goed komen Lachen

Ik ben echt blij dat een operatie mogelijk was en ben de DA heel dankbaar dat hij m'n meissie heeft geholpen.

Ik was wel heel bang dat ze niet meer uit de narcose zou komen omdat ze al redelijk op leeftijd is, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Allemaal bedankt voor het duimen OK dan!

Groetjes van mij en een kaal voorpootje van Joey Knipoog

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:42

Heel erg veel sterkte, Ik hoop dat je hond er binnenkort weer helemaal bovenop is! kus voor je hond Lachen

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:09

Geef Joey maar een hele dikke knuffel van me. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!