t blijft moeilijk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

t blijft moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 19:31

jullie zullen wel denken, daar komt ze weer met dr gezeur maar ik wil toch mijn hart even luchten want het gaat helemaal niet goed met me. ik heb in de afgelopen 2 weken 2 keer een overdosis pillen geslikt. waarom het steeds weer gebeurt is omdat ik er gewoon niet meer uitkom. het gaat alsmaar slechter en slechter. ik ben nu een paar weken opgenomen in een ziekenhuis in den haag maar het gaat voor geen meter daar. ik vind de teraphie maar niks en heb steeds heimwee naar huis. terwijl ik weet dat het thuis ook niet goed gaat als ik daar ben. de kinderen beginnen er ook steeds meer onder te lijden, vooral de oudste heeft het er heel erg moeilijk mee. mijn man en schoonouders trekken het nu ook niet meer. logisch ook, na alles wat er steeds gebeurt. zij schrikken zich ook steeds weer rot als ik weer in t ziekenhuis lig met een overdosis. ik wil zo graag wat van mijn leven maken maar weet niet meer hoe. tot overmaat van ramp is afgelopen weekend ook mijn rijbewijs ingetrokken, ik was met de auto weggegaan zonder mijn man in te lichten, die belde vervolgens ongerust de politie en die zijn me gaan zoeken. toen ik ze tegenkwam en ze achter me aankwamen ben ik van schrik heel hard weggereden en hebben ze de achtervolging ingezet waarna ik dus ben aangehouden en mijn rijbewijs in is getrokken. nu moet ik dus opnieuw mijn rijbewijs gaan halen en dat is natuurlijk doodzonde. het had allemaal zo anders kunnen lopen maar t wil gewoon niet lukken. ik hoop toch wederom op heel veel steun van bokt want dat doet me toch altijd weer erg goed. ik ga ook even t adres van t ziekenhuis opzoeken zodat ik misschien binnenkort weer wat kaartjes mag ontvangen. ik kan alle steun nu keihard gebruiken in mijn gevecht om mijn leven weer op te pakken. ik hoop niet dat jullie me een zeur gaan vinden, maar ik wilde het toch even kwijt omdat ik weet dat er zo'n hoop mensen meeleven en misscien dat er mensen zijn die zelf ook in een dip zitten en me willen pben dat mag altijd, ik sta ook open voor andermans verhaal en ook zijn alle tips welkom. als er mensen zijn die toevallig ook borderline hebben (gehad) mogen ze me ook altijd pben zodat we ervaring kunnen uitwisselen.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 19:36

hier nog even t adres waar ik op t moment opgenomen ben:
Parnassia
lokatie monsterseweg
fenna ten boschstraat 23
2553 PT
Den haag
tnv Lonneke Hooijmans.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:39

Lonneke, kom op, kop op en doorgaan... Blijven vechten...

Je hebt zoveel dingen om voor te blijven leven en te blijven vechten: je kinderen, je man, vrienden&kennissen en zo zijn er zoveel dingen in het leven wat de moeite waard is...

Tips heb ik niet... Iedereen gaat anders met zo een situaties om... Ik kan je alleen maar zeggen, als je op zo een moeilijk punt zit, denk aan je man en kinderen, zij hebben jou nodig!!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:56

Kom op meis.. Je heb zoveel goede dingen om voor te vechten, dat moet je echt niet vergeten, en ook de mensen op bokt zullen je blijven steunen en dat weet je..

Ik kan (gelukkig) geen ervaringen met je delen, maar weet wel dat je door moet blijven gaan ook al is het soms zo ontzettend moeilijk..
Kaartje komt er aan voor je!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:14

Jeetje zeg dat is niet nix.
Ik hoop dat je je snel weer iets beter gaat voelen en dat je er achter komt hoe je jezelf weer op de rails kan krijgen. Ik kan je niet helpen door ervaringen te delen want ik heb zelf nog nooit zoiets mee gemaakt.

Ik kan alleen maar zeggen: er is zo veel om voor te leven en van te genieten. En net wat Natalie al zegt er zijn zoveel mensen die je nodig hebben en van hje houden!! Blijf vechten voor je zelf en voor de gene die van je houden en je nodig hebben.

Ik kan alleen maar zeggen kop op JE KAN HET!!!!!!!!

HEEEEEEEL veel sterkte!!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:15

Tuurlijk vinden we je geen zeur! En iedereen op bokt zal je blijven steunen!
Vergeet vooral de leuke en goede dingen niet!! Je gezin en je beesten!!

