jaja vandaag me meissie weer gezien (MAGNIFIEK)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

jaja vandaag me meissie weer gezien (MAGNIFIEK)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 21:56

ja me verzorg paard was verkocht.. zie topic:

jahoor nu dit weer.

nou ik heb dus weer een nieuw verzorg paard hoor miran heeft weer een nieuwe gekocht: rustique waar jullie misschien ook al eens iets over hebben gelezen zo niet hier een topic:

ben heel erg blij!
rustiek is er (rustique Knipoog)

vandaag met miranda naar een wedstrijd geweest toen kwamen we bijna langs magnifiek (waar ze nu staat) en we weten allebei dat we altijd langs mogen komen, onwijs leuke en aardige mensen!!!
dus we kwamen daarzo.. magnifiek weg, de vder van claudia gewoon wat praten etc was erg gezellig.
en we waren nog aan het kijken hoe claudia dr broertjes de plas in aan het fietsen ware *boem* daar viel er 1 hup de douche in haha..
toen hoorde we wat.. een paard en jawel daar kwam claudia met fiek.

ze kwam naar huis toe goh wat zag fiek er anders uit ik was er voor al naar de boxen wezen kijken 5 bij 5 dat is GOUD
echt heel mooi en een erg leuke en fijne stal, fijne wei naast de stal en in de wei een bak die nu word opgeknapt Kusje
ik zou het maar alte graag willen hebben WUAWIE!!
die heeft het daar hardstikke goed..

maar ze kwam de oprit op stappen heel andere kleur kreeg ze en haar manen waren lang dioe moesten nodig getrokken worden Knipoog (donderdag)
ook kreeg ze een sik (donderdag word ze helemaal getoileteerd dr staart alle haren)
ze was ook erg in de rui dus was kallere plekken en ook haar wat meer enz..
ook vond ik haar eigenlijk wel klein geworden (leek zo Haha! ) ze is 1.56 ik ben nu de lengte van rustique een beetje gewend zeker hoger dan 1.70 *LOL*
maar ze zag er perfect uit ze herkende ons niet eens meer zo goed heeft ze het daar ze ging bij de shetlander staan (knuffelen) dan dat ze bij ons zou komen staan haha..
normaal als ik al aan kwam hinikkte ze ontzettend hard ook bij miran nou niet meer hoor Verdrietig
maar echt onwijs goed heeft ze het daar..
daarna ben ik weer naar me nieuwe paardje gegaan Rustique.. ik vondh et echt onwijs leuk om haar daar gezien te hebben.. na ruim 5 maanden.. Huilen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:01

Lijkt me leuk om je oude paardje weer eens gezien te hebben.
Wat fijn dat ze het daar zo goed heeft zeg! Pling

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 22:05

ja was het ook onwijs stond daar echt Kwijl
geweldig om haar weer gezien te hebben.. maar ze deed zich altijd groter voor als dat ze nu leek of ik ben gegroeit Knipoog
maaar toen we weer weg gingen zei ik ook meteen onwijs bedankt dat ik even mocht kijken.
claudia zei meteen "geen dank joh je mag nog wel eens komen hoor!! je mag ook mee rijden etc..) Lovers

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:57

Inderdaad fijn voor haar dat ze het zo goed heeft! Even een tip: gebruik iets meer leestekens, sommige zinnen heb ik 3 keer moeten lezen voordat ik ze begreep! Haha!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 21:05

oh sorry, ik heb nog nooit iemand gehoord over mijn schrijf kunsten Knipoog
maar ik zal er opletten dank je.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 09:50

Echt leuk dat je haar weer hebt gezien! Ik vind het ook altijd heel fijn om mn verzorgpaardje op de nieuwe plek te zien staan, dan kun je zien dat ze t goed hebben (of juist niet natuurlijk...) Over 2 dagen ga ik ook weer naar Skippy toe (die heb ik dan ook bijna 7 maanden niet meer gezien!) Daar heb ik dus ook keiveel zin in! Maar ja, wel fijn voor Magnifiek dat ze het goed heeft daar!