Kop op en heel veel sterkte OK dan! !

Ook van mij komt er een kaartje aan!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:00

Hey meid, niet de moed opgeven hoor..!! Er zijn zoveel mooie dingen in het leven die allemaal nog gezien en gedaan moeten worden dus vecht ervoor.

Van mij krijg je ook een kaartje hoor

Heel veel sterkte nog

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:06

Ik heb respect voor je....

Kop op meid.. Je hebt inderdaad zoveel om voor te vechten.. Al is het nu ontzettend moeilijk om die dingen te zien.. probeer te beseffen..dat ze er toch zijn!...... Kop op...

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:09

kom op, je kunt t!
Erg jammer dat je rijbewijs is ingetrokken.. en dat je weer zoveel tegenslagen te verduren krijgt. Maar probeer te blijven vechten het komt goed! Succes!
Ook vanuit deze richting een kaartje!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Roosch

Berichten: 36595
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:49

KOM OP MEID! we kunnen je niet missen op Bokt!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:49

Hey Lonneke!
Vervelend dat je weer een aantal tegenslagen hebt! Maar je kunt er echt wel uitkomen!!
Veel succes en sterkte!!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:00

Jeetje meid wat erg allemaal.
Kom op, blijven vechten dan komt t allemaal weer goed. Ach gut

Roosch

Berichten: 36595
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:44

Meid, Vecht ervoor!
Er is hier ook een dipjestopic, mss dat je daar steun in vindt!
Blijf er alsjeblieft voor vechten, het leven is meer dan dit! Lovers

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!


Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:48

heel veel sterkte, en mijn kaartje is ook onderweg !!

Kus, Femke

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:22

er is zoveel wat ik je zou willen zeggen meis
maar het meeste is je al zoveel gezegd
het moet diep uit jezelf komen
ik kan alleen maar luisteren en je een dikke virtuele Ach gut aanbieden

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:25

wijffie kom op nou.
We hadden een afspraak he we zouden een keer samen als die kleine van mij er is met de kooters van jou een dagje weg gaan en houd je er wel aan hoor!!!!!!!!!!!!!!!

trotse moeder van 2 prinsesjes

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:27

jeetje zeg, meis das niet niks!
ik hoop dat je de kracht kunt blijven vinden om door te gaan
voor je man, je kinderen, je (schoon)ouders, je vrienden, vriendinnen, voor de bokkers

een kaartje komt vanaf mijn vakantie adres, om je een beetje op te vrolijken (als dat lukt...)

heel veel sterkte en een dikke Ach gut

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:27

Ik denk niet dat iemand jou hier een zeur vind hoor
Kom op meis je kunt het wel, je hebt zoveel mooie dingen in het leven die je niet kwijt wilt. Je kinderen, je man je ouders iedereen!!
Kom op Ach gut je kunt het.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 12:55

tuurlijk ben je geen zeur,ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan.
probeer een beetje positief te denken.richt je ergens op,stel een doel op voor jezelf.
ik weet dat een bordeline stoornis loeizwaar is,maar je kunt ons niet in de steek laten.
ik zal er kapot van zijn,als jou iets overkwam.
heel veel sterkte.
pb-en mag altijd,ookal ken je me niet goed.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:02

Natuurlijk ben je geen zeur, je kunt het Lonneke. Probeer toch in deze donkere dagen wat positieve dingen te zien, je man en je kinderen! Ach gut

Mijn kaartje komt eraan! Sterkte...

Het leven is een gebakje!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:03

Lieve Lonneke,
toen ik je vorige week zag ben ik eigenlijk heel erg geschrokken van je. Van de vrolijke, goedlachse Lonneke die altijd wel een grapje kon maken was niets meer te bekennen. Je zag er zo treurig uit, alsof het je allemaal niets meer kon schelen maar ik weet zeker dat dat niet zo is.
Ik zou willen dat ik je kon opbeuren maar dat gaat niet helaas. Je moet er zelf uitkomen maar ik heb veel aan je gedacht na de laatste keer en ik blijf er op hopen dat er ooit weer een tijd voor jou aanbreekt waarop de zon wel weer gaat schijnen voor je en jij jezelf weer kan worden, je weer de fijne dingen van het leven kan zien.

Heel erg veel sterkte en blijf alsjeblieft vechten ook al is dat heel erg moeilijk voor je. Ooit overwin je die vervelende ziekte Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie